Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Zależy co dokładnie zmienia mod... Aby mod był stabilny muszą ingerować w inne pliki lub nawzajem niekrzaczące... Większy problem jest, aby kilka modów było stabilne na multi... Może wydawać się zaskakujące, ale mod A, a potem na to zainstalowany mod B, będzie niekompatybilne w 90% przypadków z modem B, na który instalujemy mod A...
Warto zwrócić uwagę, co dodaje mod... Przykładowo na GWX zainstalujesz moda, co dodaje kilka nowych statków i spotykasz je w kampani... Gra powinna ruszyć, ale... Wszystkie jednostki stale wpisane do kampanii (czyli grupy nie-losowe) GWX znikną, a zastąpią je statki wpisane do tego drugiego.
Jeżeli natomiast w modzie jest odwołanie do konkretnej linijki w pliku A, to jeżeli drugi mod zmieni plik A, gra może się posypać... I jeszcze masa tego typu rzeczy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum