POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Patch sh3.exe
Autor Wiadomość
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #1  Wysłany: 3 Maj 2011, 12:11   Patch sh3.exe

Panowie, znalazłem ciekawe posty dot. SH3. Może coś udało by się dodać do ranku?

Realizm - patch sh3.exe (temat główny)

Dodatki do patcha sh3.exe
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 3 Maj 2011, 14:41   

Zacząłem przeglądać sobie podanego przez Ciebie linka i ... wygląda to bardzo obiecująco. Nie mam teraz za bardzo czasu na analizę i testy, ale w zasadzie co najmniej 4 punkty są godne uwagi:

1) Ograniczenie możliwości chrapów - maksymalna prędkość w zależności od stanu morza oraz niemożliwość korzystania z hydrofonu

2) Przeładowanie torped w trakcie sztormu, trzeba zejść niżej (poniżej 30 m, aby można było tego dokonać.

3) Wpływ prędkości uboota na korzystanie z peryskopu, powyżej 4,5w. mocno go zalewa, powyżej 7w, nie da się z niego korzystać

4) Zachowanie uboota, w trakcie "cichej pracy", ponieważ pompy są wyłączone, okręt systematycznie powinien tonąć.


Teraz tylko testy i testy. Dodatkowo pytanie do Finka: swego czasu mówiłeś o patchu, który powodował wolne tonięcie okrętu, jeżeli stał w miejscu. Jak to zrobić ?
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 3 Maj 2011, 14:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #3  Wysłany: 3 Maj 2011, 17:39   

zrobicie mi rzeźnię z UTW :lol
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #4  Wysłany: 3 Maj 2011, 22:20   

Cytat:
Zachowanie uboota, w trakcie "cichej pracy", ponieważ pompy są wyłączone, okręt systematycznie powinien tonąć.


No nie bo inaczej w porcie musił by za każdym razem dokować na dnie :8)
Dobra. To był żart . :kroliczek:
Jacku . Grałem z takim pachem razem z śp "Sea Devils " Oni mieli taki patent .
O ile dobrze pamiętam ,to było to związane z prędkością okętu . Płynąc z prędkością poniżej 3 W ( o ile dobrze pamietam) okręt tracił trym , tzn albo się wynurzał ,albo zanurzał .
Pomysł wydawał się całkiem dobry ,ale chyb nie do końca był dopracowany . Owszem okręt zachowywał sie tak jak zakładano , ale gracze szybko znaleźli rozwiazanie .
Wrzucało się 1 W i sterami głębokości korygowało się zanurzenie . Więc zrezygnowano z tego , bo nie stanowiło to żadnego utrudnienia .
Nie pamiętam czy tryb "Cichej pracy "musiał być aktywny , ale na pewno miało to związek z prędkością uboota .
Finek też gościł na Forum Sea Devils ,to pewnie to pamieta .
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 3 Maj 2011, 22:28   

janko175 napisał/a:
Cytat:
Zachowanie uboota, w trakcie "cichej pracy", ponieważ pompy są wyłączone, okręt systematycznie powinien tonąć.


No nie bo inaczej w porcie musił by za każdym razem dokować na dnie :8)
Dobra. To był żart . :kroliczek:
Jacku . Grałem z takim pachem razem z śp "Sea Devils " Oni mieli taki patent .
O ile dobrze pamiętam ,to było to związane z prędkością okętu . Płynąc z prędkością poniżej 3 W ( o ile dobrze pamietam) okręt tracił trym , tzn albo się wynurzał ,albo zanurzał .
Pomysł wydawał się całkiem dobry ,ale chyb nie do końca był dopracowany . Owszem okręt zachowywał sie tak jak zakładano , ale gracze szybko znaleźli rozwiazanie .
Wrzucało się 1 W i sterami głębokości korygowało się zanurzenie . Więc zrezygnowano z tego , bo nie stanowiło to żadnego utrudnienia .
Nie pamiętam czy tryb "Cichej pracy "musiał być aktywny , ale na pewno miało to związek z prędkością uboota .
Finek też gościł na Forum Sea Devils ,to pewnie to pamieta .



Pomysł był dopracowany, a w SH III nie da się sterować ręcznie wychyleniem sterów głębokości. Natomiast "patent" graczy polegał na tym że wystarczyło ustawić np. głębokość 15m a okręt przy małej prędkości lekko się wynurzał o te 2m.

Aha bo to było zrobione tak ze okręt lekko sie wynurzał. Było to utrudnienie dla graczy którzy obierali taktyke "stania w miejscu na wyłączonych silnikach", co jak wiemy było
praktycznie niemożliwe w tamtych czasach.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 3 Maj 2011, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #6  Wysłany: 3 Maj 2011, 22:56   

Cytat:
Pomysł był dopracowany, a w SH III nie da się sterować ręcznie wychyleniem sterów głębokości. Natomiast "patent" graczy polegał na tym że wystarczyło ustawić np. głębokość 15m a okręt przy małej prędkości lekko się wynurzał o te 2m.

Aha bo to było zrobione tak ze okręt lekko sie wynurzał. Było to utrudnienie dla graczy którzy obierali taktyke "stania w miejscu na wyłączonych silnikach", co jak wiemy było
praktycznie niemożliwe w tamtych czasach.


Marco :piwko: Racja . Teraz mnie olśniłeś , tak własnie było . Teraz się mi to przypomniało . Było tak jak napisaleś .
Widzisz . Jednak nie było to dopracowane . Gdyby dało się wprowadzić dynamiczną zmiane zanurzenia tzn okęt losowo by się zanurzał , albo wynurzał , to wtedy nie dałoby się tego obejść tak łatwo .
Pomysł był dobry i łatwy do realizacji , ale nie zdał egzaminu .
Moja propozycja z koleii wymaga pewnie napisania jakiegos mini skryptu . :hmm
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 3 Maj 2011, 23:31   

Panowie, czy możecie sprawdzić jaką wersję, a w zasadzie jaka jest data modyfikacji pliku SH3.exe na Waszych kompach ? Potrzebuję kogoś kto ma wersje z 2006 roku.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #8  Wysłany: 4 Maj 2011, 16:35   

Nie wiem czy to ci pomoże .
Mam Na płycie z grą pliki : SH3 Autorun ;data modyfikacji 2005 i
plik Silent Hunter III Setup;data modyfikacji 2006 . W sumie wszystkie pliki są 2005 lub 2006 . Jeśli pliki z płyty z taką dat modyfikacji Ci pasują , to moge przesłać na PW ewentualnie w jakiś inny sposób . Jak chcesz tylko plik wykonawczy to nie będzie problemu
Jak to musi być jednak bezpośrednio z kompa to odpada ,bo data modyfikacji to 2010 .

Edit : Widze ,że próbujesz V15 Stiebler patch :szpaner: Właśnie przegladam pliki Readme . Musze przyznać ,że ciekawie to wygląda .
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
Ostatnio zmieniony przez janko175 4 Maj 2011, 17:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #9  Wysłany: 4 Maj 2011, 19:06   

Trzeba włączyć wyświetlanie szczegółów w folderze i spojrzeć na datę modyfikacji, tak jak na załączonym obrazku. Potrzebuję inny niż ja mam.

_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #10  Wysłany: 4 Maj 2011, 19:43   

Teraz wszystko jasne .
Klapa . Mam identyczny plik . :|
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #11  Wysłany: 6 Maj 2011, 07:42   

Z plikiem sprawa już nieaktualna - załatwiłem sobie już odpowiednią wersję. Można zaczynać testy :8) .
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier rankingowych SH3
Ranking Wakacje 2015
PL_kanaron Nasze aktualne patrole - Miniranking wakacyjny 2015 0 18 Lipiec 2015, 10:11
PL_kanaron
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Jesień 2014
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole - Jesień 2014 0 14 Styczeń 2010, 18:51
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Atualna tabela rankingowa SH3
Aktualizowana co 5 patroli
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 21 Marzec 2009, 13:55
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Regulamin Gier Rankingowych SH3
Ranking Wiosna 2014
PL_CMDR Blue R Nasze aktualne patrole - Wiosna 2014 0 31 Styczeń 2014, 19:19
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Ranking SH3 na openVPN
PL_Mirko Ogólnie o Silent Hunter III 0 9 Październik 2012, 22:32
PL_Mirko
Brak nowych postów Przyklejony: Spolszczenie do GWX 1.2, GWX TA 1.2 i SH3 Commander
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 4 Sierpień 2014, 16:23
PManiek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group