POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol 67 Konwój do Hartlepool
Autor Wiadomość
PL_Markow 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Marcin
Wiek: 48
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 90
Skąd: Piła

 #1  Wysłany: 24 Marzec 2010, 22:05   Patrol 67 Konwój do Hartlepool

Konwój do Hartlepool

(HARTLEPOOL CONVOY)

1940.01.01 / 17:00
u-boats: VIIB 1940
crew: recruits
game time: 2 hours max
game level: 100% realistic
(lower levels for noobs only)

Find a convoy and attack!

author: W.A.R.D.C_sOnar
www.submania.fora.pl
sonarpl(at)gmail.com

modified by PL_Cmd_Jacek (25/10/2009)

W patrolu udział wzięli:



U-129_von_Harpe - SURV
 *Destroyer V&W - 1 188
 *Destroyer A&B - 1 350
 *Destroyer A&B - 1 350
---------------------------------------------------
Razem: 3 888 BRT


PL_tes -SURV
 *Light Merchant 041 - 1 409
---------------------------------------------------
Razem: 1 409 BRT


PL_Markow - SURV
 *Light Merchant 021 - 1 545
--------------------------------------------------
Razem: 1 545 BRT


w-wikl - KIA


Davlol - KIA

SH3Img@24-3-2010_21.46.21_125.jpg
Plik ściągnięto 104 raz(y) 70.08 KB

SH3Img@24-3-2010_21.49.53_984.jpg
Plik ściągnięto 101 raz(y) 65.99 KB

_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_Markow 24 Marzec 2010, 22:22, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #2  Wysłany: 25 Marzec 2010, 07:32   

Misja bardzo fajna, pomimo fatalnej pogody ale......
Wczesny okres wojny więc można było w miarę łatwo minąć eskortę. Wpłynołem między statki wystawiłem peryskop i przygotowuję się do ataku. A tu z odległości około kilometra wypatrzył mój peryskop statek i zaczoł do niego strzelać. :schock "Trochę" dziwne przy takiej pogodzie. Zdziwiony takim stanem uznałem to za jakieś lokalne działanie i nie zanurzyłem się głęboko tylko schowałem peryskop i przemieszczam się w lepsze miejsce do ataku. Niestety ale w ekspresowym tempie przyjechał niszczyciel którego atak obniżył mi integralność do 15%. Następnie trzy niszczyciele obrabiały mnie na małej głębokości (bałem się zanurzyć głębiej 25 m) aż do wiadomego skutku. :shy
W związku z zaistniałą sytuacją mam pytanie do fachowców, na jaką głębokość można zejść z tak niską integralnością?
_________________
w_wilk
Ostatnio zmieniony przez PL_w_wilk 25 Marzec 2010, 07:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #3  Wysłany: 25 Marzec 2010, 07:37   

w_wilk napisał/a:
W związku z zaistniałą sytuacją mam pytanie do fachowców, na jaką głębokość można zejść z tak niską integralnością?


200 metrów - 100% integry
x metrów - 15% integry

x = 15*200 / 100
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #4  Wysłany: 25 Marzec 2010, 07:54   

Czyli oceniłem dobrze głębokość 25 m na dającą gwarancję uniknięcia zgniecenia.
Swoją drogą oglądałem (chociaż krótko bo mnie wyrzuciło) walkę U-129_von_Harpe z niszczycielami. To jest niesamowite :! jak on to robi. Muszę częściej się przyglądać może się podszkolę.
_________________
w_wilk
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 25 Marzec 2010, 14:39   

Owszem. Umiejętność walki z niszczycielami jest czasami fenomenalna. Ale to bardzo ryzykowna taktyka. Możesz coś zyskać, ale równie dobrze, możesz dużo stracić.
Osobiście radzę unikać eskorty. To najlepsza taktyka.
A jak cię wykryją uciec, aby nie ściągać na kark większej ilości DD.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #6  Wysłany: 25 Marzec 2010, 18:31   

Ale ja właśnie zawsze tak robię (opierając się zresztą na prawdzie historycznej). Dlatego patrzę ze zdziwieniem (i podziwem) na to co niektórzy robią (i jak to robią).
Swoją drogą szkoda że nie mamy obserwatora patrolu może bym się dowiedział więcej jak mnie wykryli - w nocy i deszczu widoczność peryskopu nie powinna przekraczać stu metrów.
_________________
w_wilk
Ostatnio zmieniony przez PL_w_wilk 25 Marzec 2010, 18:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 25 Marzec 2010, 19:40   

Może przez hydro?

Ps. Propos podziwiania. Przeżywalność Von Harpego wynosi 42,86%.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_w_wilk 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Władysław
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 252
Skąd: Warszawa

 #8  Wysłany: 26 Marzec 2010, 07:29   

Moja byłaby na znacznie niższym procencie więc staram się je omijać. Zresztą patrząc na punktację rankingową jest to działanie nieopłacalne w stosunku do ryzyka.
_________________
w_wilk
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Patrol 58 - Konwój do Hartlepool
PL_Pablo107 Wykaz patroli 0 11 Marzec 2010, 23:39
PL_Pablo107
Brak nowych postów Patrol - 20 Konwój do Hartlepool
PL_Cmd_Jacek Wykaz patroli 4 5 Luty 2010, 14:26
PL_Szylol
Brak nowych postów Patrol nr.96 - "Konwój do Hartlepool''
serwer II
PL_Davlol Wykaz patroli 2 28 Kwiecień 2010, 10:30
PL_Arek71
Brak nowych postów Patrol nr 96 - "Konwój do Hartlepool" Serwer 1
PL_Renegat Wykaz patroli 8 3 Maj 2010, 21:18
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 13 - HARTLEPOOL CONVOY
1940.07.17 - THE CROW SOUND CONVOY
PL_tes Wykaz patroli 18 11 Październik 2009, 11:55
Gość
Brak nowych postów Patrol 36 - Konwój '45
PL_Lukas Wykaz patroli 7 11 Kwiecień 2009, 12:53
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Patrol 53 - Konwój nadzieji
PL_David Wykaz patroli 0 14 Listopad 2007, 14:24
PL_David


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group