Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Jednostki grywalne:
S-7
S-100
S-700
S-14
S-38
S-38b
S-26
Mod zmienia totalnie grę tylko trzeba wiedzieć jak to zainstalować... Próbuję przez JSMGE ale nie wiem jakie dodatki aktywować i w jakiej kolejności żeby chociaż kampania była...
Jakby ktoś mógł ogarnąć te dodatki... Całą noc szukałem do ściągnięcia moda i już siły nie mam...
_________________ Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 16 Lipiec 2010, 14:50, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 29 razy Wiek: 49 Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 4428 Skąd: Będzin
#2 Wysłany: 16 Lipiec 2010, 15:30
Grałem w zeszłym roku w tego moda z chłopakami z COMSUBPACa. Wyśmienita zabawa w multi. Z tego co wiem, za dużo sobie w kampani nie pograsz.
Multi jest świetne, szczególnie jak założysz nieskończona liczbę amunicji
_________________ "Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#4 Wysłany: 16 Lipiec 2010, 16:02
PL_Matrose napisał/a:
To może byśmy zrobili pakiet misji dla Schnellboot'ów i zrobili ranking?
Np. minimum 3 schnellbooty, misje wsadzić w losomator taki jak w sh3 i grać... Co wy na to?
Cele misji bardziej rozbudowane tzn. atak i obrona...
Matrosku, a może wolałbyś zagrać niemieckim niszczycielem w kampanii norweskiej przeciwko Brytyjczykom i ich pancernikowi HMS Warspite?
Przypominam że wspaniałe niemieckie niszczyciele także były wyposażone w torpedy....
Grałem raz z Marco w taki scenariusz...
Mi bardziej podobają się "komary"... Zresztą grałem wczoraj na Modzie WS 3.0 i jakimś "bydlakiem" zatopiłem cały konwój ściągając na siebie cały ogień eskorty. Obeszło się bez większych uszkodzeń... Co jest w sumie nie realne trochę... Bo w eskorcie płynęło kilka Light Cruiserów gdzie w sumie w takiej ilości powinny mnie zmasakrować...
Sprawdzałem Moda SchnellBoot w połączeniu z UTW i powiem wam, że działa choć nie cały pakiet SB można aktywować... Choć to jeszcze wymaga dogłębnego sprawdzenia.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#7 Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 20:57
ej a jak to zainstalowac w tym folderze mods?
bo do tego nie ma pliku exe.
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#9 Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 09:06
hehe, ale tak serio że co że tego sie nieda zainstalowac?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 2264 Skąd: Kraków
#10 Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 12:01
Proszę używać języka polskiego na tym forum.
Ja mam za to inne pytanie, jeżeli znacie Warship v 3.0 mod, to czy ten SchnellBot nie powiela jego błędów? (wytrzymałość jednostki, niemożność korzystania z części uzbrojenia, działające komendy tylko dla OP)?
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#11 Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 12:41
Po za tym czy ktoś wie jak to odpalić?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 18 Wrzesień 2010, 12:42, w całości zmieniany 1 raz
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#12 Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 14:47
PL_fox6 napisał/a:
Ja mam za to inne pytanie, jeżeli znacie Warship v 3.0 mod, to czy ten SchnellBot nie powiela jego błędów? (wytrzymałość jednostki, niemożność korzystania z części uzbrojenia, działające komendy tylko dla OP)?
Oczywiście że powiela...
Tyle że na takim schnellbocie to jedyne uzbrojenie to torpedy i p-lotka, więc tutaj problemu nie ma.
A co do wytrzymałości i komend OP... co konkretnie masz na myśli?
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#13 Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 09:15
wiem co on ma na myśli, ja gram na warship modzie i czasami jest tak że jak mój oficer zauważy statek daje odrazu rozkaz peryskopowej
Oczywiscie okręt się nie zanurza ale znikają kontrolki, mostku, dział, i p-lot
Oczywiscie da sie wynurzyc ale jest to uciązliwe bo jak zobaczysz konwój składający się z 20 statków to typ 20 razy wyda rozkaz peryskopowej
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 19 Wrzesień 2010, 09:16, w całości zmieniany 1 raz
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#15 Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 09:21
widzisz, a ja mam
Mam warship moda 3.0 na czystym SH III
Ale chyba przestane na nim grąc u-booty są ciekawsze
Co prawda jak masz warship moda i ustawionego Admirala Graf Spee to nie musisz uciekac przez DD :>
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#16 Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 10:08
Hunter_Silent13 napisał/a:
widzisz, a ja mam
Mam warship moda 3.0 na czystym SH III
Ale chyba przestane na nim grąc u-booty są ciekawsze
Co prawda jak masz warship moda i ustawionego Admirala Graf Spee to nie musisz uciekac przez DD :>
Niestety mi się ten warship mod w ogóle nie podoba - nie ma klimatu (choć kilka razy byłem w opałach). Swego czasu jak męczyłem Battlestations jedna z misji polegała na przedarciu się japońskim pancernikiem przez akwen opanowany przez Amerykanów. Owszem, stada DDków szły pod wodę... ale równocześnie zadały mi największe straty swoimi torpedami. A w SH3 torped ni ma, i Ci taki kuter torpedowy może co najwyżej "skoczyć".
wiem co on ma na myśli, ja gram na warship modzie i czasami jest tak że jak mój oficer zauważy statek daje odrazu rozkaz peryskopowej
Oczywiscie okręt się nie zanurza ale znikają kontrolki, mostku, dział, i p-lot
Oczywiscie da sie wynurzyc ale jest to uciązliwe bo jak zobaczysz konwój składający się z 20 statków to typ 20 razy wyda rozkaz peryskopowej
Bo raz widocznie dałeś to jako akcję domyślną.
Podczas gry esc i tam ustawić aby nie robił nic gdy wykryje wroga jednostkę
i problem zniknie.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#18 Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 14:16
PL_Marco napisał/a:
Hunter_Silent13 napisał/a:
wiem co on ma na myśli, ja gram na warship modzie i czasami jest tak że jak mój oficer zauważy statek daje odrazu rozkaz peryskopowej
Oczywiscie okręt się nie zanurza ale znikają kontrolki, mostku, dział, i p-lot
Oczywiscie da sie wynurzyc ale jest to uciązliwe bo jak zobaczysz konwój składający się z 20 statków to typ 20 razy wyda rozkaz peryskopowej
Bo raz widocznie dałeś to jako akcję domyślną.
Podczas gry esc i tam ustawić aby nie robił nic gdy wykryje wroga jednostkę
i problem zniknie.
Dziękuje za podpowiedź, jesteś moim wybawcą bo już sobie włosy rwałem z głowy żeby ten typ nie dawał rozkazu peryskopowej
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#19 Wysłany: 24 Październik 2010, 15:04
PL_Matrose napisał/a:
Mi bardziej podobają się "komary"... Zresztą grałem wczoraj na Modzie WS 3.0 i jakimś "bydlakiem" zatopiłem cały konwój ściągając na siebie cały ogień eskorty. Obeszło się bez większych uszkodzeń... Co jest w sumie nie realne trochę... Bo w eskorcie płynęło kilka Light Cruiserów gdzie w sumie w takiej ilości powinny mnie zmasakrować...
A komarki ciekawe misje miały jakby nie patrzeć.
ja tak miałem w kampanii że płynąłem CA i spotkałem 2 CL obiły mnie że miałem cały czarny okręt ale CL zatopiłem
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum