Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Przeglądałem ostatnio google i znalazłem tam informacje o pędniku strugowodnym zamontowanym na okręcie Klasy kilo 877v (Alrosa) ponoć takie coś bardziej wycisza okręt...
Zastanawiam się jakby zrobić coś na wzór pędnika i wyciszyć w grze jeszcze bardziej ten okręt to czy by nie było kolizji w MP jeśli ludzie nie mieli by tej modyfikacji w swoich plikach z grą...
_________________ Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 21 Luty 2008, 18:28, w całości zmieniany 1 raz
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#2 Wysłany: 23 Luty 2008, 23:46
Zmiany w parametrach platform wprowadzają między innymi mody (np. LWAMI), a każda ingerencja w 'data base' gry spowoduje konflikty pomiędzy innymi graczami. Wygląda to tak, że jak dołączysz ze swoim zmodyfikowanym KILO, to w oknie MP pojawi się 'client data base different than host'. Grę mimo wszystko da się "wystartować" ale coś będzie działać źle.
A zmiany w wyglądzie okrętu? Też będą problemy w MP? Wczoraj znalazłem program do grzebania w "DB" i mogę teraz bez większych problemów przerabiać grę.
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#4 Wysłany: 12 Maj 2008, 18:06
Zmiany w samym wyglądzie nie powinny mieć żadnego wpływu na MP, z jednym drobiazgiem -tylko Ty będziesz widział zmieniony model, u pozostałych osób "stare KILO" będzie nadal wyglądać tak samo. Samo otwieranie plików z grafiką poszczególnych platform też nie jest problemem, wystarczy ściągnąć z sieci prosty program 'decompress'. Skrypt działa podobnie jak np. RAR lub ZIP, czyli tworzy katalog o nazwie takiej samej jak "rozpakowywany plik" wewnątrz którego będą textury samego modelu +interface'y jeżeli jest to platforma grywalna.
Inna sprawa z tym programem do modyfikacji 'data base' (o którym pisałeś). Rezczywiście daje duże możliwości ingerencji w grę, ale każde naruszenie 'data base' wywoła konflikt u pozostałych graczy w MP. Dobry dla tych co lubią tworzyć własne mod'y itp.
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#5 Wysłany: 12 Maj 2008, 18:06
Zmiany w samym wyglądzie nie powinny mieć żadnego wpływu na MP, z jednym drobiazgiem -tylko Ty będziesz widział zmieniony model, u pozostałych osób "stare KILO" będzie nadal wyglądać tak samo. Samo otwieranie plików z grafiką poszczególnych platform też nie jest problemem, wystarczy ściągnąć z sieci prosty program 'decompress'. Skrypt działa podobnie jak np. RAR lub ZIP, czyli tworzy katalog o nazwie takiej samej jak "rozpakowywany plik" wewnątrz którego będą textury samego modelu +interface'y jeżeli jest to platforma grywalna.
Inna sprawa z tym programem do modyfikacji 'data base' (o którym pisałeś). Rezczywiście daje duże możliwości ingerencji w grę, ale każde naruszenie 'data base' wywoła konflikt u pozostałych graczy w MP. Dobry dla tych co lubią tworzyć własne mod'y itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum