Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: Marcin
Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 8 Skąd: Poznan
#1 Wysłany: 15 Marzec 2010, 15:29
Po paru dniach gry w omawianego tutaj RPGa, postanowiłem podnieść skille moich officerów. Dałem parę pkt dla maszynisty ( 6 węzłów więcej.. ok ) a także dla torpedysty, co jak się okazuje jest błędem ponieważ ten magik podkręcił silniki torped które teraz pływają szybciej, co za tym idzie omawiany wyżej sposób celowania ( klik na mini mapce i bez blokowania celu odpalanie torped) przestał działać, każda wystrzelona w ten sposób torpeda przechodzi przed dziobem celu.
Moje pytanie jest zatem takie:
1. Da się naprawić ten błąd ?
2. Da się odebrać tego cudownego skilla torpedyście ?
3. Jak już trafię cel to pojawiają się nad nim dwa paski .. żółty to rozumiem że jego HP a niebieski ? Początkowo myślałem o czymś w stylu mana points ..ale to chyba by już nie przeszło ... więc co to takiego ?
4. Czy jeśli cel trafiony 2 torpedami ma HP na poziomie 20% to z czasem będzie to spadało i statek zatonie, czy muszę go dobijać chociaż by miał nawet 1% HP ? W sh3 pamiętam że trafiony np w porcie statek ( w burtę) przechylał się i po pewnym czasie zaliczany był jako zatopiony. Czy tu jest tak samo ?
3. Jak już trafię cel to pojawiają się nad nim dwa paski .. żółty to rozumiem że jego HP a niebieski ? Początkowo myślałem o czymś w stylu mana points ..ale to chyba by już nie przeszło ... więc co to takiego ?
Nie to nie mana... To wskaznik zalania danego statku/okretu.
Cytat:
4. Czy jeśli cel trafiony 2 torpedami ma HP na poziomie 20% to z czasem będzie to spadało i statek zatonie, czy muszę go dobijać chociaż by miał nawet 1% HP ? W sh3 pamiętam że trafiony np w porcie statek ( w burtę) przechylał się i po pewnym czasie zaliczany był jako zatopiony. Czy tu jest tak samo ?
To o czym tutaj piszesz to wlasnie zatopienie poprzez utrate plywalnosci spowodowana zalaniem krytycznej ilosci przedzialow - czyli zatopic mozna abo redukujac HP do 0 (nalezy tez pamietac, ze pozary moga powodowac dalsze uszkodzenia), albo powodujac zalanie wystarczajacej ilosci przedzialow.
_________________
Ostatnio zmieniony przez PL_tnnn 15 Marzec 2010, 18:53, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum