POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_U-96
6 Październik 2015, 09:53
Mody i Patche
Autor Wiadomość
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #1  Wysłany: 31 Grudzień 2007, 17:47   Mody i Patche

Patch v1.0.4
http://pobieralnia.pl/pli...atch-v1-04.html

LwAmi 3.0.8 - potrzebny do piątkowych gier o 21.00
http://www.ooo.vel.pl/forum/viewtopic.php?t=1087

GameSpyArcade - potrzebny do piątkowych gier o 21.00
http://gamespy-arcade.en.softonic.com/

Mod Alfa Tau 3.1 - jako opcja zamiast LwAmi

LwAmi 3.0.9 - Nówka funkiel nie śmigany mod (zobaczymy co z nim dalej będzie)
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 10 Luty 2009, 23:51, w całości zmieniany 6 razy  
 
     
PL_Hagal 
Oberbootsmann





Kraj:
norway

Imię: Mariusz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 188
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 31 Grudzień 2007, 21:41   

Dziękuje za linki, ostatnio straciłem trochę czasu na szukanie patchów więc będzie na następny raz szybciej ;) Proszę jeszcze o wyjaśnienie co zmienia ten patch 1.04 z oryginalną wersją DW i do czego służy ten plik LwAmi 3.0.8?
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #3  Wysłany: 1 Styczeń 2008, 13:51   

Mod LwAmi poprawia AI jednostek.
Patch 1.0.4 poprawia drobne niedociągnięcia np. łamanie się peryskopu, chrap, anten...
_________________
Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 1 Styczeń 2008, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
bufi 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Swinemünde

 #4  Wysłany: 15 Styczeń 2008, 18:25   

PL_Matrose napisał/a:
Mod LwAmi poprawia AI jednostek.

Poprawa AI komputera to tylko niewielka część zmian jakie wprowadza ten mod.
Zmiany są kolosalne, właściwie to wszystko jest zmienione w stosunku do oryginału a na dokładkę dodano kilka nowych okrętów.
Dodano SSBNy. Niestety nie można nimi pływać.
Tzn. afaik chyba Akula Projekt 941(Tajfun) jest playable.

Zmieniono prawie wszystkie parametry sensorów, torped, rakiet.
Dodano ładniejsze tekstury na jednostki, poprawiono kilka błedów z oryginału.
I wiele wiele więcej:
http://www.subguru.com/DW..._308_Readme.txt
PL_Matrose napisał/a:

Patch 1.0.4 poprawia drobne niedociągnięcia np. łamanie się peryskopu, chrap, anten...

Ale peryskop i radar nadal się łamią gdy przekroczysz prędkość 5 węzłów lub jestes pod wodą( to akurat dotyczy tylko radaru)
We wcześniejszych wersjach łamały się tak same z siebie?
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #5  Wysłany: 17 Styczeń 2008, 14:39   

Przy 7w też się nie łamią.
To są tylko przykłady, chcesz to mogę wrzucić zdjęcie gdzie płyne 7w i wszystko w całości jest.
Testowałem to na klasie KILO...
_________________
Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 17 Styczeń 2008, 14:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #6  Wysłany: 17 Styczeń 2008, 17:27   

Ostatnio regularnie korzystamy z LWAMI, ale z tymi poprawkami jest różnie.. rzeczywiście poprawiono wiele, ale w niektórych miejscach autorzy modu przedobrzyli i to grubo -mam na myśli sonoboje -te na gołej wersji wg mnie są znacznie bliżej rzeczywistości. W LWAMI czułość boi w modzie pasywnym dorównuje sonarom kadłubowym OP, przy czym z punktu widzenia ich użytkownika wręcz zaniża to ich przydatność bo boja poza OP słyszy wszystko -6-10 celi na zobrazowaniu uniemożliwia identyfikację (zwykle kontakty pokrywają się). Przez to potencjalnie najbardziej użyteczny VLAD przy graniu z modem często staje się bezużyteczny. Lepiej odrazu użyć DICASS.
 
     
Suchy 




Kraj:
poland

Imię: Suchy
Ulubiona Gra: DW
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #7  Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 13:01   

Czy mod RA_OPFOR został już przez Was przetestowany? :8)
Skąd go można sobie ściągnąć? Czy powoduje on jakieś konflikty z modem Lwami? Albo modem AlfaTau?
Opiszcie go proszę trochę bardziej...
:papapa:
 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #8  Wysłany: 20 Wrzesień 2009, 19:10   

w sumie jak uda mi się tego moda odpalić to go sprawdzę. Grindler już na nim grał więc będzie miał więcej do powiedzenia w temacie.
_________________
Korweta Flower
 
     
Suchy 




Kraj:
poland

Imię: Suchy
Ulubiona Gra: DW
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #9  Wysłany: 14 Październik 2009, 00:21   

Elo Grindler czy mógłbyś się już wypowiedzieć na temat moda RA_OPFOR tak dokładnie jak tylko można? Chodzi mi tutaj głównie o instalacje bo mam problem... :beksa:
Prócz tego mam pytanie apropo tych modów, patchy... Czy jest jakiś program dodatkowy oprócz:
DW 1.4
Modów z serii Lwami
Alfa Tau?
Program który np. edytuje zachowania AI albo zmienia tekstury jednostek albo... (Można tu wymieniać w nieskończoność) Z góry dziękuje za wszelakie wskazówki na ten temat!
:papapa:
 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #10  Wysłany: 30 Październik 2009, 20:35   

Sorry Suchy, przeoczyłem twojego posta... jeśli chodzi o instalację 'RA_OPFOR' to ten mod nie korzysta z programu aktywującego JSGME tak jak 'LWAMI' czy 'Alfa Tau'. Przed zainstalowaniem trzeba tylko uważnie przeczytać załączony plik tekstowy i wtedy wszystko powinno pójść bez przeszkód.
Co do mojego zdania -RA to naprawdę kawał dobrej roboty, dodaje kilka ciekawych jednostek, przede wszystkim odpowiedników istniejących oryginalnie w grze np: SH-60/Ka-27, P-3/Tu-95, O.H.Perry/Udaloy. Przy czym nowych grywalnych jednostek jest znacznie mniej niż w 'Alfa Tau' ale zrobiono je porządnie i to nie podlega żadnej dyskusji. W nowych jednostkach użyto interface'y z "starych" platform ale są i od tego pewne ciekawe odstępstwa np. ŁADA, która w odróżnieniu od KILO ma zupełnie inny sonar (oraz nowy wygląd jego interface'u) i oddaje ogóle wrażenie, że ma się doczynienia z nowocześniejszym OP.
Ponadto pod kontrolę gracza oddano także nosiciele rakiet balistycznych - OHIO, TYPHOON, DELTA IV, dla których też specjalnie stworzono panel odpalania uzbrojenia.
Dla mnie osobiście dużą wartość stanowi UDALOY -alternatywa dla fregaty O.H.Perry, dzięki temu wreszcie pojawiły się nowe możliwości w projektowaniu misji..

http://dangerouswaters.pl...00a6602175#1491

Wreszcie uzupełniono bazę pozostałych jednostek (niegrywalnych) o wiele ciekawych, których do tej pory brakowało mi przy tworzeniu rozgrywek.
Mod nie jest pozbawiony bugów.. ale to rzecz jasna nieuniknione -ja patrzę na jego zalety, to co nowego daje. Jest na pewno wart uwagi.
 
     
Suchy 




Kraj:
poland

Imię: Suchy
Ulubiona Gra: DW
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #11  Wysłany: 7 Listopad 2009, 14:35   

Dzięki Grindler :piwko: , moda wreszcie zainstalowałem bo przeoczyłem ten plik tekstowy. W moda nie miałem jeszcze okazji pograć :beksa: ale pobierznie żuciłem na niego okiem.
W sumie myśle że to chyba najlepszy mod do DW. Ale prócz tego mam pytanie, :kroliczek: bo gdzieś kiedyś, usłyszałem/przeczytałem o programie DW-EDIT. Jest może takie narzędzie? Albo jakiś inny program który edytuje DW? Z góry dziękuje za pomoc! :8)
 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #12  Wysłany: 8 Listopad 2009, 13:08   

Jest taki program, służy do edycji bazy danych wszystkich jednostek jakie są w grze i korzystają z niego właśnie twórcy modów. Z jego pomocą można zmienić każdy parametr -prędkość max, zasięgi radarów itp.
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #13  Wysłany: 8 Listopad 2009, 13:39   

wszystko miło fajnie, ale jak dokładnie muszę zmodyfikować i zpatchować grę z czystej wersji by z wami grać? i czy znajdzie się ktoś kto mi ciut pomoże na początku?
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 8 Listopad 2009, 13:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #14  Wysłany: 8 Listopad 2009, 21:51   

Obecnie gramy w DW w wersji v1.04 z modem LWAMI v3.09

DW v1.04
http://www.sonalystscomba..._downloads.html

LWAMI_Mod v3.09
http://www.dangerouswater...a22d868a05b849b

RA_Mod wdrożymy (mam nadzieję) już niebawem -narazie tylko testujemy

Zawsze sobie sobie pomagamy, zwłaszcza że rozgrywki opierają się na teamplay i koledzy w grupie chętnie podpowiedzą co zrobić. W taki sposób wszyscy z grających w DW "odnajdywali swój sposób na granie".

Powiedz jaką jednostką chciałbyś grać? Czy miałeś wcześniej styczność z 'i688 H/K' lub 'Sub Command' ?
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #15  Wysłany: 8 Listopad 2009, 22:15   

nie nie miałem z nimi styczności i po krótkiej grze wstępnej, nadal nie wiem czym najlepiej by mi się grało
_________________

 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #16  Wysłany: 9 Listopad 2009, 16:38   

OK, proponuję na początek i688 bo ma moim zdaniem najbardziej czytelny interface, a ewentualne przejście na inny OP nie będzie później stanowiło większego problemu. Jako drobną pomoc możesz wykorzystać to:

http://rapidshare.com/fil...W_i688.pdf.html

http://rapidshare.com/fil..._op_pl.pdf.html

dalej wszystko zależy od cierpliwości - ta gra stawia wymagania graczom, "na szybko" opanować jej się nie da. Można ponadto zrobić kilka treningowych misji
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #17  Wysłany: 9 Listopad 2009, 20:41   

Nie uzywaj RapidSyfu - sciagnij z naszego serwera po prostu :)

Pliki autorstwa grindlera.

DW_i688.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 385 raz(y) 1.52 MB

DW_op_pl.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 388 raz(y) 1.21 MB

_________________

 
     
Suchy 




Kraj:
poland

Imię: Suchy
Ulubiona Gra: DW
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 6
Skąd: Warszawa

 #18  Wysłany: 15 Listopad 2009, 17:20   

:8) Wszystko ładnie pieknie sie zapowiada. Ale czy mógłbym dostać namiary na ten program "DW-Edit"? I jestem ciekaw jak ocenicie ten ostatni mod :8) Jest naprawde dobry (choc ma male/drobne usterki) ale i tak jest jak "narazie" b.d. w porownaniu do poprzednich modow :kroliczek: Pozdrawiam!
 
 
     
grindler 
Stabsoberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: K
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 243
Skąd: 3miasto

 #19  Wysłany: 15 Listopad 2009, 22:16   

http://www.subguru.com/downloads.html i poszukaj pozycji: 'DWEdit, Ludger's Dangerous Waters database editor'. Znajdziesz tam też tutorial dla tego programu.

Mod po prostu wypróbujemy w rozgrywce, jak narazie zapowiada się bardzo obiecująco.
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #20  Wysłany: 15 Listopad 2009, 23:04   

dosłownie odbiłem się od tej gry. Nawet po opanowaniu części komend, gra ta nie przynosi mi żadnej rozrywki. Interfejs gry całkiem nieprzejrzysty. Gra tylko dla maniaków :|
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody interfejsu oraz graficzne
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 21:05
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Mody AI, załogi, misji, dźwiękowe
wspomniane na stronach PolishSeamen
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 0 28 Marzec 2010, 20:58
PL_Andrev
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Patche do SH3
Mariner Pytania i odpowiedzi 1 23 Czerwiec 2008, 23:16
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 5 24 Czerwiec 2012, 17:37
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów MODY
problem z dzialaniem modów
TOM61 Pytania i odpowiedzi 22 24 Marzec 2018, 07:01
TOM61
Brak nowych postów mody
kodi112 Pytania i odpowiedzi 18 9 Czerwiec 2012, 16:11
kodi112
Brak nowych postów Mody
navajo88 Dodatki, mody i modowanie 2 6 Marzec 2014, 16:06
rybak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group