Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Foxik... Nie ma sprawy... Tylko dlaczego piszesz, to w dziale tyczącym się poprzedniego pakietu misji?
Poza tym ja jestem trochę przeciwny. Misja Narvik ma to do siebie, ze tak naprawdę jest w niej tylko 1 cel do zatopienia... Więc trochę to misja, która nie sprawdzi się w rankingu... Bo powiedzmy, że popłynę Ja, Marco i Jacek.
Marco wystrzelił salwę torped. 1 niewypał, 3 trafienia w pancernik. Zatrzymał się. Trzeba tylko dobić... I co my mamy z Jackiem robić? "Podkradać" tonaż, na który Marco zasłużył (bo już jednostka jest praktycznie jego), czy co?
1/4 celu przypada na gracza (przy pełnym serwerze)
Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 490 Skąd: Szczecin
#3 Wysłany: 4 Styczeń 2010, 00:26
Cześć, ktos juz byc może sie natknął na moje misje w multiplayerze Silent hunter 3, jakbyście chcieli to podam linka gdzie je umieściłem w sieci, wiekszosc jest starych, ale dwie z poprzedniego roku oparte sa na wielu czynnikach losowych co daje niepowtarzalnośc rozgrywki, składy konwoi moga byc rózne, sila eskorty tez niepowtarzalna, typy okrętów inne. Te misje to: "random convoy 1944" oraz "search and destroy 1940". Polecam, pasuja do gry na wersji czystej i z GWX 3 albo RUb czy innymi modami.
plik w zalaczniku do tego posta albo na linku zewnetrznym:
http://majama.republika.pl/store/misje.zip
Imię: Marek
Ulubiona Gra: życie
Wiek: 53 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 490 Skąd: Szczecin
#5 Wysłany: 4 Styczeń 2010, 01:22
Pewnie ze Ciebie pamietam. Grywam ostatni rok w głównie kampanie na modzie GWX 3.0. Na multiplayera tez wchodziłem czasami ale generalnie to tam króluje niska jakośc towarzystwa i po 15 minutach czesto zostawałem sam, więc juz wole ta swoja kampanię.
Multiplayer ma tez ta straszna wade że potrafi rozłaczyc w środku zabawy i większosc spotykanych ludzi gra na czystej wersji która jest o niebo ubozsza od GWX. Teraz w GWX mozna spotykac uboty na oceanie ale tylko plywające po powierzchni, jeśli w SH5 dorobia jakies Ai do atakowania w wilczych stadach tojuz by bylo zupelnie swietnie.
Testowałem te swoje misje i byłem zadowolony, to sa misje do długiej zabawy, gdzie na początku trzeba cierpliwie czekac na cel albo go podchodzic z godzine czy dwie. Tak jest celowo, to dodaje prawdziwego klimatu podwodniaków, tak ja to czuje.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#7 Wysłany: 4 Styczeń 2010, 08:34
majama napisał/a:
Teraz w GWX mozna spotykac uboty na oceanie ale tylko plywające po powierzchni, jeśli w SH5 dorobia jakies Ai do atakowania w wilczych stadach tojuz by bylo zupelnie swietnie.
Jak dotąd to nikt z producentów nie używa tego magicznego słowa zaczynającego się na W. Szczerze mówiąc wątpię aby wydali to razem z grą, już prędzej w jakimś patchu. A już płacić ekstra tylko za to, to na pewno nie będę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum