POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_HUBAL
4 Grudzień 2007, 19:04
cheaty do single
Autor Wiadomość
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #1  Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 17:52   cheaty do single

szukam cheatów typu wiecej amunicji,torped do celów testowych.. nie szukam cheatu ktory daje zasieg razenia torped 3km (torpeda to nie bomba atomowa), oraz nie szukam cheatu na niezniszczalnosc, zalezy mi tylko na torpedach i amunicji tyle aby starczylo na poslanie okolo 50 statkow

poprostu na mapie ustawilem wszystkie jednostki japonczyków i jednego suba (mojego) niestety brakuje torped aby sprawdzic kto tonie szybciej. z dziala sie nie da bo , wynurze jak w poblizu jest masa niszczycieli/pancernikow.
 
     
PL_David 
Bootsmann




Kraj:
united kingdom

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 82
Skąd: ...z zaskoczenia

 #2  Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 18:15   

Po co co kody? Włącz nieograniczoną ilość torped, i wyłącz realny cczas przeładowania.
Ciekawy test, tylko potrwa pewnie parę lat bo szybkość tonięcia zależy od tego gdzie trafisz i jakim zapalinikiem.
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #3  Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 19:27   

w sh4 nie ma nieograniczonych torped!
 
     
PL_David 
Bootsmann




Kraj:
united kingdom

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 82
Skąd: ...z zaskoczenia

 #4  Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 13:16   

Czemu od razu z wykrzyknikiem? Mówiąc szczerze napisałem nie sprawdzając bo tak naprawde nigdy nie była mi taka opcja potrzebna.
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #5  Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 20:11   

chce sprawdzic dokladnie kto ile torped potrzebuje by poplynac na dno, wiem że najlepiej celowac magnetyk pod kil, ale ja strzelam wylacznie w dziób lub rufe.,
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 20:36   

A nie prościej w edytorze ustawić jednostkę przed tobą? Wtedy możesz robić reseta ile razy chcesz...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #7  Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 21:31   

mam poustawiane dużp różnego typu jednostek, wszystkim nadałem prędkość i kurs . swojego suba ustawiłem od przodu , odpalam po 1 torpedzie na cel (plywam na GATO)yamato ani drgnie. akagi po jednej torpedzie prawie 27stopni przechylu , stawiacze min tez oberwały. ale jak w przypadku yamato, nic sie nie stało. ani nie zmienil predkosci/kursu ani nie nabieral wody. w yamato to rozumiem ze mogli stabilizowac przechyl zalewajac specjalne zbiorniki.
ale innym razem to wykorzystalem cala zawartosc S class i tylko zgubil śrube. a nie chce mi sie stawiac pod suba kazdego okretu, dlatego szukam sposobu jak zrobic wiecej torped w okretach podwodnych, wole sie upewnic kto ile potrzebuje "towaru" by odejść w pokoju
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #8  Wysłany: 26 Wrzesień 2007, 23:58   

"Musashi" – zatopiły go 24 października 1944 roku podczas bitwy o Leyte, na morzu Sibuyan amerykańskie samoloty startujące z lotniskowców "Cabot", "Enterprise", "Essex", "Franklin" i "Intrepid". Mimo 19 trafień bombami i 17 torpedami utrzymywał się na powierzchni jeszcze długi czas


"Yamato" podzielił los swojego "brata" i poszedł na dno po zmasowanym ataku amerykańskiego lotnictwa pokładowego startującego z lotniskowców grupy TF 58, trafiony 11 torpedami i 7 bombami.

To sie nie dziw że po jednej ani drgnie.

PS. Data zatopienia "Yamato", 7 kwietnia 1945 roku o godzinie 14:23 uważana jest za koniec ery pancerników.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 27 Wrzesień 2007, 00:02, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Autobus 




Kraj:
afghanistan

Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 24
Skąd: Gliwice

 #9   Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 15:09   

Zużyłem 2 torpedy pod kil, i 2 na burtę i rufę Nowoczesnego frachtowca... i 4 pod kil w starego tankowca C2 by te zatoneły.. :schock .. Moze trza było odpalać po dwa cygara naraz.. Albo w SH 4 automatycznie stałem się lamą..


Mocne były te pancerniki :juppi:
Ostatnio zmieniony przez Autobus 27 Wrzesień 2007, 15:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #10  Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 23:07   

No coż Yamato to nie Akagi;). Testowałem odporność pancerza podas misji związanej z bitwą koło wyspy Samar. 6 torped ustawionych na standardowej głebokości pozwolilo na ograniczenie predkosci pancernika do 12 węzłów (sic!:)). Pobawiłem sie troche ustawieniami głebokosci i najlepszy efekt jaki uzyskałem to 4 torpedy głęboko pod pancerzem. No coż twarda to sztuka. Dla porównania do zatopienia płynącego obok pancernika Kongo (o ile dobrze pamiętam:))wystarczyły tylko 2-3 torpedy. Całość testowana na niespatchowanej grze, więc wiele mogło sie już zmienic do tej pory.

P
/Marcin
 
     
Otum 




Kraj:
poland

Wiek: 41
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 7
Skąd: K-ce

 #11  Wysłany: 10 Listopad 2007, 14:34   

No cóz według tego co zauważylem to wygląda to mnie wiecej tak:

okrety do 2000 t. 1-2 torpedy
powyżej juz 2-3 torpedy

Co do pancerników według producenta trzeba 7 torbed ale ostatnio Kongo poszedł od dwóch naraz lotniskowiec Shonuko (czy jakoś tak, słaby mój japoński) tez potrzebował 2. Za to Ise (jakoś trafiłem na 2 na raz) po 2 był mocno uszkodzony. Trzecia posłała go na dno.

Yamato ma to do siebie ze mozna go zatopic 4 rybkami, ale niekiedy trzeba do 14 torbed, żeby posłać go na dno.
_________________
"Jedyną rzeczą, która napawała mnie strachem podczas wojny, były te posępne U-Booty" W.S. Churchill
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #12  Wysłany: 10 Listopad 2007, 14:58   

Nie tylko tonaż jest ważny... Czasami frachtowiec (nawet największy) zejdzie od jednej, dobrze posłanej rybki (np. jak wiezie amunicję)..., a czasai tn sam frachtowiec długo nie będzie chciał zejść (załadowany olejem)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Otum 




Kraj:
poland

Wiek: 41
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 7
Skąd: K-ce

 #13  Wysłany: 11 Listopad 2007, 21:52   

W sumie prawda, zdarzaly sie mi przypadki ze szedl po pierwszej ale rzadko. Tankowce bardziej. Mam takie pytanie spotkal sie ktos juz z japonska lodzia podwodna na morzu bo w porcie taka zauwazylem :)
_________________
"Jedyną rzeczą, która napawała mnie strachem podczas wojny, były te posępne U-Booty" W.S. Churchill
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Pierwszy patrol Single Player 1:1 by Finek
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole 12 20 Wrzesień 2010, 12:39
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group