Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 20 Sierpień 2016, 23:46
Mógłbyś usunąć te scenariusze które nie są dobre / poprawione?
Co prawda nadal nie jest dla mnie jesne, dlaczego jeden skrypt nie może odpowiadać za generację dymu uszkodzeń dla wszystkich przyszłych scenariuszy / jednostek, ale może jestem zbyt tępy aby to zrozumieć.
Prosiłbym także o obniżenie dna tak o ok. 50% aby lepiej wychwytywać bugi mechaniki zatopień jednostek.
BTW. Światła nawigacyjne wyglądają paskudnie (konkretnie to zbyt jasnew stosunku do wielkości jednostek, a dodatkowo wyglądaja jak flary).
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 26 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#2 Wysłany: 21 Sierpień 2016, 10:32
Przeniesione. Zapomniałem zamknąć tematu z aktualizacją.
Cytat:
Mógłbyś usunąć te scenariusze które nie są dobre / poprawione?
Rozważałem to. Jednak Finek mnie przekonał, że lepiej je zostawić i zaznaczyć, że są stare, bo coś zawsze z nich się wyniesie. Ale jeszcze dwa elementy dodam do systemu kontroli ognia i uznam, że jest gotowy. Wtedy po testach, jeśli błędów nie będzie to zrobię nowe tutoriale.
Cytat:
Co prawda nadal nie jest dla mnie jesne, dlaczego jeden skrypt nie może odpowiadać za generację dymu uszkodzeń dla wszystkich przyszłych scenariuszy / jednostek, ale może jestem zbyt tępy aby to zrozumieć.
Obecnie tak jest. Ale po prostu na nowych scenariuszach jest system spawnu, który zawsze umieści zaktualizowaną jednostkę. A w tutorialach jest stary system umieszczenia danej wersji jednostki na stałe. Te nie są aktualizowane. Muszę je ręcznie usunąć, umieścić nowe i dodać pełno dodatków związanych z tutorialem.
Cytat:
Prosiłbym także o obniżenie dna tak o ok. 50% aby lepiej wychwytywać bugi mechaniki zatopień jednostek.
Oki.
Cytat:
BTW. Światła nawigacyjne wyglądają paskudnie (konkretnie to zbyt jasnew stosunku do wielkości jednostek, a dodatkowo wyglądaja jak flary).
Się przyciemni. A wygląd będzie inny gdy się grafik znajdzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum