Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Problemy:
- mod działa poprawnie w nowo utworzonej kampanii. Wczytanie starej gry z poprzednimi stanami morale może powodować nieprawidłowe zarządzanie pkt. morale.
- efektywność poszczególnych załogantów jest niepoprawnie pokazywana na ekranie zarządzania załogą.
Najnowsza wersja wprowadza następujące zmiany:
Cytat:
CHIEF ENGINEER
Kontrola uszkodzeń: (aktywne),
Poziom 1:
+20% szybkość napraw
+200% czas przeładowania torped
+50% czas przeładowania działa
+20% hałas napędu
+15% zużycie powietrza
Uwagi: Czas napraw zwiększa się kosztem innych działań. Wzrasta sumaryczny hałas generowany przez okręt.
Cytat:
EXECUTIVE OFFICER
Stanowiska Bojowe (włączone/wyłączone)
Poziom 1:
+5% szybkość napraw
-5% czas przeładowania torped
-5% czas przeładowania działa
+10% zużycie powietrza
+50% szybkość zużywaniu punktów morale
Cichy napęd (włączone wyłączone)
Czas ponownej aktywacji: 30 sek.
Czas trwania włączony/wyłączony
Cytat:
MOTOR OFFICER
Szybsze naprawy (niesprecyzowano)
Poziom 1: +3% do szybkości napraw
Poziom 2: +6% do szybkości napraw
Poziom 3: +9% do szybkości napraw
Poziom 4: +12% do szybkości napraw
Poziom 5: +15% do szybkości napraw
Redukcja hałasu (pasywne)
Poziom 1: -2% do wielkości generowanego hałasu
Poziom 2: -4% do wielkości generowanego hałasu
Poziom 3: -6% do wielkości generowanego hałasu
Poziom 4: -8% do wielkości generowanego hałasu
Poziom 5: -10% do wielkości generowanego hałasu
Cytat:
NAVIGATOR (być może chodzi o WATCH OFFICER)
Zasięg widzenia (niesprecyzowano)
Poziom 1: +2% do zasięgu obserwacji
Poziom 2: +4% do zasięgu obserwacji
Poziom 3: +8% do zasięgu obserwacji
Cytat:
TORPEDOMAN
Ładowanie torped (pasywne)
Poziom 1: -4% do szybkości ładowania torped
Poziom 2: -8% do szybkości ładowania torped
Poziom 3: -12% do szybkości ładowania torped
Poziom 4: -16% do szybkości ładowania torped
Poziom 5: -20% do szybkości ładowania torped
Cytat:
BOSUN
Rotacja załogi (aktywne)
Poziom 1:
-30% zużycie powietrza
+200% czas przeładowania torped
-10% szybkość zużywaniu punktów morale
-80% szybkość napraw
+50% czas przeładowania działa
Czas ponownej aktywacji: 1 minuta.
Okres działania: 3 godziny
Oficer zaufania (pasywne)
Poziom 1: -5% szybkość zużywaniu punktów morale
Poziom 2: -10% szybkość zużywaniu punktów morale
Poziom 3: -15% szybkość zużywaniu punktów morale
Poziom 4: -20% szybkość zużywaniu punktów morale
Poziom 5: -25% szybkość zużywaniu punktów morale
Cytat:
COOK
Specjalny posiłek (aktywne)
Poziom 1: +1 punkt morale
Poziom 2: +1 punkt morale
Poziom 3: +1 punkt morale
Czas ponownej aktywacji: odpowiednio: 12, 8, 4 godziny
Morale (pasywne)
Poziom 1: +1 punkt morale
Poziom 2: +2 punkty morale
Poziom 3: +3 punkty morale
Poziom 4: +4 punkty morale
Poziom 5: +5 punkty morale
Cytat:
SOUNDMAN
Nasłuch hydrofonu (pasywne)
Poziom 1: +2% do zasięgu hydrofonu
Poziom 2: +4% do zasięgu hydrofonu
Poziom 3: +6% do zasięgu hydrofonu
Poziom 4: +8% do zasięgu hydrofonu
Poziom 5: +10% do zasięgu hydrofonu
Cytat:
RADIOMAN
Wiadomości (aktywne)
Poziom 1: +1 punkt morale
Czas ponownej aktywacji: 24 godziny
Uwagi: Wiadomości z ojczyzny podnoszą morale załogi.
Nasłuch (niesprecyzowano)
Poziom 1: +4% do szansy na kontakt radiowy
Poziom 2: +8% do szansy na kontakt radiowy
Poziom 3: +12% do szansy na kontakt radiowy
Cytat:
GUNNER
Precyzja (pasywne)
Poziom 1: +4% celność, +2% zadawanych uszkodzeń
Poziom 2: +8% celność, +4% zadawanych uszkodzeń
Poziom 3: +12% celność, +6% zadawanych uszkodzeń
Poziom 4: +16% celność, +8% zadawanych uszkodzeń
Poziom 5: +20% celność, +10% zadawanych uszkodzeń
Przeładowanie (pasywne)
Poziom 1: -5% do czasu przeładowania
Poziom 2: -10% do czasu przeładowania
Poziom 3: -15% do czasu przeładowania
Poziom 4: -20% do czasu przeładowania
Poziom 5: -25% do czasu przeładowania
Mod jest wciąż w fazie rozwoju.
Wszelkie sensowne pomysły na dodatkowe zdolności pasywne lub aktywne dla załogantów mile widziane.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 29 Marzec 2010, 18:08
Zmiany w wersji 1.5 w stosunku do poprzednich wersji:
Cytat:
1.5:
- Dodano umiejętność "naprawy awaryjne" do dialogu głównego inżyniera,
- Można włączyć / wyłączyć umiejętności "wypoczynek załogi" i "kontrola uszkodzeń"
EMERGENCY REPAIRS
Level 1: +20% Repair Speed, +5% Pump Speed, +5% O2 Consumption, +15% Engine Noise
Duration: 6 hours
Cooldown: 4 days
Inspired by Gibraltar episode from Das Boot. Engineer will do his best to repair submarine. Repair speed increased but next 4 days Engineer will work less effectively. It`s represented by "side effect" ability "Tired Engineer" (see below).
TIRED ENGINEER
Level 1: -10% Repair Speed, +5% Engine Noise, 5% Fuel Consume, +10% Morale Degeneration Rate
Duration: 4 days
Cooldown: 4 days
This "skill" can not be activated normally. It`s activated with Emergency repairs.
DAMAGE CONTROL
Level 1: +20% Repair Speed, +200% Torpedo Reload Time, +50% Gun Reload Time, +20% Engine Noise, +15% O2 Consumption
Cooldown: 1 Min
Type: On/Off activation
Note: You can send more men to damage control, sacrificing other activities. Overall noise level is increased.
Diving Drills
DISABLED
Note: this ability increased speed instead of diving/surfacing rate
Crush Depth
DISABLED
Expert watch crew
Level 1: +2% Lookout range
Level 2: +4% Lookout range
Level 3: +8% Lookout range
TORPEDOMAN
Preheat Torpedo:
DISABLED
Note: Works or all torp types! currently bugged with manual tdc.
Overcharge Torpedo:
DISABLED
Warhead Specialist
DISABLED
Torpedo Loading Drills
Level 1: -4% Torpedo Reload Time
Level 2: -8% Torpedo Reload Time
Level 3: -12% Torpedo Reload Time
Level 4: -16% Torpedo Reload Time
Level 5: -20% Torpedo Reload Time
Type: Passive
Torpedo Maintenance
DISABLED
BOSUN
Rest crew
Level 1: -30% O2 Consumption, +200% Torpedo reload time, -10% Morale Degeneration Rate, -80% Repair Speed, +50% Guns reload time
Cooldown: 1 Min
Type: On/Off activation
Note: this is a first of my new active skills. You can let most of your crew to rest. Imagine they have a sunbath or fishing if surfaced and sleeping when submerged.
In submerged state it helps to preserve oxygen, because you consume less O2 when sleeping. IMHO, it`s not very unrealistic and doesn`t give insane bonuses for free. It can be useful in some rare situations - for example, when you need to spend long time underwater.
Special Meal
Level 1: +1 Morale Point
Level 2: +1 Morale Point
Level 3: +1 Morale Point
Cooldown: 12 Hours, 8 Hours, 4 Hours
Type: Active
Morale
Level 1: +1 Max Morale Point
Level 2: +2 Max Morale Points
Level 3: +3 Max Morale Points
Level 4: +4 Max Morale Points
Level 5: +5 Max Morale Points
Type: Passive
SOUNDMAN
Reveal Hidden Enemies
DISABLED
Total Revealing
DISABLED
Expert sonarman
Level 1: +2% Hydrophone Range
Level 2: +4% Hydrophone Range
Level 3: +6% Hydrophone Range
Level 4: +8% Hydrophone Range
Level 5: +10% Hydrophone Range
Type: Passive
Darkness
DISABLED
RADIOMAN
FRESH NEWS
Level 1: +1 Morale Point
Cooldown: 24 Hours
Type: Active
Note: Radioman can recieve news by radio. Crew works better when they don`t feel isolated from home.
Expert radioman
Level 1: +4% Radio Contact Chance
Level 2: +8% Radio Contact Chance
Level 3: +12% Radio Contact Chance
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum