POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
GWX - wytrzymałość statków
Autor Wiadomość
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #1  Wysłany: 9 Czerwiec 2010, 15:31   GWX - wytrzymałość statków

Mam ostatnio chętkę zagrać w GWX karierę, ale po prostu te statki są chyba okryte całe 12 cm warstwą tytanu!! Prosił bym, aby ktoś, kto zna się na modowaniu, zmodyfikował plik odpowiedzialny za wytrzymałość statków, aby były mniej więcej tak wytrzymałe, jak w UTW, albo chociaż niech podadzą mi nazwę pliku za wytrzymałość odpowiedzialną pls
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 9 Czerwiec 2010, 16:06   

Model zniszczeń statków w GWX-ie jest inny niż w UTW i czystej wersji. Przejrzyj sobie manual to znajdziesz szczegóły. Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_petryko6 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 246
Skąd: Olsztyn

 #3  Wysłany: 9 Czerwiec 2010, 22:02   

PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.


Dokładnie tak. Swego czasu przesiedziałem sporo godzin nad GWXem i mogę to potwierdzić. Po trafieniu (oczywiście porządnym) zaczekaj po prostu aż statek zatonie i już. Z tego co pamiętam to lepiej nie odpływać wtedy za daleko, bo istnieje szansa, że ofiara nie zostanie Ci zaliczona w dzienniku.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 12:06   

petryko6 napisał/a:
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.


Dokładnie tak. Swego czasu przesiedziałem sporo godzin nad GWXem i mogę to potwierdzić. Po trafieniu (oczywiście porządnym) zaczekaj po prostu aż statek zatonie i już. Z tego co pamiętam to lepiej nie odpływać wtedy za daleko, bo istnieje szansa, że ofiara nie zostanie Ci zaliczona w dzienniku.


Raz odpłynąłem sobie na 36h rejsu. A tu nagle informacja "Jednostka wroga została zniszczona". Z tego co wiem, to nie możesz.... odczytywać gry do czasu zatonięcia. Bo wtedy zerują się liczniki zalewania.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Szylol 
Leutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Szymon
Ulubiona Gra: Silent Hunter III i V, Seria Mass Effect, Seria Assassin's Creed
Wiek: 29
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 428
Skąd: Żywiec

 #5  Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 14:49   

Faktycznie, okazało się, że nie jest tak źle jak myślałem :) więc wracam do GWX
_________________
http://www.youtube.com/user/jajcarzek
"Dobry trening w walce z konwojem, jest dla mnie więcej wart, niż najlepszy urlop" Gunther Prien, dowódca U-47
 
 
     
PL_Storm87 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH3 + GWX 2.1
Pomógł: 13 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Skąd: Tarnów

 #6  Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 20:58   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
petryko6 napisał/a:
PL_Cmd_Jacek napisał/a:
Generalnie statki toną poprzez zalanie kolejnych przedziałów, więc nieraz musi minąć wiele godzin zanim ofiara pójdzie na dno - cierpliwości.


Dokładnie tak. Swego czasu przesiedziałem sporo godzin nad GWXem i mogę to potwierdzić. Po trafieniu (oczywiście porządnym) zaczekaj po prostu aż statek zatonie i już. Z tego co pamiętam to lepiej nie odpływać wtedy za daleko, bo istnieje szansa, że ofiara nie zostanie Ci zaliczona w dzienniku.


Raz odpłynąłem sobie na 36h rejsu. A tu nagle informacja "Jednostka wroga została zniszczona". Z tego co wiem, to nie możesz.... odczytywać gry do czasu zatonięcia. Bo wtedy zerują się liczniki zalewania.


Gorzej. Gra zapomina, kto ostatni przywalił danej jednostce. Czyli nie zalicza zatopienia Tobie, tylko Neptunowi. ;] A, i nie można odpłynąć od jednostki dalej niż ok. 40 km, jednostki powyżej tego dystansu nie są renderowane i "znikają".
_________________

 
     
adrian03459 




Kraj:
poland

Imię: adrian
Ulubiona Gra: sh3
Wiek: 42
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: czestochowa

Ostrzeżeń:
 2/3/6
 #7  Wysłany: 4 Sierpień 2010, 21:57   

odpowiada za to plik zone jak go wsadzisz do swojej wersji gry efekt bedziesz mial z gwx.
a juz mówie jak to się ma do gry przez net: Ty bedziesz widzial Normalne zachowanie jednostek jednakże gracze ktorzy nie posiadają pomienionego pliku o którym pisałem będą im te jednostki głupieć tzn wynurzac sie i zanurzac do puki nie padnie. SPRAWDZONE
oczywiscie podmieniając z czystej do gwx ten sam plik efekt bedzie odwrotny i beda toną szybciej
_________________

Ostatnio zmieniony przez adrian03459 4 Sierpień 2010, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek
Brak nowych postów Przyklejony: GWX-3 pliki do pobrania
PL_Marco Dodatki, mody i modowanie 0 9 Sierpień 2010, 22:01
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: Nowa zaktualizowana wersja spolszczenia do GWX 3.0
Specjalnie dla PolishSeamen
PL_Olamagato Dodatki, mody i modowanie 140 30 Czerwiec 2019, 23:45
petros13
Brak nowych postów Wytrzymałość okrętu podwodnego
PL_U-96 Książki, zdjęcia, filmy wojenne oraz ciekawostki historyczne 7 29 Grudzień 2015, 18:19
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Brak statków?
PL_petryko6 Pytania i odpowiedzi 21 30 Czerwiec 2010, 18:45
Cygnus
Brak nowych postów Książka z typami statków.
misiak05 Pytania i odpowiedzi 2 10 Sierpień 2012, 09:29
misiak05
Brak nowych postów ruch pojedynczych statków
august40a Pytania i odpowiedzi 5 17 Styczeń 2013, 19:37
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group