POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX i UTW
Autor Wiadomość
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #1  Wysłany: 6 Luty 2010, 15:11   GWX i UTW

mam takie pytanie czy możliwe jest zainstalowanie UTW i GWX na jednym SHIII i czy będzie działać i czy będzie się dało grać z wami patrole z tymi dwoma modami
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 6 Luty 2010, 15:29   

Nie.

Musisz skopiować SH3 w wersji 1.4 (folder) i do jednego zainstalować GWX, a do drugiego UTW.
Oba mody podmieniają niektóre te same pliki i będzie dochodzić do kolizji.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #3  Wysłany: 6 Luty 2010, 19:45   

aha dzięki
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #4  Wysłany: 18 Kwiecień 2010, 16:12   

Ja się dołączę.
Czy da się zmienić w gwx grafikę na tą z modu sOnara? Generalnie chodzi o ten mocny, ponury klimat i oczywiście świetnie zrobione peryskopy i Uzo. UTW uważam za lepszy graficznie i klimatycznie, jednak z racji tego że gram kampanię zostanę przy GWX.
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #5  Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 03:41   

petryko6 napisał/a:
Ja się dołączę.
Czy da się zmienić w gwx grafikę na tą z modu sOnara? Generalnie chodzi o ten mocny, ponury klimat i oczywiście świetnie zrobione peryskopy i Uzo. UTW uważam za lepszy graficznie i klimatycznie, jednak z racji tego że gram kampanię zostanę przy GWX.


Da się spokojnie. :) Z UTW kopiujesz z folderu data/env pliki SkyColors_Atl.dat, SkyColors_Arct.dat i SkyColors_Med.dat do analogicznego folderu w GWX. Choć lepiej zrobić to przez JSGME, na wypadek gdybyś zmienił zdanie. :)

Wtedy ogólnie grafika nabierze matowego charakteru jaki znamy z UTW. Ale na upartego da rady zrobić samo ciemniejsze morze w nocy bez większych wysiłków. W końcu za kolor odbicia w wodzie, w nocy i w dzień odpowiada zwykła teksturka. Wystarczy podmienić pewne jej fragmenty i uzyskamy ciemniejszą noc, bez np. zmiany kolorytu dnia. Takie coś.
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Storm87 19 Kwiecień 2010, 03:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #6  Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 20:41   

Zamieniłem pliki najpierw przez JSGME i nic.
Potem podmieniłem je ręcznie i również nic. Tzn. Grafa pozostała z GWX-a, tzn. wygląd peryskopu, Uzo, centrala, wszystko jest nadal z GWX-a. A na tym najbardziej mi zależało. Acha, no i znikająca dolna część ekranu też mogłaby być. Help!!

Rozumiem, że pliki które mi podałeś to tylko wygląd nieba, czy tam morza....
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 19 Kwiecień 2010, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 20:50   

Aby wnętrze było w ponurej atmosferze trzeba
podmienić/edytować pliki z katalogu interior.

Kiedyś miałem własny, przerobiony z GWXa,
gdyż nie chciałem tracić pochylenia centrali.
Poszukam, a nóż gdzieś się panoszy na dysku.


Edit:
Niestety plik się panoszył i znikł
:chusteczka:

Ale kiedyś do tego wrócę...

SHIII.jpg
Plik ściągnięto 27 raz(y) 284 KB

Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 19 Kwiecień 2010, 21:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #8  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 02:11   

petryko6 napisał/a:
Zamieniłem pliki najpierw przez JSGME i nic.
Potem podmieniłem je ręcznie i również nic. Tzn. Grafa pozostała z GWX-a, tzn. wygląd peryskopu, Uzo, centrala, wszystko jest nadal z GWX-a. A na tym najbardziej mi zależało. Acha, no i znikająca dolna część ekranu też mogłaby być. Help!!

Rozumiem, że pliki które mi podałeś to tylko wygląd nieba, czy tam morza....


No tak. Aaaale, z resztą, z interface to się tak łatwo nie da. To jest masa zmian w plikach menu.ini, cameras.dat (centralny peryskop), grafiki z folderu menu i tak dalej, zapomnij. Trzeba to robić ręcznie, nie podmienisz tego tak po prostu. Na 99% coś się zrypie.
_________________

 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #9  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 19:53   

Przerzuciłem się jednak na UTW. Jednak klimat i mroczna grafika wygrały z mocną kampanią. Tym bardziej, że chciałbym popływać kiedyś z wami na multi, jednak jeszcze muszę trochę poćwiczyć. Gram ostro na realu + widok zewnętrzny. Może kiedyś mnie przyjmiecie?

Dzięki Storm za pomoc.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #10  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 20:09   

Zapraszam, gramy praktycznie codziennie :piwko:
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #11  Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 20:14   

Serdeczne dzięki za zaproszenie, ale muszę jeszcze poćwiczyć.. Ale obiecuję, że już niedługo do was dołączę.
Pozdrawiam.
 
     
PL_gregory_11 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Grzesiek
Ulubiona Gra: SH3, WoT, Assetto Corsa, Project Cars 1
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Jaworzno

Ostrzeżeń:
 1/3/6
 #12  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 01:13   

Myślę z niezłym treningiem może być sama gra w multi. Gra na singla da Ci tylko zaznajomienie z obsługą okrętu. Nic więcej do multi to nie wniesie. Przy graniu na UTW. To mod stworzony praktycznie tylko do multi.
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #13  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 13:16   

petryko6 napisał/a:
Serdeczne dzięki za zaproszenie, ale muszę jeszcze poćwiczyć.. Ale obiecuję, że już niedługo do was dołączę.
Pozdrawiam.


Nie panikuj, tylko pakuj zaloge na ubota i wyczekuj na Vento wieczorkiem, okolo 20.00. ;)

Pozdr.
/tes
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 21 Kwiecień 2010, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 14:11   

Mimo faktu że Tesu mnie ostatnio zmieszał z błotem, to trzeba uczciwie przyznać, że ma rację. Potwierdzam, zabawa z kolegami jest znacznie przyjemniejsza, chociaż może być nieco frustrująca z powodu częstych zatopień lub niecelnych torped.

Swoją drogą zauważ, że pływając (i będąc obecny na Vento) możesz liczyć na pomoc kolegów w takich kwestiach jak np. :
- czego się wystrzegać,
- kiedy zanurzyć okręt,
- jak zgubić atakującą eskortę,
- jak zrobić "coś",
- co robisz źle,

Średnio po 10-ciu patrolach załapiesz już wszystko. Swoją drogą ja właściwie nie grałem w singla tylko od razu wszedłem na multi.
Naprawdę polecam. Liczy się zabawa a nie twoja skuteczność.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Kwiecień 2010, 14:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #15  Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 17:04   

ok, już niedługo spróbuję. dzięki koledzy
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów UTW obok GWX
PL_w_wilk POMOC 7 17 Marzec 2010, 17:53
Gość
Brak nowych postów GWX PL5 - Spolszczenie do GWX 3.0
Mechanika gry i rozwiązania problemów
PL_Daritto Dodatki, mody i modowanie 5 8 Marzec 2012, 14:20
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem sh3 gwx-gwx 3.0
Kriss Pytania i odpowiedzi 4 20 Kwiecień 2010, 20:42
PL_petryko6


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group