Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 6 Sierpień 2010, 16:51 SH5: Nowa nadzieja
W innych postach wspominałem już o wglądzie w skrypty gry, możliwości samodzielnej analizy, edycji czy stworzeniu od nowa skryptu czy "skryptu w skrypcie" na potrzeby określonej funkcji w grze. Modderzy powoli rozkodowują mechanikę SH5, pojawiają się szanse na sensowne AI, lub nie mniej potrzebne "sensowne" dialogi z załogą.
Ostatnim, interesującym przełomem jest rozkodowanie plików odpowiadających za obiekty 3D w SH5. Dzięki czemu w przyszłości będzie możliwy transfer obiektów między poszczególnymi "Silentami" i ich dowolna edycja - może doczekamy się odmiany umożliwiającej grę typem XXI z odwzorowanym wnętrzem lub grę okrętem nawodnym przeciwko subom AI.
Może...
A co się chwilowo udało?
Edycja wyglądu załogi, bez konieczności grzebania w hex-edytorze,
...oraz elementów wyposażenia uboota:
A także przeimportować samolot typu "Fairy Fulmar" z SH5 do SH3...
No, no... Może coś MODERZY zrobią z tej gry... Może być ciekawie....
A może kiedyś nawet sOnar, widząc możliwości, które inni otworzą, zrobi UTW dla SH5? Mogę się założyć, że (jak w UTW dla SH3), będzie to kopało [Obiecywał i słowa dotrzymał. Politycy mogli by od niego się uczyć]
Imię: Stasiek
Ulubiona Gra: SH3 Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 432 Skąd: Polska
#3 Wysłany: 7 Sierpień 2010, 17:12
świetnie ,czekam cierpliwie chwili gdy moderzy ,być może również sOnar wydadzą jedną ale konkretną modyfikację SH5 a na razie cierpliwie obserwuję wszystkie poczynania moderów dzięki Andrev za wszelkie nowinki bo samemu to człowiek by nie nadążył
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 7 Sierpień 2010, 20:40
Hehe, sam ledwie nadążam... staram się wyszukiwać co ciekawsze zmiany, a i tak człowiek wszystkiego nie jest w stanie ogarnąć - niektórzy mają zestawy po 30-40 modów, a o połowie z nich w ogóle nie słyszałem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum