POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
100% realizmu
Autor Wiadomość
wilkud 




Kraj:
poland

Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 13
Skąd: Posen

 #1  Wysłany: 20 Marzec 2008, 11:47   100% realizmu

Jestem tu względnie nowy nie wiem czy ten temat był na forum poruszany jeśli tak to z góry przepraszam.
Właśnie zdecydowałem się (w końcu) na grę na 100% realizmu i tak sobie płynę korzystając z Waszego samouczka czasem uda mi się coś zatopić ale naszła mnie pewna myśl...Nie wiem może się nie znam ale 100% realizmu ma chyba niewiele wspólnego z rzeczywistością historyczną jakoś trudno mi sobie wyobrazić że cała ta procedura odpalania torped należała do dowódcy - ustalanie odległości i prędkości jeszcze ale reszta? od czego w takim razie jest oficer torpedowy? (zresztą wystarczy obejrzeć das boot żeby jako tako zorientować się że nie wszystkie procedury były na głowie dowódcy). Proszę o uświadomienie kolegi niedowiarka...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 20 Marzec 2008, 12:00   

Dokładnie.. Pierwszy oficer za pomocą UZO wybierał cel i wykonywał te procedury... Dowódca tylko zajmował się tym przez peryskop...

Ale tu dochodzimy do kolejnej rzeczy... OU w grze nie myli się... I to właśnie ból.. Bo gdyby się mylił, to byłoby realistycznej, ale on w 1 sekundę robi idealny pomiar.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Kird 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 53
Skąd: Wawa

 #3  Wysłany: 1 Lipiec 2008, 14:39   

Jestem nowy na forum, wiec wqitam wszystkich:)
Wracajac do tematu, niby faktycznie, do obowiazkow oficera torpedowego nalezalo wprowadzenie danych dla torped. Tylko ze w wiekszosci wypadkow atak wiazal sie z roznymi manewrami, wiec dowodca musial z oficerem torpedowym wspolpracowac. W wiekszosci roznych opracowan podaja ze na ogol dowodca sprawdzal wyliczenia oficera torpedowego, tak wiec robili to oboje.
 
     
PL_husarz111 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Bartek
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 75
Skąd: Słupsk

 #4  Wysłany: 1 Lipiec 2008, 15:07   

W sH3 najlepsze jest to, że nawet na 100% realizmu jesteśmy w stanie przy pomocy UZO lub peryskopu wyśledzić cel oddalony nawet o 100 mil morskich;]
 
     
Kird 
Bootsmann




Kraj:
poland

Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 53
Skąd: Wawa

 #5  Wysłany: 1 Lipiec 2008, 15:17   

Hmm, jak gram ze trzy lata w sh3, to cos takiego jeszcze mi sie nie udalo. Z peryskopu nie zobaczysz nic dalej jak 8km, chocby z tej przyczyny ze nic poza te 8km nie jest renderowane. Wyjatek stanowi mod '16k atmosphere', ale nawet wtedy do tych 100mil morskich raczej daleko.:)
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 1 Lipiec 2008, 16:12   

PL_husarz111 napisał/a:
W sH3 najlepsze jest to, że nawet na 100% realizmu jesteśmy w stanie przy pomocy UZO lub peryskopu wyśledzić cel oddalony nawet o 100 mil morskich;]


A sojuszniczego U-Boota nawet z większej. Widziałeś screen z "Najbliższy widoczny kontakt, namiar tyle i tyle, odległość 4100000 metrów.. Najlepsze, że zaparłem się i na obserwatorze doleciałem tam... Co prawda leciało i leciało... (przyblokowany klawisz, a ja sobie herbatkę robiłem)

A to co mówi Husarz, to po prostu błąd. Gdy gra już położy na "mapie" statek i liczy, gdzie on jest (nie musi już rysować obiektu 3D, tylko musi ten obiekt "być"), można go uchwycić, aby ci go pokazało... Ale to tylko błędy gry
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 1 Lipiec 2008, 16:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przechwycenie na 100% realizmu jak dokonac ?
-Egon- Pytania i odpowiedzi 18 7 Lipiec 2008, 14:37
Nokturn
Brak nowych postów Dover i obce porty na 100% realizmu
Czyli jak to ugryźć...
PL_Olamagato Ogólnie o Silent Hunter III 7 16 Luty 2009, 18:55
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów SH4+UBM+TM - atak przy wzburzonym morzu 100% realizmu
Dzoniak Ogólnie o SH IV 23 11 Kwiecień 2010, 13:03
PL_Matrose
Brak nowych postów Dzięki niepowtarzalnemu połączeniu realizmu, fabuły i akcji
PL_Matrose Pozostałe gry 0 27 Październik 2008, 21:10
PL_Matrose
Brak nowych postów 100%
kodi112 Pytania i odpowiedzi 6 15 Wrzesień 2011, 16:49
PL_Daritto
Brak nowych postów Patrol 100 - Kryptonim-Halabarda
PL_Ml@d Wykaz patroli 0 7 Lipiec 2008, 08:52
PL_Ml@d
Brak nowych postów Okręt podwodny osiągający 100 węzłów?
Dla Amerykanów żaden problem
PL_Szylol Okres powojenny 6 28 Październik 2010, 21:31
PL_Matrose


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group