POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Propozycje 0.0.8
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 20 Sierpień 2016, 23:46   

Mógłbyś usunąć te scenariusze które nie są dobre / poprawione?

Co prawda nadal nie jest dla mnie jesne, dlaczego jeden skrypt nie może odpowiadać za generację dymu uszkodzeń dla wszystkich przyszłych scenariuszy / jednostek, ale może jestem zbyt tępy aby to zrozumieć.

Prosiłbym także o obniżenie dna tak o ok. 50% aby lepiej wychwytywać bugi mechaniki zatopień jednostek.

BTW. Światła nawigacyjne wyglądają paskudnie (konkretnie to zbyt jasnew stosunku do wielkości jednostek, a dodatkowo wyglądaja jak flary).
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 21 Sierpień 2016, 10:32   

Przeniesione. Zapomniałem zamknąć tematu z aktualizacją.

Cytat:
Mógłbyś usunąć te scenariusze które nie są dobre / poprawione?


Rozważałem to. Jednak Finek mnie przekonał, że lepiej je zostawić i zaznaczyć, że są stare, bo coś zawsze z nich się wyniesie. Ale jeszcze dwa elementy dodam do systemu kontroli ognia i uznam, że jest gotowy. Wtedy po testach, jeśli błędów nie będzie to zrobię nowe tutoriale.

Cytat:
Co prawda nadal nie jest dla mnie jesne, dlaczego jeden skrypt nie może odpowiadać za generację dymu uszkodzeń dla wszystkich przyszłych scenariuszy / jednostek, ale może jestem zbyt tępy aby to zrozumieć.


Obecnie tak jest. Ale po prostu na nowych scenariuszach jest system spawnu, który zawsze umieści zaktualizowaną jednostkę. A w tutorialach jest stary system umieszczenia danej wersji jednostki na stałe. Te nie są aktualizowane. Muszę je ręcznie usunąć, umieścić nowe i dodać pełno dodatków związanych z tutorialem.

Cytat:
Prosiłbym także o obniżenie dna tak o ok. 50% aby lepiej wychwytywać bugi mechaniki zatopień jednostek.


Oki.

Cytat:
BTW. Światła nawigacyjne wyglądają paskudnie (konkretnie to zbyt jasnew stosunku do wielkości jednostek, a dodatkowo wyglądaja jak flary).


Się przyciemni. A wygląd będzie inny gdy się grafik znajdzie.
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ranking SH4, plany i propozycje.
PL_CMDR Blue R Ogólnie o SH IV 8 11 Luty 2010, 00:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Ranking WIOSNA 2014 - informacje i propozycje
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 52 29 Marzec 2014, 19:18
PL_Adm.Lütjens


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group