Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
-Większa różnorodność misji w trybie kampanii, oraz więcej losowych zdarzeń podczas samej misji.
-Dodany zostanie "asystent" do określania prędkości oraz kursu rzeczywistego celu.
-Zostaną sprawdzone raz jeszcze wszystkie wymiary jednostek w SHIV celem wyeliminowania błędnego nastawu podczas strzelania torpedami.
-Poprawiona zostanie skala, oraz wygląd graficzny radarów typu Sd oraz SJ
-Poprawiona zostanie opcja kończenia kariery z rozkazu Naczelnego Dowództwa.
-Komputerowa grupa statków będzie automatycznie wybierać nowego dowódce, zamiast oczekiwać rozkazów i kręcić się bez celu w kółko.
-Poprawiona zostanie skuteczność komputerowej eskorty
-Poprawie ulegnie roznoszenie się dźwięków w przestrzeni.
-"Sampany" nie będą już więcej wykrywane przez sonar.
-Dodany zostanie pancernik klasy "Colorado"
-Stanowisko sonaru oraz radaru zostanie zmienione tak, aby było bardzie "przyjazne" w użytkowaniu.
-Zwiększona zostanie aktywność okrętów podwodnych sterowanych przez komputer.
-Arsenal torped który będziemy mieli do wyboru, zostanie zwiększony.
-Poprawiony zostanie problem z przeliczaniem odległości.
Termin wypuszczenia patcha 1.3 nie został jeszcze podany do publicznych wiadomości, więc pozostaje nam czekać, i mieć nadzieje iż osoby odpowiedzialne za "łatanie" staną na wysokości zadania...
Pozdrawiam
PL_HUBAL
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
-Dodany zostanie "asystent" do określania prędkości oraz kursu rzeczywistego celu.
-Zostaną sprawdzone raz jeszcze wszystkie wymiary jednostek w SHIV celem wyeliminowania błędnego nastawu podczas strzelania torpedami.
-Poprawiony zostanie problem z przeliczaniem odległości.
Sobie dziś plumknąłem karierkę... I spotkałem dwa samotne merchy... (czyli samotną parkę)... Osiągnąłem 70% celności (prędkość mierzona na oko)... <niewypały (o ile były) liczone jako pudła>
Tak jak patrzę na te punkty z listy poprawek, zaczynam się zastanawiać, czy na pewno są konieczne... Właśnie bez tego stoperowego liczenia prędkości czuję się bardziej jak w symulatorze, niż na strzelnicy... Jeszcze gdyby nie działał obrazek do określania dystansu nie działał i trzeba było używać tych pionowych podziałek i samemu mnożyć potrzebne dane...
A może ten niedziałający stoper zrobili specjalnie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum