Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 25 Marzec 2010, 09:40 Uboat killer AI mod
Aktualna wersja modu: 1.02
Opis:
Cytat:
Oryginalna gra nie posiada zaawansowanego systemu poszukiwań OP, przykładem na to jest zachowanie eskorty która nie reaguje na eksplozję statku. AI nie próbuje dociec "co było przyczyną tego wybuchu". Nawet jeśli uboot zostanie dostrzeżony to eskorta wydaje się być mało zainteresowana - coś jak rozkapryszone dziecko, które ma za zadanie posprzątać bałagan w swoim pokoju.
Obecny mod ma za zadanie to zmienić, a jego aktualna wersja ogranicza się chwilowo do zorientowania się "co się właściwie dzieje". W przykładowej sytuacji zaatakowałem BB w Scapa Flow - w ciągu kilku minut pojawiło się kilku "przyjaciół" którzy próbowali zorientować się co się stało. Jeden z nich przeszedł bardzo blisko i mnie usłyszał.
Wcześniej eskorta była skoncentrowana na patrolowaniu własnego sektora. Obecnie próbuje zlokalizować nieznany kontakt - możliwy okręt podwodny operujący w okolicy.
Mod ma wpływ nie tylko na zachowanie się okrętów eskorty na pełnym morzu, ale także w portach. Wersje rozwojowe modu zakładają zaawansowane taktyki poszukiwania okrętów podwodnych, uzależniony od stopnia wyszkolenia załóg. Należy pamiętać że jest to mod tylko i wyłącznie skryptowy tj. nie jest wykorzystywana zmiana zasięgu sensorów AI.
Imię: seba
Ulubiona Gra: SH5+ Wolves of Stell
Wiek: 49 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 132 Skąd: Gdansk
#5 Wysłany: 2 Kwiecień 2010, 16:53
Z tego co ja zauwazylem a gralem z tym modem to oprocz dziwnego czasami systemu szukania (nawet nie jestem pewien czy to zostalo zmienione w plikach), zwiekszona zostala podatnosc u-boot`a na zniszczenie i w dziwny sposob. Wychodzac ze schronu zdarzylo mi sie otrzec o sciane... Zamiast "zedrzec farbe" z mojego okretu kondycja kadluba wyniosla 38%. Niszczyciele zachowuja sie tak samo jak sie zachowywaly. Atakuja dwoma bombami!!! rozumiem niedoskonalosci azdykow i innych urzadzen z tamtego okresu. Ale wiekszosc zalog walila bombami na slepo ile wlezie majac nadzieje zobaczyc banki powietrza i plamy ropy. Majac nadzieje ze takie cos zobacza albo ze strachu Szly w wiekszosci cale salwy bomb. Tylko doswiadczeni oszczedzali beczki i zrzucali je rozsadniej ale tez nie po dwie. Polecam ksiazke Terence Robertsona "Otto Kretschmer". Ataki trwaly godzinami. A w SH5 godzinami to uderzaja pingi. Nawet na silnikach stop i 40m zanurzenia nie przyczynilo sie do trafienia chociaz jedna bomba. Troszke sytuacja ulegla zmianie w 41. TROSZKE!!! Bo leca juz salwy bomb ale jakos zawsze z dala odemnie. Nie to co w shIII.
Pozdrawiam
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#7 Wysłany: 3 Kwiecień 2010, 21:25
Zmiany w wersji 1.02
• Zwiększono zasięg oddziaływania bomb głębinowych. Obecnie eksplodująca bomba w pobliżu daje większy większy efekt bliskości (silny wstrząs),
• Metoda poszukiwania kontaktu dla DD po spirali obecnie działa - eskorta dąży do odnalezienia zgubionego kontaktu,
• Warstwa termalna nie wpływa na wykrywalność okrętu podwodnego,
• Dodano proporcjonalną reakcję eskorty - więcej DD poszukuje kontaktu, jeśli więcej DD płynie w eskorcie konwoju,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum