Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Gotowe (wersja Beta v.001):
-Pozbycie się jednostki L02A, która zachowywała się, jak statek widmo
-Z 3 jednostek klasy Deutschland została tylko 1. Usunięcie zbędnych jednostek ma zoptymalizować czas ładowania się gry.
-Usunięcie zbędnych plików z katalogów Roster
-JSMGE do obsługi dodatkowych modów
-Jaśniejsze światło sOnara do stolika nawigacyjnego jako mod dodatkowy
-VIIC/42 1943 zamieniony w U-Flaaka.
-Nieoświetlony szpital z BOTH
-Wyrzucenie powtarzających się jednostek
-Usunięto podejrzane foldery w Dnepr, T09A...
-Usunięto kopie plików w PPQ (Queen Mary), P01B
-Oświetlony holownik miał za jasny obrazek. Zastosowano ten ze zwykłego holownika
-Opcjonalny mod - reputacja zamiast ilości statków.
-Puste tankowce z LSH
-Brak ładunku na pokładzie
-Niedotrymowanie okrętu przy małej prędkości.
-Dodano samolot Wildcat/Marlet
-Mały krążownik pomocniczy
-Pierwsza wersja liczenia ilości wrogich statków
Zmiany v.002:
-Zamiana XXI na XXIII (by jimbuna)
-Gry multiplayer zawsze są wybierane z folderu Multimissions/english, niezależnie od wersji językowej.
Zmiany v.003:
-Wszystkie ułatwienia wyłączone = 100% realizmu, a nie 99%, jak ustawił sOnar...
-XXIII dostępny tylko w 1945.
-USS Colorado Class (możliwość odchudzenia o 0,5 mega, usuwając samolocik)
W trakcie (Finek):
-Dodatkowy krążownik pomocniczy z LSH (popracować nad katapultą)
-Miner z LSH
-Amerykański pancernik, krążownik i lotniskowiec z LSH
-Próba zdetrymowania XXIII na małej prędkości...
-Torpedy typu LUT w użyciu
Najbliższa kolejka (Finek):
-Użycie opcji Renown jako "licznika jednostek wroga", ułatwiający wpisywanie do raportu. [Renown statku =1, Renown samolotu =0, Allied=1, Axis, Neutral=0]
Został napis Reputacja w Tabeli szczegółowej
-GermanNames.cfg .... Usuniecie starych jednostek, dopisanie nowych, rozróżnienie statków
-EnglishNames.cfg... Rozróżnienie statków o tych samych nazwach. Krążowniki pomocnicze rozróżnione jako Small, Medium i Large
Do zrobienia
-Spróbować skopiować pozostałe tankowce i zrobić "nową" jednostkę - wynurzoną? Dotyczy dużych tankowców...
-Plik guns.dat z LSH3?
-Jeden rosyjski eskortowiec ma jasny obrazek.
-Obniżenie modelu nieoświetlonego szpitala...
-Samoloty z GWX (wytrzymałość/uzbrojenie)
-Zwiększenie siły dział jednostek nawodnych
-TDC na pełny ekran (wyeliminuje podglądanie niewypałów) [z ECM]
-Brak śladu torowego kilku jednostek (plik.val z GWX psuje?) z czystego SH3
-Wywalić pozostałości wprowadzenia delfina (dźwięki)
-Przejrzeć folder sound
-Przejrzenie innych modów
-Instrukcja w PDF.
Do zastanowienia się:
-Ilość losowo generowanych samolotów (ale dopiero po wytrzymalszych samolotach)
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 23 Listopad 2009, 21:26
Wgrany MEP 2.1 bez pliku scene.dat - tak wygląda dzień
porażka
ten sam obrazek z pełnym MEP2.1
dla porównania z czystego UTW:
(dodane 24/11)
podmienione tylko pliki EnvColors... .DAT
(dodane 02/12)
pliki z Thomsen Water 4.0
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 1 Grudzień 2009, 18:16, w całości zmieniany 3 razy
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum