POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol 36
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #21  Wysłany: 13 Listopad 2010, 11:05   

Hunter_Silent13 napisał/a:
Mirko czy ty mnie masz za idiotę przecież akurat jak DD się zaczął zbliżać to wtedy nie odpalałem ja opisałem ogólną sytuację.
DD mnie zaatakował bo akurat kiedy płynął żeby wspomóc inne DD które atakowały innego gracza i się na mnie napotkał a nie dlatego że DD był 800m ode mnie a ja wtedy odpalałem torpedy.
Rybki wypuszczałem kiedy nie było zagrożenia w pobliżu


Dobra, może jak będę na następnym patrolu to pobędę na obserwatorze i poobserwuję co kolega robi...
No bo to niemożliwe, aby kolega spełniał wszystkie warunki do bycia nie wykrytym, a żeby i tak go wykryli. Dawniej się tym zajmował Finek który rzeczywiście znajdywał błędy u ludzi, ale jak widać chłopak nie ma teraz czasu...
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #22  Wysłany: 13 Listopad 2010, 11:49   

ale ja już swoje błędy znalazłem byłem na peryskopowej i po prostu DD który szedł przeciwnym kursem przeciął moją trasę od co.
Wiem że robię dużo błędów
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #23  Wysłany: 13 Listopad 2010, 12:24   

Eh taka wrzawa, a autor misji się nie wypowiedział. Dobra, w tej misji nie ma ŻADNEGO błędu, DD są ustawione tak, jak w każdej misji, a że tak wariowały, to już jest wina AI sterującego nimi.
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_gregory_11 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzesiek
Ulubiona Gra: SH3, WoT, Assetto Corsa, Project Cars 1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Jaworzno

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #24  Wysłany: 13 Listopad 2010, 21:23   

Kolegę zdradza peryskop ciągle trzymany w górze. Bardzo fajnie zwabił przez to na siebie eskortę. Screeny są już robione później.

Screenshot_13.jpg
Fajnie widać trafionego Uboota z działa przez DD
Plik ściągnięto 25 raz(y) 93.15 KB

Screenshot_14.jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 88.7 KB

Screenshot_25.jpg
Po tym ataku nastąpiło KIA
Plik ściągnięto 24 raz(y) 139.15 KB

 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #25  Wysłany: 20 Listopad 2010, 10:01   

niby tak ale po wcześniejszym ataku nie mogłem zanurzyć się na większą głębokość bo miałem 15% intergy a peryskop w górze akurat tutaj miałem bo robiłem uniki i patrzyłem co robi eskorta, przez dosyć spory czas w ten sposób wymanewrowałem ale wszystko ma swoje granicę.Opisałem teraz sytuację z Nerwy ze stali bo te screeny nie są z konwoju Islandzkiego to są z nerwy ze stali o ile pamiętam
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #26  Wysłany: 20 Listopad 2010, 16:18   

Hunter_Silent13 napisał/a:
niby tak ale po wcześniejszym ataku nie mogłem zanurzyć się na większą głębokość bo miałem 15% intergy a peryskop w górze akurat tutaj miałem bo robiłem uniki i patrzyłem co robi eskorta, przez dosyć spory czas w ten sposób wymanewrowałem ale wszystko ma swoje granicę.Opisałem teraz sytuację z Nerwy ze stali bo te screeny nie są z konwoju Islandzkiego to są z nerwy ze stali o ile pamiętam


Hunter...
Ty wiesz, że się sam zabijasz?

Pokazuję im, gdzie jestem, aby gnało ich do mnie więcej i mnie zabili, abym mógł ich wymanewrować.
Tak brzmi, to co mówisz.

Hunter. Jak strzelają ci po peryskopie, to masz pozamiatane, bo wtedy CAŁA OKOLICA gna do ciebie.
Nawet na uniki musisz schować peryskop, aby go nie widzieli.
Trzymaj go tak, aby więcej czasu był zalany, jak odsłonięty. Wtedy go nie zauważą. Bo jak zauważą peryskop, to co z tego, że wykonasz unik?

To tak, jakbyś ukrywając się ścigany przez policję, krzyknął BU w nadziei, że jeden policjant zemdleje ze strachu i dziwił się, że reszta obławy cię dopada.

To co robisz to zabijanie siebie. Nie od razu, ale generowanie sytuacji, która cię zabije.
Zyskujesz 2 minuty, po których masz 20x gorszą sytuację.
A w ucieczce chodzi, aby sytuacja ci się poprawiała, a nie pogarszała.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #27  Wysłany: 20 Listopad 2010, 16:28   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
To tak, jakbyś ukrywając się ścigany przez policję, krzyknął BU w nadziei, że jeden policjant zemdleje ze strachu i dziwił się, że reszta obławy cię dopada.


:lol
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #28  Wysłany: 20 Listopad 2010, 18:06   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Hunter_Silent13 napisał/a:
niby tak ale po wcześniejszym ataku nie mogłem zanurzyć się na większą głębokość bo miałem 15% intergy a peryskop w górze akurat tutaj miałem bo robiłem uniki i patrzyłem co robi eskorta, przez dosyć spory czas w ten sposób wymanewrowałem ale wszystko ma swoje granicę.Opisałem teraz sytuację z Nerwy ze stali bo te screeny nie są z konwoju Islandzkiego to są z nerwy ze stali o ile pamiętam


Hunter...
Ty wiesz, że się sam zabijasz?

Pokazuję im, gdzie jestem, aby gnało ich do mnie więcej i mnie zabili, abym mógł ich wymanewrować.
Tak brzmi, to co mówisz.

Hunter. Jak strzelają ci po peryskopie, to masz pozamiatane, bo wtedy CAŁA OKOLICA gna do ciebie.
Nawet na uniki musisz schować peryskop, aby go nie widzieli.
Trzymaj go tak, aby więcej czasu był zalany, jak odsłonięty. Wtedy go nie zauważą. Bo jak zauważą peryskop, to co z tego, że wykonasz unik?

To tak, jakbyś ukrywając się ścigany przez policję, krzyknął BU w nadziei, że jeden policjant zemdleje ze strachu i dziwił się, że reszta obławy cię dopada.

To co robisz to zabijanie siebie. Nie od razu, ale generowanie sytuacji, która cię zabije.
Zyskujesz 2 minuty, po których masz 20x gorszą sytuację.
A w ucieczce chodzi, aby sytuacja ci się poprawiała, a nie pogarszała.



Masz 15% integry, lewy elektryk zniszczony po wcześniejszym ataku,co możesz zrobić oprócz tego że schowasz peryskop? Nic!!!!!!
Ta sytuacja nic nie zmienia rozumiesz to czy płynę z peryskopem w górę czy w dół i tak i tak masz KIA no boże
Myślisz że na głębokości od peryskopowej do 25 metrów -bo na tyle ci integra pozwalała
to cię nie wykryją, choćbyś silnik wyłączył i tak Cię wykryją
Koniec tematu
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_gregory_11 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzesiek
Ulubiona Gra: SH3, WoT, Assetto Corsa, Project Cars 1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Jaworzno

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #29  Wysłany: 20 Listopad 2010, 19:16   

Cytat:
Masz 15% integry, lewy elektryk zniszczony po wcześniejszym ataku,co możesz zrobić oprócz tego że schowasz peryskop? Nic!!!!!!
Ta sytuacja nic nie zmienia rozumiesz to czy płynę z peryskopem w górę czy w dół i tak i tak masz KIA no boże
Myślisz że na głębokości od peryskopowej do 25 metrów -bo na tyle ci integra pozwalała
to cię nie wykryją, choćbyś silnik wyłączył i tak Cię wykryją
Koniec tematu

Pomijając już to, żę przy DDkach pływasz z wysuniętym peryskopem. Mnie chodziło o to, że właśnie nim zwabiłeś eskortę. Czyli jak wpływasz do konwoju to masz mieć peryskop, tak jak napisał Finek, większość czasu zalany a nie nad wodą. Tak poza tym albo chcesz się czegoś nauczyć i słuchasz takich gości jak Finek albo jesteś mądrzejszy i niewiem po co zacząłeś tą dyskusję. Wpływałeś do konwoju z peryskopem podniesionym jak maszt, a wtedy chyba miałeś 100% integralności. Tak poza tym, co ma integralność do wysokości wysunięcia peryskopu. Parę razy zdarzyło mi się ukończyć patrol z 15% i mniej integralności.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #30  Wysłany: 20 Listopad 2010, 22:25   

Hunter_Silent13 napisał/a:
Masz 15% integry, lewy elektryk zniszczony po wcześniejszym ataku,co możesz zrobić oprócz tego że schowasz peryskop? Nic!!!!!!


Nic. Możesz tylko jak pewien user z takim stanem zatopić niecałe 10 000 BRT i przeżyć patrol (akurat było 9%, ale to detal).
Ale skoro nie chcesz słuchać, to twoja sprawa.

Widziałem wiele przeżyć z takich sytuacji. Sam przeżyłem wiele razy różne opały. Raz przeżyłem patrol po zniszczeniu OBU elektryków i jeszcze zaatakowałem.
Więc mam niejakie doświadczenie.
Teraz nie pływam, ale jak cię interesuje, to spójrz na poprzednie sezony.
3 miejsce w ostatnim (a gdybym pływał ciut więcej, to 2 bym miał, bo o 1 to bym musiał się nastarać (Jacuś się wtedy rozszalał)), podium w większości wcześniejszych (1 wyjątek, gdzie znów nie pływałem).
Myślisz, że nie przechodziłem przez takie problemy, jak opisujesz? Że miejsce zawdzięczałem szczęściu?

Nie. Zawdzięczałem to:
a) unikaniu wchodzenia w podobne opresje
b) wychodzeniu z takich opresji, jak już w nie się wpadnie
c) celnemu strzelaniu

Te 3 punkty trzeba spełnić, aby osiągać dobre wyniki.

Znam kilka taktyk bezpieczeństwa.
Jedną z nich jest "Bezpieczna peryskopowa". Taktyka, która pozwala na przeżycie z 1-2DD na karku (atakującymi) i ciągłe ataki. [Pierwszy raz użyta w misji PS_Halifax autorstwa PL_Alfa, gdzie po raz pierwszy przeżyłem patrol w roku 1944!] Taktyka w której nigdy nie przekraczasz 40m, choć jesteś atakowany
Podczas tej taktyki nauczyłem się, jak działa peryskop jako wabik DD. Podczas kampanii On-Line obserwowałem min Wilka. I zobaczyłem, że peryskop-choinka to najgorsze zagrożenie. Bo on wabi DD o wiele bardziej od namiarów na hydro i azdyku.

Raz widziałem, jak gracz z kilkoma procentami integralki przeżył kilka ataków DD.
Nie mówi, że się nie da. Da się. Może nie zawsze się uda, ale jak poddasz się od razu (w sensie wystawisz ten peryskop [jeszcze na nim flagę sobie powieś, aby lepiej widzieli go]) to wtedy na pewno nie odniesiesz sukcesu.

Zaznaczę.
Piszę to nie po to, aby cię dołować, ale abyś się czegoś nauczył.

Cytat:
Myślisz że na głębokości od peryskopowej do 25 metrów -bo na tyle ci integra pozwalała
to cię nie wykryją, choćbyś silnik wyłączył i tak Cię wykryją


Powiem ci, że tu masz kolejny błąd. NIGDY nie wyłączaj silnika, aby osiągnąć 0 węzłów. NIGDY!
Ale to temat na dłuższą wypowiedź dlaczego. Ale to najczęstszy powód śmierci podczas ukrywania się.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 20 Listopad 2010, 22:32, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #31  Wysłany: 21 Listopad 2010, 10:41   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Powiem ci, że tu masz kolejny błąd. NIGDY nie wyłączaj silnika, aby osiągnąć 0 węzłów. NIGDY!
Ale to temat na dłuższą wypowiedź dlaczego. Ale to najczęstszy powód śmierci podczas ukrywania się.


Hę?
:schock

No chwila, ja wiele razy obserwowałem graczy chcąc się czegoś nauczyć i zwykle "Ci lepsi" gracze zwalniali do 0 w czasie rozglądania się czy przygotowań do ataku. A przecież to też ukrywanie - chyba że miałeś na myśli ucieczkę lub wymanewrowywanie potencjalnego zagrożenia.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #32  Wysłany: 21 Listopad 2010, 11:23   

PL_Andrev napisał/a:
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Powiem ci, że tu masz kolejny błąd. NIGDY nie wyłączaj silnika, aby osiągnąć 0 węzłów. NIGDY!
Ale to temat na dłuższą wypowiedź dlaczego. Ale to najczęstszy powód śmierci podczas ukrywania się.


Hę?
:schock

No chwila, ja wiele razy obserwowałem graczy chcąc się czegoś nauczyć i zwykle "Ci lepsi" gracze zwalniali do 0 w czasie rozglądania się czy przygotowań do ataku. A przecież to też ukrywanie - chyba że miałeś na myśli ucieczkę lub wymanewrowywanie potencjalnego zagrożenia.


Jak spojrzysz na cytat Huntera, który cytuję wcześnie, to widać, że chodzi o ukrycie się przed eskortą.
Przed atakiem na konwój można się zatrzymać, ale podczas bitwy już niezbyt.

1 węzeł i 0 węzłów generuje taki sam hałas, a pozwala na oddalenie się od miejsca zagrożenia
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 21 Listopad 2010, 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #33  Wysłany: 21 Listopad 2010, 11:58   

Wiesz co w tej chwili mamy już 50 patrol i na temat 36 patrolu już nie chce mi się kłócić
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 21 Listopad 2010, 12:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #34  Wysłany: 21 Listopad 2010, 12:29   

Hunter_Silent13 napisał/a:
Wiesz co w tej chwili mamy już 50 patrol i na temat 36 patrolu już nie chce mi się kłócić


Przepraszam, to my o 36 patrolu gadamy?
Nie zauważyłem, myślałem, że gadamy o twojej taktyce, którą stosujesz i w 36 i 40 patrolu i jak słyszę w wielu innych..

Co oznacza, że ty nie czytasz treści, a tylko numerek, a szkoda.
Dla mnie temat skończony. Giń jak chcesz Hunter, ale potem nie narzekaj, że misja za trudna, jak sam ściągasz eskortę (to do patrolu 40)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 21 Listopad 2010, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów U-553 Patrol 2 (10 Patrol kapitana)
VII 41
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 35 19 Grudzień 2014, 21:47
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-93 Patrol 4 (1 patrol kapitana)
X 41
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 58 17 Styczeń 2015, 22:45
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów U-93 Patrol 1 (5 patrol kapitana)
X 40
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 66 16 Wrzesień 2014, 21:29
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-571 Patrol 1 (3 patrol kapitana)
VII 41
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 24 29 Grudzień 2014, 15:57
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-264 - Patrol 3 (4 patrol kapitana)
II 43
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 13 2 Wrzesień 2015, 09:23
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-264 - Patrol 1 (2 patrol kapitana)
XI42
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 14 7 Lipiec 2015, 21:13
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów U-93 Patrol 3 (7 patrol kapitana)
VII 41
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 48 30 Grudzień 2014, 20:44
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group