Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#1 Wysłany: 6 Luty 2010, 15:11 GWX i UTW
mam takie pytanie czy możliwe jest zainstalowanie UTW i GWX na jednym SHIII i czy będzie działać i czy będzie się dało grać z wami patrole z tymi dwoma modami
Musisz skopiować SH3 w wersji 1.4 (folder) i do jednego zainstalować GWX, a do drugiego UTW.
Oba mody podmieniają niektóre te same pliki i będzie dochodzić do kolizji.
Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 428 Skąd: Żywiec
#3 Wysłany: 6 Luty 2010, 19:45
aha dzięki
_________________ http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#4 Wysłany: 18 Kwiecień 2010, 16:12
Ja się dołączę.
Czy da się zmienić w gwx grafikę na tą z modu sOnara? Generalnie chodzi o ten mocny, ponury klimat i oczywiście świetnie zrobione peryskopy i Uzo. UTW uważam za lepszy graficznie i klimatycznie, jednak z racji tego że gram kampanię zostanę przy GWX.
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#5 Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 03:41
petryko6 napisał/a:
Ja się dołączę.
Czy da się zmienić w gwx grafikę na tą z modu sOnara? Generalnie chodzi o ten mocny, ponury klimat i oczywiście świetnie zrobione peryskopy i Uzo. UTW uważam za lepszy graficznie i klimatycznie, jednak z racji tego że gram kampanię zostanę przy GWX.
Da się spokojnie. Z UTW kopiujesz z folderu data/env pliki SkyColors_Atl.dat, SkyColors_Arct.dat i SkyColors_Med.dat do analogicznego folderu w GWX. Choć lepiej zrobić to przez JSGME, na wypadek gdybyś zmienił zdanie.
Wtedy ogólnie grafika nabierze matowego charakteru jaki znamy z UTW. Ale na upartego da rady zrobić samo ciemniejsze morze w nocy bez większych wysiłków. W końcu za kolor odbicia w wodzie, w nocy i w dzień odpowiada zwykła teksturka. Wystarczy podmienić pewne jej fragmenty i uzyskamy ciemniejszą noc, bez np. zmiany kolorytu dnia. Takie coś.
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#6 Wysłany: 19 Kwiecień 2010, 20:41
Zamieniłem pliki najpierw przez JSGME i nic.
Potem podmieniłem je ręcznie i również nic. Tzn. Grafa pozostała z GWX-a, tzn. wygląd peryskopu, Uzo, centrala, wszystko jest nadal z GWX-a. A na tym najbardziej mi zależało. Acha, no i znikająca dolna część ekranu też mogłaby być. Help!!
Rozumiem, że pliki które mi podałeś to tylko wygląd nieba, czy tam morza....
Ostatnio zmieniony przez PL_petryko6 19 Kwiecień 2010, 20:43, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1 Pomógł: 13 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 684 Skąd: Tarnów
#8 Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 02:11
petryko6 napisał/a:
Zamieniłem pliki najpierw przez JSGME i nic.
Potem podmieniłem je ręcznie i również nic. Tzn. Grafa pozostała z GWX-a, tzn. wygląd peryskopu, Uzo, centrala, wszystko jest nadal z GWX-a. A na tym najbardziej mi zależało. Acha, no i znikająca dolna część ekranu też mogłaby być. Help!!
Rozumiem, że pliki które mi podałeś to tylko wygląd nieba, czy tam morza....
No tak. Aaaale, z resztą, z interface to się tak łatwo nie da. To jest masa zmian w plikach menu.ini, cameras.dat (centralny peryskop), grafiki z folderu menu i tak dalej, zapomnij. Trzeba to robić ręcznie, nie podmienisz tego tak po prostu. Na 99% coś się zrypie.
Imię: Michał Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 246 Skąd: Olsztyn
#9 Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 19:53
Przerzuciłem się jednak na UTW. Jednak klimat i mroczna grafika wygrały z mocną kampanią. Tym bardziej, że chciałbym popływać kiedyś z wami na multi, jednak jeszcze muszę trochę poćwiczyć. Gram ostro na realu + widok zewnętrzny. Może kiedyś mnie przyjmiecie?
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#10 Wysłany: 20 Kwiecień 2010, 20:09
Zapraszam, gramy praktycznie codziennie
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Myślę z niezłym treningiem może być sama gra w multi. Gra na singla da Ci tylko zaznajomienie z obsługą okrętu. Nic więcej do multi to nie wniesie. Przy graniu na UTW. To mod stworzony praktycznie tylko do multi.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#14 Wysłany: 21 Kwiecień 2010, 14:11
Mimo faktu że Tesu mnie ostatnio zmieszał z błotem, to trzeba uczciwie przyznać, że ma rację. Potwierdzam, zabawa z kolegami jest znacznie przyjemniejsza, chociaż może być nieco frustrująca z powodu częstych zatopień lub niecelnych torped.
Swoją drogą zauważ, że pływając (i będąc obecny na Vento) możesz liczyć na pomoc kolegów w takich kwestiach jak np. :
- czego się wystrzegać,
- kiedy zanurzyć okręt,
- jak zgubić atakującą eskortę,
- jak zrobić "coś",
- co robisz źle,
Średnio po 10-ciu patrolach załapiesz już wszystko. Swoją drogą ja właściwie nie grałem w singla tylko od razu wszedłem na multi.
Naprawdę polecam. Liczy się zabawa a nie twoja skuteczność.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 21 Kwiecień 2010, 14:11, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum