POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
UTW GOLD - patch na sensory

Czy sensory mają być historyczne, czy też zostawić jak jest
Wolę historyczne sensory
100%
 100%  [ 17 ]
Wolę by zostało jak jest
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #1  Wysłany: 2 Wrzesień 2011, 19:58   UTW GOLD - patch na sensory

Jak już wspominałem:

Cytat:
Co dedeki obecnie potrafią...

pingają 135 stopni na burtę zamiast historycznie 60

pingają pod kątem 185 stopni wzdłuż, czyli jak uboot znajduje się za dedekiem głęboko - nie ma tam martwego pola i zero szans ucieczki - historycznie było 45 stopni pochylenia wiązki - wystarczy, że dedek będzie robił okrąg o średnicy 300 m i Cię nie zgubi pingiem

hydrofon jest czuły tak samo w sztormie jak i na gładkiej wodzie - niezła kicha - to idzie do poprawki. sonar to samo.

Tak więc zależy co chcecie - zmierzyć się z historią i grać historycznie, czy też bawić się z boskimi niszczycielami które mają boskie możliwości nie mające nic wspólnego z historią...

Wybór zostawiam Wam... wszystko przejdzie stosowne testy oczywiście... dedeki mają kosić ofkorz ale powinna być i szansa im zwiać...
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 00:02   

Nowe sensory napisane. Dedeki są rzeźnickie ale inne. Zupelnie inna gra.

Nie pingają burtą czy rufą za to bomby sieją niezłe zniszczenie jak padną blisko. Wszystko wyważę by było jak najbardziej naturalnie.

Bomby na razie trochę przesadziłem ale skoryguje to :lol

Dzisiaj padłem na patrolu szybko... Dziękuję ORP_SĘP za pierwsze testy. Kontynuujemy testowanie...
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #3  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 02:23   

Ufff...

Zrobione...

- nowe bomby detonują na od 10m nie od 25 m...
- dedeki już nie pingają dnem - nareszcie jest gdzie wiać...
- szukają pingiem także w sztormie gdy u-boot jest w fali nad poziomem morza...
- hydrofony miały marny kąt wykrywania bo 90 stopni. zwiększyłem do 120 stopni...

co z tego wynika?

- dedeki pingują poprawnie. tym razem pod właściwym kątem - masz szanse zwiać ale głęboko
- dedek może Cię nie trafić pingiem z większej odległości jak jesteś na peryskopowej
- kontrą do powyższego punktu jest fakt, że jak Cię wykryje i rzuci bomby na 10m jest po Tobie
- skończyły się więc czasy bezpiecznego wiania na peryskopowej. nowe bomby sieją potworne zniszczenie
- rozszerzony zakres kąta słyszenia hydrofonu powoduje, że wonne kadzidła jaśnie panie jak Cię usłyszy

kolejne atrakcje wkrótce...
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #4  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 08:47   

sOnar napisał/a:
Ufff...

- skończyły się więc czasy bezpiecznego wiania na peryskopowej. nowe bomby sieją potworne zniszczenie
- rozszerzony zakres kąta słyszenia hydrofonu powoduje, że wonne kadzidła jaśnie panie jak Cię usłyszy

kolejne atrakcje wkrótce...


Słabo mi...
Dlaczego BdU nic nie wspominał o tym, że mogą mnie tam zabić...????
Ech, ten mały druczek w kontrakcie...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #5  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 18:51   

Obecnie dedek musi 20 sekund pingować u-boota by podjąć atak.

Zmniejszyć to do 10 sekund? Jak uważacie?

Pozdrawiam
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #6  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 19:14   

nie bo patrol zaczną się kończyć po 30 minutach gry :||
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #7  Wysłany: 5 Wrzesień 2011, 23:50   

20 sek to chyba w sam raz, na podjęcie decyzji o zmianach w kursie, głębokości oraz prędkości, aby jakoś czmychnąć
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #8  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 08:30   

10 sekund to ja się zastnawiam, czy ten dziwny, uporczywy, metaliczny dźwięk przypominający czeskie piłki pingpongowe to ASDIC czy może pierdnięcie wieloryba... :D

Optuję za 20 sekundami.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #9  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 13:13   

Można to sobie wyobrazić tak: dedek coś usłyszał w swoim otoczeniu, zbliżył się nieco wciąż słuchając szumonamiernikiem, pragnie się przekonać, że nie ma do czynienia z "duchem" i włącza "pingawkę", a skoro sonarzysta (spec-fachura) zorientował się, że ma do czynienia z OP, melduje to dowódcy dedeka.
Dalszy łańcuch decyzji powinien mieć mało ogniw :)
Jestem za 10 sekundami.
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
Ostatnio zmieniony przez ORP Sęp 6 Wrzesień 2011, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #10  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 14:43   

i jest 10 sekund - na ostatnich testach nie wypadło źle...

sonary są jednak jeszcze do podrasowania :)
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #11  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 15:36   

Coś mi się wydaje, że najbliższy ranking będzie skierowany ku mega-profesorom. Szkoda, bo do takich na pewno się nie zaliczam. Dla mnie to będą patrole z rodzaju tych samobójczych - ciekawe więc ile zdecyduję się popłynąć zanim całkowicie puszczą mi nerwy...
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #12  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 15:44   

Nie martw się - niszczyciele są dostrajane. Nie piszę jatki Daritto. Wszystko będzie z umiarem.

Najważniejsze, że można już zgubić eskortę. Troszkę jest niemrawa ale dostroję to...
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #13  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 16:14   

:juppi: no to fajowo . Jak by tak udało się jeszcze wprowadzić te zmiany z działu "Propozycje do nowej edycji rankingu " to był by już miód z boczkiem normalnie .
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #14  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 19:42   

sOnar napisał/a:

Bomby na razie trochę przesadziłem ale skoryguje to :lol


Tzn. podkreciles dmg, czy zostal stary. Stare bg byly calkiem ok.
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
janko175 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Janek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 318
Skąd: Cieszyn

 #15  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 20:50   

Bomby były ok . Oczywiście przestawienie ich na możliwość detonacji na 10m jest swietnym pomysłem :piwko: . W poprzednim rankingu nie raz widziałem jak Ubot został centralnie staranowany i obrzucony bombami ,a mimo to przeżywał taki atak :schock .Teraz się to skończy. Choć dla mnie osobiście bedzie to masakra . Koniec walki z DD na peryskopowej . Myślę ,że ta niewielka zmiana będzie miał bardzo duży wpływ na rozgrywkę .
_________________
" Jeśli słyszę bzykanie ,to znaczy ,że ktoś bzyka,a jedyny powód bzykania jaki ja znam to taki ,że jest się pszczołą" :)
 
     
ORP Sęp 
Oberbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Maciek
Wiek: 54
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 198
Skąd: Wrocław

 #16  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 22:20   

Nie do końca jest tak faktycznie, parę mapek pojechałem i zauważyłem, że często DD urywa sobie d..ę po płytkiej detonacji bomby (flower, hunt, river). W ostatniej dziś grze dwa hunty obok siebie wykonywały na mnie ataki i oba urwały d..y. To należałoby poprawić, albo uwzględnić samozagładę eskorty i pisać ją większą. Przez całą grę (wcześniejsze także) pozostałem na 14m.
_________________
Na morzu nic nie dzieje się dwa razy.
 
     
PL_Reaven 
Oberfahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Paweł
Ulubiona Gra: SH III/ Moh:AA/ i wiele innych
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 357
Skąd: Sosnowiec

 #17  Wysłany: 6 Wrzesień 2011, 22:45   

ORP Sęp napisał/a:
Nie do końca jest tak faktycznie, parę mapek pojechałem i zauważyłem, że często DD urywa sobie d..ę po płytkiej detonacji bomby (flower, hunt, river). W ostatniej dziś grze dwa hunty obok siebie wykonywały na mnie ataki i oba urwały d..y. To należałoby poprawić, albo uwzględnić samozagładę eskorty i pisać ją większą. Przez całą grę (wcześniejsze także) pozostałem na 14m.


Tego to bym sie nie spodziewał ciekawe odkrycie trzeba przyznać.
_________________
"Najsłabszym pkt najsilniejszych jest ich niepohamowana pewność siebie..."
 
 
     
Adiq 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Saints Row The Third, TES V Skyrim.
Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 781
Skąd: Gdańsk i W.A.R.D.C

 #18  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 00:03   

sOnar a gdyby tak bomby ustawić na min. 20m.? Wydaje mi się że wtedy eskorta sama by się nie pozabijała a U-boot by oberwał.
_________________
Uważam Edge'a za najlepszego Wrestlera w całym WWE :|| Jedenastokrotny World Champion

1 Lipca 1992r. - 11 Kwietnia 2011r.
Zakończył karierę.

Właśnie czytałeś podpis człowieka piszącego bez sensu, powinieneś się wstydzić :P
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #19  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 08:22   

Historycznie rzecz ujmując to nie wszystkie typy okrętów mogły pozwolić sobie na tak niebezpieczny atak bombami głębinowymi. Warto więc rozważyć, czy nie zostawić bomb z nastawą detonacji na minimum 10 metrach, ale dać taką możlwość tylko jednostkom szybkim. Podczas wojny taki atak musiał być przeprowadzony na maksymalnej prędkości okrętu - to jedyny sposób na uniknięcie zniszczeń od własnych bomb. Oczywiście to teoria - nie wiem, czy jest możliwe przypisanie poszczególnym typom okrętów takich możliwości.

Więc - albo zwiększenie prędkości okrętów eskorty, albo ostatecznie zmiana minimalnych nastaw bomb głębinowych - ale nie szedłbym w kierunku 20 metrów. Jeśli już to sugeruję coś między 13-16 metrów.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #20  Wysłany: 7 Wrzesień 2011, 09:39   

Dobrze panowie. Przetestujemy 15 metrów dzisiaj :papapa:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Gold Mission Pack - złoty pakiet misji rankingowych
Esencja gry rankingowych
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 0 23 Listopad 2015, 23:05
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Ogłoszenie: NIE UŻYWAĆ MEDIUM CARGO - BUG w UTW
Gość Strefa MISJOnarzy 11 15 Lipiec 2010, 17:30
PL_Marco
Brak nowych postów realistyczne sensory eskorty
august40a Dodatki, mody i modowanie 12 18 Kwiecień 2014, 10:14
PL_kanaron
Brak nowych postów Sensory ai z GWX
melis Dodatki, mody i modowanie 57 25 Maj 2016, 13:54
melis
Brak nowych postów Mod - OLC GOLD
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 48 13 Wrzesień 2015, 14:07
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów GWX 3.0 Gold edition problem z uruchomieniem
Grossus Dodatki, mody i modowanie 1 13 Luty 2012, 22:16
PL_Olamagato
Brak nowych postów Problem z peryskopami, GWX 3 Gold+ spolszczenie.
PL_kanaron Dodatki, mody i modowanie 2 1 Styczeń 2015, 15:14
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group