Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Po dziesięciu latach od czasu wydania pierwszej gry Silent Hunter, seria powraca do korzeni, jednocześnie zapewniając niesamowity realizm graficzny, ciekawą rozgrywkę, innowacyjny system rozwoju załogi i jeszcze więcej akcji niż kiedykolwiek!
Czwarta odsłona doskonałej serii "Cichego łowcy" przedstawia działania wojenne na Pacyfiku pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Cesarstwem Japonii. Zostań kapitanem okrętu podwodnego US Navy w najbardziej realistycznym, wciągającym i wiernym realiom historycznym symulatorze, jaki kiedykolwiek powstał. Szukaj ofiar, ukrywaj się w głębinach i zatapiaj potężne okręty wroga. Pamiętaj jednak - sam ocean również może stać się groźnym przeciwnikiem!
I pamietaj co mamusia mówiła "Run silent, Run deep"
Ostatnio zmieniony przez PL_U-96 12 Kwiecień 2016, 13:06, w całości zmieniany 4 razy
Imię: Jacek Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 215 Skąd: Szczecin
#2 Wysłany: 7 Marzec 2007, 22:08
Tak proszę panów, nastał kolejny piękny dzień w życiu naszego klanu.
Podobnie jak przy SH III mamy przyjemność brać udział w tworzeniu polskiej wersji językowej kolejnej części tej gry, czyli SH IV.
Poniżej dzięki uprzejmości firmy Cenega pozwolę sobie zamieścić kilka "screenów" z powstającej polskiej wersji językowej.
W miarę postępu prac obiecuję umieszczać tu kolejne ciekawe informacje.
2.JPG Widok na pomost jednego z okr?t?w US NAVY
Plik ściągnięto 45 raz(y) 108.21 KB
1.JPG Potrafimy sie broni? przed samolotami :)
Plik ściągnięto 29 raz(y) 70.2 KB
3.JPG I skutecznie atakowa? statki.
Plik ściągnięto 30 raz(y) 74.03 KB
4.JPG A kiedy uka?e si? w celowniku okr?t wojenny......
Plik ściągnięto 32 raz(y) 67.26 KB
5.JPG Mo?na mu wys?ac pozdrowienia.
Plik ściągnięto 29 raz(y) 55.26 KB
8.JPG Ciekawe co oni ?wi?tuj? takimi fajerwerkami ?? :)
Plik ściągnięto 40 raz(y) 104.62 KB
9.JPG Mo?na spotka? ciekawych znajomych na morzu, zar?wno mi?o?nik?w sake,
Plik ściągnięto 29 raz(y) 76.9 KB
10.JPG Jak i ciep?ej herbatki z mlekiem gdzie? w okolicach godziny pi?tej po po?udniu.
Plik ściągnięto 33 raz(y) 54.14 KB
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_JACA 7 Marzec 2007, 22:14, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 215 Skąd: Szczecin
#6 Wysłany: 13 Marzec 2007, 22:29
Panowie, zarówno premiera światowa jak i polska są coraz bliżej.
Muszę przyznać, że tempo prac jest bardzo intensywne, gonią jak diabli.
Z wielką radością mogę przedstawiam pierwsze obrazki już z typowo polskiej wersji językowej.
11.JPG Po uruchomieniu si? gry mamy do dyspozycji nast?puj?ce MANU
Plik ściągnięto 28 raz(y) 38.96 KB
12.JPG Przy wyborze kariery mamy troszk? mo?liwo?ci wyboru...
Plik ściągnięto 36 raz(y) 66.96 KB
13.JPG Troszke wprowadzenia w temacik.....
Plik ściągnięto 30 raz(y) 63.43 KB
14.JPG Przed wyj?ciem na patrol na dywaniku u dow?dcy dywizjonu....
Plik ściągnięto 21 raz(y) 70.07 KB
16.JPG No to dok?d by tu pop?yn?? ?
Plik ściągnięto 24 raz(y) 113.64 KB
15.JPG Komendy na ster wydane
Plik ściągnięto 20 raz(y) 97.5 KB
17.JPG Ch?opaki z nawodnych na razie czekaj?
Plik ściągnięto 31 raz(y) 94.68 KB
18.JPG Ty to troszk? wsp??czuj?, ci?gle tylko na nich polju?
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#8 Wysłany: 14 Marzec 2007, 16:34
NOO jezeli mam byś szczery... to wolałbym, aby przy tej grafie można było pływać na u-bootach, . Te Jankeske złomy to takie wielkie niezgrabne krowy. Chyba ich nie lubię.
Imię: Jacek Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 215 Skąd: Szczecin
#9 Wysłany: 14 Marzec 2007, 21:16
Maniuś może i nie takie złomy.
Przedstawiam Panom zatem naszych bochaterów, czyli jednostki na których przyjdzie nam walczyć w niedalekiej przyszłości:
1. o wolność i demokrację,
2. ewentualnie o prawo i sprawideliwość
* niewłaściwe proszę skreślić
22.JPG 1
Plik ściągnięto 24 raz(y) 22.62 KB
23.JPG 2
Plik ściągnięto 20 raz(y) 22.44 KB
24.JPG 3
Plik ściągnięto 18 raz(y) 22.4 KB
25.JPG 4
Plik ściągnięto 15 raz(y) 23.51 KB
26.JPG 5
Plik ściągnięto 18 raz(y) 23.75 KB
27.JPG 6
Plik ściągnięto 17 raz(y) 23.5 KB
28.JPG 7
Plik ściągnięto 20 raz(y) 23.18 KB
29.JPG 8
Plik ściągnięto 26 raz(y) 24.08 KB
21.JPG I jeden z naszych bochater?w na powierzchni :)
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#10 Wysłany: 15 Marzec 2007, 10:28
wiec mamy dostepny caly przedział od trumienki S-classe po tencha, maszynki wyglądają słodko wiesz co nie daj sie prosic i wklej jeszcze widok przez peryskop
Imię: Jacek Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 215 Skąd: Szczecin
#11 Wysłany: 19 Marzec 2007, 08:59
No dobra Mike , specjalnie dla ciebie.
Co prawda w wyniku prac nad polską wersją detale mogą ulec zmianie, ale grafika powinna zostać bez zmian.
Na co warto zwrócić uwagę w tej grze, to jest to niewątpliwie grafika. Zobaczcie na obrazki, w których okręt jest na głębokości peryskopowej i widać elegancko jego zarys.
Miodzio !!
Tylko jest mały problem, moja karta grafiki zaczyna wyraźnie protestować
Fajne jest tez humanitarne podejście do nieprzyjaciela. Goście z samolotów skaczą ze spadochronami a załogi zatopionych okrętów wskakują do szalup
Ogromnie miło jest poinformować wszystkich podwodniaków i nie tylko iż polska edycja Silent Hunter IV gdy trafi do sklepów będzie zawierać już patch 1.1
Stało sie tak dzięki współpracy Cenegi i Ubisoftu. Co to oznacza ? A no tyle że polska edycja gry będzie bardziej doszlifowana niż wersja angielska.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 27 Marzec 2007, 12:10, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 215 Skąd: Szczecin
#13 Wysłany: 2 Kwiecień 2007, 13:42
Witam. Marco ma rację. na polski rynek wychodzi wersja 1.1
Jednak mogę już wam powiedzieć, że już w tym tygodniu rozpoczynają sie prace nad patchem 1.2
Kupilem SH4 w Reichu i sie tnie u mnie (SH3 z wszelkimi modami chodzi bez najmniejszych problemow) - na pudelku jest napisane , ze wystarczy PIV 2,0 ale zalecany 3.0 , ramu 1gb ale zalecane 2gb, karta grafiki z 128mb ale zalecane 256mb. Moj komp to Vista home edition, PIV 2,8 , ram 2,256gb, grafa radeon z 512mb. Byc moze to tak slabo chodzi pod vista
_________________ 1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....
Ostatnio zmieniony przez Claude 18 Kwiecień 2007, 10:50, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#17 Wysłany: 18 Kwiecień 2007, 12:11
Cytat:
wystarczy PIV 2,0 ale zalecany 3.0 , ramu 1gb ale zalecane 2gb, karta grafiki z 128mb ale zalecane 256mb. Moj komp to Vista home edition, PIV 2,8 , ram 2,256gb, grafa radeon z 512mb. Byc moze to tak slabo chodzi pod vista
stawiam ze to przez viste u mnie na XP oraz athlonie 2.4 + 1gb ramu + gf7600gt 256mb gra chodziła płynnie nawet w czasie ataku na duze konwoje (wywal ta viste jak mozesz)
Możesz pisać nowe tematy Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum