POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
op monsun
Autor Wiadomość
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #1  Wysłany: 17 Październik 2009, 22:21   op monsun

jest jakiś mod który daje wodę z dziur w u boatach?
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #2  Wysłany: 18 Październik 2009, 22:40   

mam pytanie otóż zaczynam patrol we wrześniu 1939 i napotykam na jednostki norweskie na morzu. problem jest tego typu że w OM 715 samemu decyduje się czy topić jednostkę a z tego co wiadomo w tym okresie norwegia nie wypowiedziała jeszcze wojny niemcom. szkopuł polega na tym że miasta norweskie są już zaznaczone na czerwono tak jak brytyjskie. czy to ma wpływ już na to że jest to państwo wrogie?
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 19 Październik 2009, 09:01   

Raczej nie ma. Problem się pojawia w późniejszych latach kiedy masz jednostki "Free Norvay" i "Occupied Norvay" pod tą samą flagą. Kij wie które są które.

Na zdrowy rozum powinno się wysłać informację o kontakcie a decyzję podejmuje BdU, tak to w każdym razie działało w SH3.

BTW.
Możesz podesłać screena z widoczną datą i miastami norweskimi na czerwono?
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #4  Wysłany: 19 Październik 2009, 16:13   

W SH3 dostateczną podpowiedzią jest zmiana muzyki oraz ograniczenie kompresji czasu do 32. To najpewniejsza metoda na sprawdzenie, czy nadpływająca jednostka to swój czy wróg. :)

A jak ma się to do realizmu to już inna sprawa. ;]
_________________

 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #5  Wysłany: 24 Październik 2009, 14:40   

nie mogę wysłać meldunku o kontakcie jesli mam jedną jednostkę widocznie tak zrobione że mogę wysłać jedynie tylko jeśli jest to jednostka wroga
Ostatnio zmieniony przez PudeL 24 Październik 2009, 14:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #6  Wysłany: 24 Październik 2009, 17:41   

oto screen jest 7 października 1939; wygląda jakby norweskie statki były nieprzyjacielskie
Ostatnio zmieniony przez PudeL 24 Październik 2009, 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #7  Wysłany: 25 Październik 2009, 11:36   

a więc wszystko jasne jeśli wykryje się jednostkę nieprzyjaciela jest możliwośc wysłania rapotu inaczej nie ma takiej możliwości
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #8  Wysłany: 30 Październik 2009, 18:33   

zszedłem w tym pięknym modzie IXC na głębokość 504 metry :lol
_________________

 
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #9  Wysłany: 5 Listopad 2009, 13:40   

mam pytanie a mianowicie po misji nie mogę awansować marynarzy jako że dostaję komunikat że jest za dużo petty officerów

nie wiem czym to jest spowodowane może tym że zatrudniłem dodatkową obsługę dział aa i deck gun ale tam nie ma żadnych petty officerów tylko sami marynarze

co do reszty załogi jest taka jaką mi przyznano na początku kampanii
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #10  Wysłany: 5 Listopad 2009, 18:16   

w SH3 było to ładnie rozrysowane, ale zasady są te same. ograniczona liczba oficerów, podoficerów i weź pod uwagę że jest to typ II - który na pokładzie ma mniej załogi.
ps. rekrutuj sobie na maxa zwykłych marynarzy, byś nie miał pustych slotów
_________________

 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #11  Wysłany: 5 Listopad 2009, 19:09   

PL_fox6 napisał/a:
i weź pod uwagę że jest to typ II - który na pokładzie ma mniej załogi.


To jest Typ VII nie II :P Co jest i tak ciekawe bo wydawalo mi sie, ze tam plywaly tylko IX-ki ;)
_________________

 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #12  Wysłany: 5 Listopad 2009, 19:16   

pewnie w tankowcach wozili ;P
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PudeL 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciej
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 121
Skąd: Lublin

 #13  Wysłany: 5 Listopad 2009, 20:16   

PL_fox6 napisał/a:
w SH3 było to ładnie rozrysowane, ale zasady są te same. ograniczona liczba oficerów, podoficerów i weź pod uwagę że jest to typ II - który na pokładzie ma mniej załogi.
ps. rekrutuj sobie na maxa zwykłych marynarzy, byś nie miał pustych slotów


za mało jest ludzi na początku żeby tak zrobić; wolne sloty są po to by przenieść oficerów i marynarzy z Observation w czasie bombardowania bo gra ich interpretuje jakby tam byli
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Operacja Monsun
vader62 Pytania i odpowiedzi 1 17 Październik 2013, 21:03
PL_Daritto
Brak nowych postów Operation Monsun inaczej
Po raz pierwszy w historii symulacji okrętów podwodnych...
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 6 17 Lipiec 2010, 09:31
PL_Andrev
Brak nowych postów Mod Operacja Monsun v720
czy da sie usunąć
xebek Pytania i odpowiedzi 0 3 Czerwiec 2013, 20:33
xebek
Brak nowych postów Mod Operacja Monsun punkty reputacji
Ulepszenia okrętu kosztują 0 punktów reputacji
Przemek115 Pytania i odpowiedzi 3 17 Październik 2013, 21:05
PL_Daritto
Brak nowych postów Patrol nr 14 "Operacja Monsun"
janko175 Archiwum patroli - wakacje 2 24 Kwiecień 2012, 22:04
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group