Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Czy medale dla załogantów dają im jakieś specjalne bonusy ? (oczywiście poza funkcją dekoracyjną ;-) )
Niektore zwiekszaja ilosc doswiadczenia (mozna dac szybciej awans), inne zwiekszaja wytrzymalosc (czas jaki mozna przebywac na stanowisku), byc moze jakies zwiekszaja jeszcze cos o czym nie wiem
Imię: Olaf Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 01 Lis 2005 Posty: 54 Skąd: Katowice
#3 Wysłany: 18 Marzec 2009, 18:04
Gdy grałem na GWX TA sam otrzymałem stopień porucznika marynarki. Dokończyłem karierę z tym stopniem.
Teraz gram na GWX 2.1 - jest rok 1943 - nadal jestem podporucznikiem z tonażem 290 tyś ton. Moi marynarze dostają w porównaniu z innymi modami dużo promocji na wyższe stopnie we wszystkich korpusach tj. oficerskim i podoficerskim.
Natomiast medali jak na lekarstwo. Wróciłem z patrolu z trzema zatopionymi tankowcami i kilkoma frachtowcami + 1 samolot, w sumie po 28 dniach patrolowania.
Marynarze otrzymali:
3 - krzyże 2 klasy
4 - krzyże 1 klasy
1 - krzyż niemiecki
To wszystko.
W czystym SH3 rozdawałbym krzyże rycerskie.
Po 4 latach wojny są silnymi podwodniakami, nie męczą się prawie wcale. Faktem jest, że najbardziej wyczerpuje specjalistów od ładowania torped.
Aha, cosik w 2.1. parę razy nie zaliczyło mi zatopień, choć walnie się przyczyniłem do uszczuplenia tonażu w konwoju. Boli wówczas, kiedy tonie tłuściutki tankowiec.
I jeszcze jedna uwaga. Czy, aby czasem w połowie 1943r. nie pływało się po Zatoce Biskajskiej za dnia w zanurzeniu z powodu regularnych patroli samolotów alianckich?