POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Zdublowane dane w panelu identyfikacyjnym.
Autor Wiadomość
Agrypa 




Kraj:
poland

Imię: Greg
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków

 #1  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 13:25   Zdublowane dane w panelu identyfikacyjnym.

Witam,
Niektóre statki w panelu ident. są zdublowane (frachtowce). Mało tego, maja różnej wysokości maszty, tonaż a czasem i zanurzenie. Co z tym robić? Nie da się grać- źle odczytuje odległość.
Pierwszy raz gram w SHIII i chciałem docelowo wyłączyć pokazywanie pozycji wrogich okrętów na mapie. Mam SH 1,4 i zainstalowany na niego GWX 3 Gold. Świeża instalka żadnych innych dodatków z poza tego co było w gwx (tylko część)+ spolszczenie 2,1
Help! dobrzy ludzie
Ostatnio zmieniony przez Agrypa 10 Lipiec 2011, 13:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 14:09   

a kto dla Ciebie będzie robił poprawkę do GWXa? wiesz ile to roboty? to tak jakby na nowo robić moda...
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #3  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 16:11   

Pomijając trafną uwagę sOnara to nie bardzo rozumiem w czym masz problem? Co przeszkadza Ci w pomiarze odległości? W jaki sposób zweryfikowałeś różnice w tonażach?
Podaj przykład zdublowanych frachtowców z książki identyfikacyjnej - rozumiem, że o nią dokładnie Ci chodzi?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Agrypa 




Kraj:
poland

Imię: Greg
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków

 #4  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 17:03   

Tak, dokładnie chodzi o ksiażkę i zakładkę handelsschiffe.
Mam np Frachtowiec C2 podany dwa razy. Tzn. z dwoma różnymi wysokościami masztów- typ, zdjęcie, tonaż książka podaje taki sam w obu przypadkach. To samo z małym statkiem handlowym (akurat oba rodzaje najczęściej spotykam- jestem na początku kampanii).
Inny przyklad: mały tankowiec jest podany dwa razy, ale tu jest różnica w wysokości masztów i jeszcze niewielka w tonażu. To samo z tankowcem C3. Podobnie z niektórymi mniejszymi statkami ale tym się nie przejmuje bo i tak szkoda torped...

Do tego ni cholery nie jestem w stanie określić odległości poprawnie. Za każdym razem na mapie pokazuje mi bliższą odległość niż ta wynikająca z pomiaru z poziomu peryskopu (różnica około 400m w odległości 1,5- 2km od celu). Sprawdzałem również przy bliższej odległości, spokojnym morzu i za każdym razem wychodzi na to, że żeby te wartości mi się mniej więcej zgodziły musiałbym górną linie przy pomiarze ustawić nie na końcu najwyższego masztu ale około 1/4 jego wysokości wyżej.
:cenzura:
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #5  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 19:51   

W UTW również występuje ten "bug" ale zawsze bierz pomiar na pierszy cel z książki identyfikacyjnej np jesli masz tankowiec a następna pozycja to ten sam tankowiec z dopiskiem w nawiasie (light) to bierzesz ten pierwszy bez nawiasu. Co do braku celności to zbieraj dwa namiary odległości na samym początku i na samym końcu jak juz masz wszystkie dane zebrane musisz skorygować odległośc gdyż cel ciągle sie porusza. Pozdrawiam.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
Agrypa 




Kraj:
poland

Imię: Greg
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków

 #6  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 20:21   

Dzięki.
Co prawda nie mam nic w nawiasie, ale spróbuje brać namiary z pierwszej pozycji w książce :light Z tymi dwoma pomiarami też spróbuje. :balonik:
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #7  Wysłany: 10 Lipiec 2011, 23:05   

Być może w GWX nie ma nawiasów nie wiem bo dawno nie grałem na tym modzie, pewne jest to że zbierając dane pierwsze co to musisz określić odległość do celu i najważniejsze to to aby ten sam pomiar powtórzyć jak już będziesz miał wszystkie inne.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #8  Wysłany: 11 Lipiec 2011, 08:12   

Przede wszystkim spróbuj grać bez aktualizacji mapy (czyli bez znaczników jednostek). wtedy szybko wyrobisz sobie nawyk powtarzania namiarów. Zarówno na Naszym Forum, jak i na innych (choćby przeogromne forum SubSim) znajdziesz wiele tutoriali, instrukcji i manuali dotyczących manualnego namierzania celów. Sam profesor sOnar jest autorem świetnego video-tutoriala ręcznego wystrzeliwania torped. Bardzo fajny i rozbudowany manual stworzył też PL_CMDR Blue R który znajdziesz TUTAJ.

Wydaje mi się, że psujesz sobie zabawę używając pomocy oferowanej przez samą grę. Jak dziś pamiętam swoje pierwsze zatopienie na full realiźmie w warunkach bojowych - satysfakcja niesamowita :)) )
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 11 Lipiec 2011, 08:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Agrypa 




Kraj:
poland

Imię: Greg
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 11 Lipiec 2011, 21:40   

Dzięki za pomoc.
Ten samouczek czytałem zaraz po zainstalowaniu, filmik też sciągnięty. Ogólnie przydatny link. Przerobiłem to zanim włączyłem grę i potem troche potestowałem w misji szkoleniowej z torped. Pomocne rzeczy i mozna szybko -z grubsza- zaskoczyć jak strzelać.
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #10  Wysłany: 14 Lipiec 2011, 13:36   

ucz się ucz :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Dane o czujnikach
Cygnus Ogólnie o Silent Hunter III 7 29 Lipiec 2010, 21:26
Cygnus
Brak nowych postów DANE JEDNOSTEK NAWODNYCH
PL_BOBIK DD - Taktyka 0 18 Czerwiec 2005, 18:18
PL_BOBIK
Brak nowych postów DANE JEDNOSTEK NAWODNYCH
PL_BOBIK DD - Taktyka 0 18 Czerwiec 2005, 18:17
PL_BOBIK
Brak nowych postów Dane techniczne sub-ow from US, IT & JP
Claude SUB - Taktyka 4 21 Czerwiec 2006, 13:35
Claude
Brak nowych postów Dane dotyczące uzbrojenia U-bootów typu IX
Pytanko do posiadaczy książki W. Trojcy "Encyklopedia Okrętów Wojennych U-Bootwaffe" 1939-
Seawolf Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 0 27 Lipiec 2010, 15:13
Seawolf


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group