Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Panowie, w celu zablokowania Anglii Ubootswaffe otrzymalo zadanie utworzenia pierscienia wokol wysp brytyjskich i topienia kazdego brytyjskiego statku. Zadanie jest trudne gdyz w okolicy znajduje sie duzo neutralnych jednostek i bedzie wymagalo od was niemalze chirurgicznej precyzji. Pamietajcie jednak ze od waszego sukceu bedzie zalezalo to jak dlugo Anglia bedzie w stanie odnawiac swoje sily.
Niniejszym, składam gorące podziękowania naszemu zagranicznemu koledze, za niewątpliwe ułatwienie nam wykonania zadania. Poza tym, obyło się bez bliskich spotkań z jednostkami neutralnymi (na szczęście). Niestety nie wszystkim udało się dotrwać do końca. Kpt. danio ugiął się pod naporem dwóch niszczycieli. Chcieliśmy pospieszyć mu z pomocą, ale jedyne co mogliśmy zaoferować to taranowanie wroga (wyrzutnie puste). Dziękuję wszystkim za wspólną grę. Thank you Harpe.
SH3Img@11-12-2010_20.59.12_875.jpg moja pierwsza i jedyna zdobycz...
Plik ściągnięto 15 raz(y) 54.89 KB
SH3Img@11-12-2010_21.48.36_453.jpg a ten dostał dwie rybki pod kil i nic sobie z tego nie zrobił
I was 15 minutes in the game then i've got a message from BDU!
We have got a new plan first target the DDs,I think Hunter_Silent13 got the same message
I have thought "ok what ever u want".
My next action after this message was to make a Good "Explosive" Drink! ;-)
The first DD came & first torpedo hit him
the second DD went down with 1 Torpedo!
the third DD,one torpedo didnot catch, suddendly the fourth torpedo hit him but he didnot want to sink...-.- after 5 minutes still it didnot sink then I shot the last torpedo,The DD sink.
At the end of the mission I didnot seen any DDs only one damaged ship.& my Torpedos were empty.
Congratulations to:
-PL_supertux & PL_Reaven for sinking T3 Tanker1 & C2 Medium Cargo .
-PL_Andrev & Adiq thank u
Best regards to all polish friends.Salute see u on sea.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: SH3
Wiek: 31 Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 66 Skąd: Rydułtowy/Śląsk
#7 Wysłany: 13 Grudzień 2010, 15:46
Kurna wyszło jak wyszło udało mi się świetnie wejść do konwoju.. podziękowania dla PL_Reavena za wskazówki, które ułatwiły mi podejście do konwoju. Dopiero później się dowiedziałem, że sam jestem przy drugim małym konwoju. Cóż przyszło by zacząć torpedować.. na początek obrałem sobie za cel Passagera(dokładnej nazwy nie pamiętam). Posłałem jedną rybkę i pudło, no i trochę się zniechęciłem. Następnie na wprost mnie płynął Small Tanker cóż i kolejne dwa pudła. Jeszcze za dobrze mi nie idzie liczenie w szczególności kąta AoB. Za długo miałem wysunięty peryskop i niestety zostałem wykryty. Przez jakieś 20min może więcej trwała moja zabawa z DDkiem(okazało się, że były 2DDki później) i cóż znów się zagapiłem, kilka bomb spadło i KIA. Na takich patrolach można się wiele nauczyć, a mi oprócz nauki przyniósł frajdę, a to chyba najważniejsze..
Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 357 Skąd: Sosnowiec
#8 Wysłany: 13 Grudzień 2010, 21:40
Danio w roli wyjaśnienia zanim zostane zjedzony, napisz ze przed patrolem udzielałem ci pewnych porad bo zaraz posypie sie grad uwag że w czasie patrolu ze to czy tamto ble ble ble.
Podejrzewam że nie trzymałes peryskopu jak to napisałeś "za długo" ale za wysoko przy takiej pogodzie tzn zerowa fala słonko świeci itp peryskop nalezy trzymac jak najnizej sie da najlepiej tak zeby ta leciutka fala od czasu do czasu go zalewała.
Niue zniechęcaj sie, zbierasz doświadczenie i na tym sie uczysz. I nie przejmuj sie że nie trafiłeś bo zapewne konwój zygzakował a to nie jest już takie proste.
_________________ "Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: SH3
Wiek: 31 Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 66 Skąd: Rydułtowy/Śląsk
#10 Wysłany: 13 Grudzień 2010, 23:22
PL_Reaven napisał/a:
Danio w roli wyjaśnienia zanim zostane zjedzony, napisz ze przed patrolem udzielałem ci pewnych porad bo zaraz posypie sie grad uwag że w czasie patrolu ze to czy tamto ble ble ble.
Podejrzewam że nie trzymałes peryskopu jak to napisałeś "za długo" ale za wysoko przy takiej pogodzie tzn zerowa fala słonko świeci itp peryskop nalezy trzymac jak najnizej sie da najlepiej tak zeby ta leciutka fala od czasu do czasu go zalewała.
Niue zniechęcaj sie, zbierasz doświadczenie i na tym sie uczysz. I nie przejmuj sie że nie trafiłeś bo zapewne konwój zygzakował a to nie jest już takie proste.
Hehe.. jasne, wszystko było przed patrolem mi powiedziane.
Tak to prawda, raczej peryskop był wysoko wysunięty.. a pierwsza oznaka, że DDek mnie zauważył to strzał we mnie z działka.
Co do przedostatniego zdania to racja jak już wcześniej wspominałem, dla mnie liczy się frajda z gry i od razu nie liczę na kokosy
a pierwsza oznaka, że DDek mnie zauważył to strzał we mnie z działka.
Mała zdrada tajnika AI.
Jeżeli DD strzeli do ciebie z działka, to w/g gry ma na ciebie 100% namiar. 100% - wszystkie dane.
Sprawdziłem to w SH4 po stronie DD i przez analizę zachowań podczas multikampanii w SH3.
Po wystrzeleniu DD widzi cię niezwykle dokładnie. To nie ping, który jest obdarzony błędem, że "okręt może tam być". DD ma wtedy idealny namiar, łącznie z prędkością (a nie trzeba mówić, jak to wpływa na zrzut bomb... DD AI bierze poprawkę na prędkość... I tylko unik we właściwą stronę ratuje.
A jeżeli DD cie pinguje, to mimo wszystko nie ma aż tak dobrego namiaru.
Ps. Teraz zaś mam ciężki tydzień, a w weekend zawaliłem sprawę. Obiecuję, że w przyszły weekend postawię te gry szkoleniowe.
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: SH3
Wiek: 31 Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 66 Skąd: Rydułtowy/Śląsk
#13 Wysłany: 14 Grudzień 2010, 18:25
PL_CMDR Blue R napisał/a:
Cytat:
a pierwsza oznaka, że DDek mnie zauważył to strzał we mnie z działka.
Mała zdrada tajnika AI.
Jeżeli DD strzeli do ciebie z działka, to w/g gry ma na ciebie 100% namiar. 100% - wszystkie dane.
Sprawdziłem to w SH4 po stronie DD i przez analizę zachowań podczas multikampanii w SH3.
Po wystrzeleniu DD widzi cię niezwykle dokładnie. To nie ping, który jest obdarzony błędem, że "okręt może tam być". DD ma wtedy idealny namiar, łącznie z prędkością (a nie trzeba mówić, jak to wpływa na zrzut bomb... DD AI bierze poprawkę na prędkość... I tylko unik we właściwą stronę ratuje.
A jeżeli DD cie pinguje, to mimo wszystko nie ma aż tak dobrego namiaru.
Ps. Teraz zaś mam ciężki tydzień, a w weekend zawaliłem sprawę. Obiecuję, że w przyszły weekend postawię te gry szkoleniowe.
No bardzo ciekawa sprawa będę uważał na przyszłość.
Co do tych treningów to mi to na rękę bo to praktycznie ostatni tydzień na poprawki itp. i też bym nie dał rady.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum