Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#1 Wysłany: 22 Kwiecień 2017, 12:12 Usuwanie jednostek lotniczych
Dzisiaj zmodyfikowałem trochę mechanizm usuwanie jednostek lotniczych. Wczoraj realizowałem to przez scrypt ustawiający wysokość lotu jednostki AI na 1 - rozbijała się. Ale jak to mówił Pepe, nie jest to eleganckie
No to przemyślałem sprawę i zastosowałem podobny pomysł, jak dla jednostek pływających. Z tym że testuję wysokość lotu.
Np.
1) Jednostka standardowo ustawiona jest na początku na 250 stóp
2) Po uruchomieniu: skrypt ustawia wysokość na 100 stóp
3) Następnie trigger sprawdza czy jednostka jest poniżej 150 stóp, jeśli tak to ją usuwa
Jak na razie działa. Zobaczymy
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum