POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Spolszczenie do GWX 2.1
Autor Wiadomość
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #1  Wysłany: 1 Maj 2008, 10:23   Spolszczenie do GWX 2.1

Strona domowa spolszczenia:
http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=4756&n=15

Wielkość pakietu ok. 6 MB. Wszystkie teksty odzwierciedlają zmiany wprowadzone przez wersję 2.1 z hotfixem z 26.04.2008.

Głównym problemem pakietu pozostały różnice wysokości masztów i zanurzenia w książce celów dla wersji pokojowych i wojennych (iluminowanych i zaciemnionych) tych samych statków. Jednak nie jest to zapisane w plikach podlegających lokalizacji.

Spolszczenie w tej wersji zawiera 3 opcje zmniejszające realizm GWX i przywracające drobne cechy ze sklepowej wersji SH3 oraz opcję przywrócenia kolorów Morza Śródziemnego z GWX 2.0.

Udostępniona wersja zawiera dodatkowo dwa obce mody (SH3 Torploads i Torpedo damage final), które pozwalają na wygodniejszą grę w stosunkowo niskim poziomie realizmu.

[ Dodano: 6 Maj 2008, 20:53 ]
Zaktualizowałem wersję do 4c, która wycina już chyba ostatnie znalezione błędy.

Przede wszystkim odzyskane 2x3 wpisy w en_menu.txt i zmieniona kategoria Minor Warship przerzucona żywcem z SH3 jako "Stawiacz min" (obejmowała m.in. łódź ratunkową RAF i doki). Teraz brzmi "Jednostka pływająca".

ps. Na stronie spolszczenia jest udostępniony fix do podwyższania rozdzielczości SH3 pod XP SP2/3. Być może działa również pod Vistą.
Ostatnio zmieniony przez PL_Olamagato 23 Maj 2012, 02:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 21 Lipiec 2008, 06:17   Re: Spolszczenie do GWX 2.1

olamagato napisał/a:


które pozwalają na wygodniejszą grę w stosunkowo niskim poziomie realizmu.


takie shity to mogłeś sobie odpuścić bo psuje to całokształt Twojej pracy - chyba, że Cię to raduje ale to jest równoznacznym z tym - że nie należysz do graczy zbytnio poważnych ech...
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #3  Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 22:12   

Cytat:
takie shity to mogłeś sobie odpuścić bo psuje to całokształt Twojej pracy

Najwyraźniej jednej rzeczy nie zauważasz. NIKT nie zaczyna gry SH3 czy GWX na poziomie realizmu 100%. Absolutnie nikt.
Żeby grę poznać i bawić się na 100% to każdy chyba łącznie nawet z Tobą przynajmniej raz na początku włączył grę na niższym poziomie.
Jak chcesz do grania na 100% znaleźć nowe osoby?
Chcesz zawsze grać w singla sam ze sobą?

Do gry trzeba najpierw zachęcić. Dzisiaj sytuacja jest taka, że gra jest - nie oszukujmy się - stara. Nieźle wygląda i działa z pewnymi modami, działa w dużych rozdzielczościach (nawet 1920x1200), ale to nie zmienia faktu starości.
Nowi gracze mogą przechodzić pierwszy raz grę od razu z GWX lub innymi modami. Jednak mogę Cię zapewnić, że niemało z nich rzuci grę w cholerę jeżeli dostanie wszystkie utrudnienia jakie dostarcza goły GWX. Ergo będziesz się bawić grą sam ze sobą. I tak już będzie zawsze.
Producenci gier doskonale to wiedzą i dlatego tak paskudnie niszczą poziom trudności premierówek. Wiedzą, że gdy łebkom będzie się grało łatwo i przyjemnie, to zachęcą również swoich kumpli do grania.

Denerwuje Cię, że ktoś może oszukiwać przy grze sieciowej mieć ułatwienia na mapie których inni nie będą mieli włączonych?
Na to te kilka drobiazgów zawartych w pakiecie spolszczeniu nie wpłynie. Każdy może sobie grę (nawet z GWX) dowolnie zmodować. Nie przeszkodzi mu w tym nikt, a też nie będzie to wykrywalne. Ci, którzy nie chcą się bawić na 100% i tak będą oszukiwać.
Lepiej więc jeżeli będą to takie drobiazgi jak aktualizacja mapy czy duperelnik nad okrętem niż takie wredne przeróbki jak GWX-TA (który jak pewnie zauważyłeś miał niemałą popularność).

Pozdrawiam.
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #4  Wysłany: 3 Luty 2009, 13:50   

W oczekiwaniu na spolszczenie do GWX 3.0 GOLD wrzuciłem na stronie domowej spolszczenia najnowszą wersję 4d (pod rapidshare). Znalazło się w niej kilka ulepszeń takich jak ostateczne pozbycie się problemów gramatyki i zaktualizowanie opcji Alternatywne Flotylle do 2.1 (przez zapomnienie była tam wersja z 2.0). Generalnie przydatne drobiazgi.

Jedyną różnicą między tą wersją, a piątą wersją dla 3.0 będą dodatkowe komunikaty i manual. Różnice w opisach kilku jednostek między 2.1, a 3.0 to takie "nic" jak pomylone wieże podwójne z pojedynczymi. Niewarte więc wspominania.
 
     
Mikołaj 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Mikołaj
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 82
Skąd: Tychy

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #5  Wysłany: 18 Luty 2012, 19:56   

Witam. Mom pytanie czy ktoś mo link do tego gwx? Nie chodzi mi o spolszczenie.
 
     
PL_Olamagato 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olamagato
Pomógł: 4 razy
Wiek: 54
Dołączył: 03 Paź 2005
Posty: 253
Skąd: z piekła rodem

 #6  Wysłany: 19 Luty 2012, 00:04   

Chyba znikło już ze wszystkich serwerów ponieważ wersja 3.0, to tak naprawdę 2.2 (zmian między 2.1, a 3.0 jest naprawdę niewiele). Nie ma obecnie żadnych uzasadnionych powodów używania wersji 2.1 w stosunku do 3.0. Obie wersje są podobnie stabilne/niestabilne w takich samych warunkach przy paru ulepszeniach więcej w 3.0.
 
     
Mikołaj 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Mikołaj
Ulubiona Gra: Silent Hunter 3
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 82
Skąd: Tychy

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #7  Wysłany: 19 Luty 2012, 13:39   

Aha dzięki jeżeli nie ma wielkiej różnicy to ściągnę sobie wersję 3.0.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów Gwx 3.0 spolszczenie
PL_irek Dodatki, mody i modowanie 88 22 Luty 2018, 20:07
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów [ Ankieta ] Spolszczenie do GWX 3.0
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 31 24 Grudzień 2011, 11:16
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem z peryskopami, GWX 3 Gold+ spolszczenie.
PL_kanaron Dodatki, mody i modowanie 2 1 Styczeń 2015, 15:14
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group