POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Drobne przeróbki
Autor Wiadomość
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 7 Listopad 2007, 18:41   Drobne przeróbki

Ostatnio mi sie nudziło i poświęciłem kilka minut dla SH III
Efekty są takie ze poza nowymi dźwiękami, nota bene większość jest z GWX-a, ale są także całkiem nowe (min dzwonki gry na telegrafie pierwszy mechanik zmienia prędkość).

A reszta poszła głownie w grafikę, są to oczywiście szczegóły, ale przecież to one nadają smaczku. Poniżej efekty:

Stylowa kurteczka dla oficera wachtowego, prawdziwa skóra :!


Aby była lepsza komunikacja Sona-Centrala kazałem uchylić właz.


Ponownie uchylony właz, bo idziemy na powierzchnie aby przewentylować okręt


Stylowe menu, w oku peryskopu kilkunastominutowe "cut scenki" z kultowego "Das Boot"
A wszystko uzupełnia muzyka na najwyższym poziomie


W nocy mapa wygląda ciekawiej, oświetlona światłem lampki


Żeby nie było, to nie tylko wachtowy dostał nowe wdzianko, dla oficerów skóra, dla reszty załogi nowe drelichy


I tu taż takie urozmaicenie.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 7 Listopad 2007, 18:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Arek71 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Arkadiusz
Ulubiona Gra: Silen Hunter
Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 175
Skąd: Rybnik

 #2  Wysłany: 7 Listopad 2007, 20:07   

Fajne te zmiany moze by to w przyszlosci do naszego pakietu wlozyc.
Marco gratulacje.
_________________
Duc in altum
Wyplyn na glebie
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 7 Listopad 2007, 20:17   

Też poproszę ten zestaw. Zwłaszcza otwarty właz :D
A które to jest to co mówięłś, że może wpłynąć na grę, co tesotwaliśmy? Nic tu nie widze takiego, poza grafiką...

BTW. Itegralno kad uba 100% brzmi super :P
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #4  Wysłany: 8 Listopad 2007, 12:33   

i ja poproszę ten zestawik. W jakich okrętach działa otwarty właz??
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 8 Listopad 2007, 13:08   

Nom właz mam narazie tylko do VII ale i do IX też jest :)
No i nie wiem czy zauważyliście ale na tej VII jest peryskop w poprawnym miejscu.
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #6  Wysłany: 8 Listopad 2007, 14:18   

ja właśnie teraz pływam IX :) Prosiłbym na maila ten modzik...
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 8 Listopad 2007, 14:30   

Jak tylko uda mi sie wygrać bitwę z megauploadem (albo przebudzę się w nocy) to postaram sie skołować ten właz do IX
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 8 Listopad 2007, 17:11   

Mój pierwszy oficer (Udo Unterhorst) woli koszulę w kratkę <też się powoli biorę za modowanie kampanii>
Za to do multi 1.4 parę lepszych tekstur (zegary, bo to bardzo ważne) sobie wgrałem.

Udo.JPG
Plik ściągnięto 11 raz(y) 100.86 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #9  Wysłany: 8 Listopad 2007, 20:53   

macie misiaczki tu :
http://hosted.filefront.com/DivingDuck/1933634, piwo dla wujka Mańka
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #10  Wysłany: 8 Listopad 2007, 21:25   

msokol napisał/a:
i ja poproszę ten zestawik. W jakich okrętach działa otwarty właz??


Hmmmm jeśli chodzi o całosc to co ja wstawiłem to troche to waży (same "cutscenki" jakieś 40 MB to samo otwarte włazy).

Jak to wszystko po testuje i pozbieram "do kupy" to postaram sie wstawić całość wraz z jakimś instalatorem.
A na razie dla zniecierpliwiony poniżej otwarte włazy na VII i IX

Otwarty właz na IX - 45,8 MB



Otwarty właz na VII 40,2 MB
 
     
maniek 




Kraj:
poland

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 3
Skąd: Elblag

 #11  Wysłany: 10 Listopad 2007, 21:11   Re: Drobne przeróbki

PL_Marco napisał/a:
Ostatnio mi sie nudziło i poświęciłem kilka minut dla SH III
Efekty są takie ze poza nowymi dźwiękami, nota bene większość jest z GWX-a, ale są także całkiem nowe (min dzwonki gry na telegrafie pierwszy mechanik zmienia prędkość).



No wlasnie czy moge zapytac w jaki sposob mozna dodawac wlasne dzwieki do Silent Huntera? Mam SHIII + GWX 1.03. Juz kiedys zauwazylem ze jest cala masa niewykorzystanych dzwiekow i fajnie by bylo urozmaicic sobie gre dodatkowymi odglosami.
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #12  Wysłany: 12 Listopad 2007, 13:35   Re: Drobne przeróbki

maniek napisał/a:
PL_Marco napisał/a:
Ostatnio mi sie nudziło i poświęciłem kilka minut dla SH III
Efekty są takie ze poza nowymi dźwiękami, nota bene większość jest z GWX-a, ale są także całkiem nowe (min dzwonki gry na telegrafie pierwszy mechanik zmienia prędkość).



No wlasnie czy moge zapytac w jaki sposob mozna dodawac wlasne dzwieki do Silent Huntera? Mam SHIII + GWX 1.03. Juz kiedys zauwazylem ze jest cala masa niewykorzystanych dzwiekow i fajnie by bylo urozmaicic sobie gre dodatkowymi odglosami.

OOOO to mamy już 2 Mańków, i nawet niedaleko od siebie mieszkają
pozdrawiam
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 12 Listopad 2007, 16:03   Re: Drobne przeróbki

maniek napisał/a:

No wlasnie czy moge zapytac w jaki sposob mozna dodawac wlasne dzwieki do Silent Huntera? Mam SHIII + GWX 1.03. Juz kiedys zauwazylem ze jest cala masa niewykorzystanych dzwiekow i fajnie by bylo urozmaicic sobie gre dodatkowymi odglosami.


Np. podmieniając pliki wav w katalogu:
X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII+GWX\Data\Sound
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
crys 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: mariusz
Wiek: 54
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 30
Skąd: Torun

 #14  Wysłany: 6 Grudzień 2007, 08:38   hmmmmmmmmm

bardzo mi sie podoba uchylony wlaz zasssssssalem go rozpakowalem do data i zamiast uchylonego wlazu jak klikam na torpede otwieraja sie luki torpedowe a wlaz zamkniety co zrobilem nie tak
_________________
zycie to powolne umieranie
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #15  Wysłany: 6 Grudzień 2007, 12:08   

Co :? :!
Chyba nie to zassałeś co trzeba :balonik:

Po zainstalowaniu właz jest otwarty cały czas.
Gdzie ty klikasz na torpedę ? masz te same ikonki co ja :? (jeśli tak to one nie są od otwierania włazu tylko właśnie pokryw WT, nota bene są to skróty klawiaturowa tylko do obsługi przez myszkę jak ktoś ma jedną rękę zajętą np. jedzeniem).
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 6 Grudzień 2007, 12:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
crys 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: mariusz
Wiek: 54
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 30
Skąd: Torun

 #16  Wysłany: 6 Grudzień 2007, 13:21   

no cos skopsalem wlaz jest zamkniety spr jeszcze raz a z tymi torpedami to chodzi mi ze teraz jak patrze przez peryskop i zaznaczam torpede z ktorej chce oddac strzal to automatycznie otwieraja sie luki torpedowe nie musze wciskac qczyli zaznaczam torpede i odrazy slysze jak sie otwieraja luki torpedowe

[ Dodano: 7 Grudzień 2007, 08:28 ]
oj ja glupi :shy wlazik otwarty :]
wystarczylo wgrac pliki przez jsgm
_________________
zycie to powolne umieranie
 
     
Sokół 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Pruszcz Gd.

 #17  Wysłany: 18 Kwiecień 2008, 11:36   

nom... wróciłem do SH3 i przesiadłem się znowu na VIIeczkę.

Mod "otwarty właz" nie krzaczy się w żaden sposób z GWX 2.0??
_________________

 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #18  Wysłany: 18 Kwiecień 2008, 15:37   

Sokół napisał/a:
Mod "otwarty właz" nie krzaczy się w żaden sposób z GWX 2.0??


Chyba nie powinien, w razie czego zrób sobie kopie plików które podmienisz.
 
     
pawel198804 
Bootsmann




Kraj:
poland

Wiek: 37
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 40
Skąd: Białystok

 #19  Wysłany: 20 Kwiecień 2008, 14:48   

Świetne przeróbki, otwarty właz jest boski ;) A możnaby jeszcze dostać tylko tą część moda odpowiadającą za oświetlenie mapy?
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #20  Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 17:11   

Sokół napisał/a:
nom... wróciłem do SH3 i przesiadłem się znowu na VIIeczkę.

Mod "otwarty właz" nie krzaczy się w żaden sposób z GWX 2.0??

Otwarty właz jest by default włączony w GWX2.1.
Przynajmniej u mnie jest on otwarty.

Pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group