POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Działo a szybkostrzelność
Autor Wiadomość
status 




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Białystok

 #1  Wysłany: 12 Grudzień 2011, 09:19   Działo a szybkostrzelność

Niedawno zainstalowałem OM (bogactwo frachtowców :) ), całkiem przyjemny mod lecz w jednej sprawie mnie co najmniej denerwuje. Działo przeładowywane jest w nieskończoność, możliwe że po kolejnych patrolach obsługa nabierze wprawy, mimo to te prawie pół minuty to przesada tym bardziej że w realu sto piątka miała półautomatyczny zamek.
Czy są gdzieś w plikach ustawienia do zmiany czasu ładowania ? Szukałem m.in. w basic ale bez skutku...
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #2  Wysłany: 12 Grudzień 2011, 11:46   

A co dokładnie znaczy "ładowane jest w nieskończoność"? Czy masz na myśli, że w ogóle nie dojdzie do przeładowania czy może Ty uważasz, że jest to zbyt długi czas?

Niestety nie pomogę Ci w odnalezieniu pliku do edycji odpowiednich parametrów - być może któryś z naszych profesorów będzie znał odpowiedź.

Ja gram na TMO 3.0 - wcześniej grałem OM ale nie zauważyłem tak uciażliwego błędu jak bardzo długi czas przeładowania działa. Być może coś Ci się gryzie w modach?
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
status 




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Białystok

 #3  Wysłany: 12 Grudzień 2011, 11:58   

Widocznie jestem niecierpliwy :) Grając zarówno na SH3 czy SH4 z moim ulubionym FOTRS działo ładowane było zdecydowanie szybciej, raptem 10 sek podczas gdy grając na Operation Monsum przy 105mm (tak samo przy 88') trwa to ze 20 sek. Teraz zrobiłem mały test, obsadziłem działo, mały pasek stanu obok załogi po górę zielony i dalej ładowanie trwa tak samo długo.
Czy mody gryzą się ? Myślę że nie:
OpsMonsum_705
OMv705_to_V720
OMv720_patch5

Na subsim znalazłem coś podobnego: http://www.subsim.com/rad...gun#post1700970 lecz zmiany nic nie dały
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów działo pokładowe i plot
U581 Pytania i odpowiedzi 3 19 Styczeń 2010, 19:06
U581
Brak nowych postów działo pokładowe i plot
U581 Dodatki, mody i modowanie 2 19 Styczeń 2010, 18:51
U581
Brak nowych postów Działo pokładowe 88mm
Pytania dotyczące obsługi flaka88
radzik1991 Pytania i odpowiedzi 5 25 Wrzesień 2013, 18:52
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Jak zdjąć działo pokładowe??
Sokół Dodatki, mody i modowanie 6 28 Czerwiec 2007, 13:08
Sokół
Brak nowych postów Problem z GWX - działo pokładowe
woonteerxd Pytania i odpowiedzi 10 1 Styczeń 2015, 09:50
PL_Hunter_Silent13


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group