Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#2 Wysłany: 30 Kwiecień 2010, 17:22
Dlaczego nie...
Ale tak się jakoś dziwnie składa, że większość modów oparta jest na wersji 1.1.5, a z tego co pamiętam miałeś jakieś "problemy" z oryginalnością twojej wersji gry...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 30 Kwiecień 2010, 17:42
Powiem szczerze, że taki mod zapewne by się znalazł, ale nikt nie panuje nad wszystkimi modami jakie zostają wydane. Co więcej, większość twórców skłania się w kierunku urealnienia gry, a więc w kierunku MNIEJSZEJ przeźroczystości wody.
Jeśli już to łatwiej Ci będzie ściągnąć jakiś mod dot wody np. GreenUnderWater mod zawartego w tym wątku, otworzyć go przez edytor Silent Huntera (bodajże S3D editor) i samemu drogą prób i błędów zrobić sobie takiego moda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum