POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
SchnellBoot Mod v.2
Autor Wiadomość
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #1  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 14:45   SchnellBoot Mod v.2

SCHNELLBOOT Mod v.2

ftp://maikhaas.dyndns.org/Volume_1/Sharing/SH3COMMUNITYMODS/MIKHAYL/S-BOOT%20MOD%20V2/

Jednostki grywalne:
S-7
S-100
S-700
S-14
S-38
S-38b
S-26

Mod zmienia totalnie grę tylko trzeba wiedzieć jak to zainstalować... Próbuję przez JSMGE ale nie wiem jakie dodatki aktywować i w jakiej kolejności żeby chociaż kampania była...

Jakby ktoś mógł ogarnąć te dodatki... Całą noc szukałem do ściągnięcia moda i już siły nie mam...
_________________
Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 16 Lipiec 2010, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 15:30   

Grałem w zeszłym roku w tego moda z chłopakami z COMSUBPACa. Wyśmienita zabawa w multi. Z tego co wiem, za dużo sobie w kampani nie pograsz.

Multi jest świetne, szczególnie jak założysz nieskończona liczbę amunicji :8)
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #3  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 15:56   

To może byśmy zrobili pakiet misji dla Schnellboot'ów i zrobili ranking?

Np. minimum 3 schnellbooty, misje wsadzić w losomator taki jak w sh3 i grać... Co wy na to?

Cele misji bardziej rozbudowane tzn. atak i obrona...
_________________
Korweta Flower
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 16 Lipiec 2010, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #4  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 16:02   

PL_Matrose napisał/a:
To może byśmy zrobili pakiet misji dla Schnellboot'ów i zrobili ranking?

Np. minimum 3 schnellbooty, misje wsadzić w losomator taki jak w sh3 i grać... Co wy na to?

Cele misji bardziej rozbudowane tzn. atak i obrona...


Matrosku, a może wolałbyś zagrać niemieckim niszczycielem w kampanii norweskiej przeciwko Brytyjczykom i ich pancernikowi HMS Warspite?
Przypominam że wspaniałe niemieckie niszczyciele także były wyposażone w torpedy....
Grałem raz z Marco w taki scenariusz...
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #5  Wysłany: 16 Lipiec 2010, 16:14   

Mi bardziej podobają się "komary"... Zresztą grałem wczoraj na Modzie WS 3.0 i jakimś "bydlakiem" zatopiłem cały konwój ściągając na siebie cały ogień eskorty. Obeszło się bez większych uszkodzeń... Co jest w sumie nie realne trochę... Bo w eskorcie płynęło kilka Light Cruiserów gdzie w sumie w takiej ilości powinny mnie zmasakrować... :||

A komarki ciekawe misje miały jakby nie patrzeć. :P
_________________
Korweta Flower
 
     
PL_Matrose 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Rafał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 890
Skąd: Świnoujście

 #6  Wysłany: 17 Lipiec 2010, 13:58   

Sprawdzałem Moda SchnellBoot w połączeniu z UTW i powiem wam, że działa choć nie cały pakiet SB można aktywować... Choć to jeszcze wymaga dogłębnego sprawdzenia.

A tak przy okazji... Moje pierwsze trafienie... :kroliczek:

Schnellboot After Attack.JPG
Plik ściągnięto 26 raz(y) 37.11 KB

_________________
Korweta Flower
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #7  Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 20:57   

ej a jak to zainstalowac w tym folderze mods?
bo do tego nie ma pliku exe.
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #8  Wysłany: 17 Wrzesień 2010, 21:36   

Może być ciekawie...
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #9  Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 09:06   

hehe, ale tak serio że co że tego sie nieda zainstalowac?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #10  Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 12:01   

Proszę używać języka polskiego na tym forum.

Ja mam za to inne pytanie, jeżeli znacie Warship v 3.0 mod, to czy ten SchnellBot nie powiela jego błędów? (wytrzymałość jednostki, niemożność korzystania z części uzbrojenia, działające komendy tylko dla OP)?
_________________

 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #11  Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 12:41   

Po za tym czy ktoś wie jak to odpalić?
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 18 Wrzesień 2010, 12:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #12  Wysłany: 18 Wrzesień 2010, 14:47   

PL_fox6 napisał/a:
Ja mam za to inne pytanie, jeżeli znacie Warship v 3.0 mod, to czy ten SchnellBot nie powiela jego błędów? (wytrzymałość jednostki, niemożność korzystania z części uzbrojenia, działające komendy tylko dla OP)?


Oczywiście że powiela...
Tyle że na takim schnellbocie to jedyne uzbrojenie to torpedy i p-lotka, więc tutaj problemu nie ma.
A co do wytrzymałości i komend OP... co konkretnie masz na myśli?
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #13  Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 09:15   

wiem co on ma na myśli, ja gram na warship modzie i czasami jest tak że jak mój oficer zauważy statek daje odrazu rozkaz peryskopowej
Oczywiscie okręt się nie zanurza ale znikają kontrolki, mostku, dział, i p-lot
Oczywiscie da sie wynurzyc ale jest to uciązliwe bo jak zobaczysz konwój składający się z 20 statków to typ 20 razy wyda rozkaz peryskopowej :D
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Ostatnio zmieniony przez PL_Hunter_Silent13 19 Wrzesień 2010, 09:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #14  Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 09:16   

Dziwne, grałem chyba ze 3 patrole i ani razu nie miałem opisywanej przez Ciebie sytuacji...
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #15  Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 09:21   

widzisz, a ja mam :D
Mam warship moda 3.0 na czystym SH III
Ale chyba przestane na nim grąc u-booty są ciekawsze
Co prawda jak masz warship moda i ustawionego Admirala Graf Spee to nie musisz uciekac przez DD :>
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #16  Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 10:08   

Hunter_Silent13 napisał/a:
widzisz, a ja mam :D
Mam warship moda 3.0 na czystym SH III
Ale chyba przestane na nim grąc u-booty są ciekawsze
Co prawda jak masz warship moda i ustawionego Admirala Graf Spee to nie musisz uciekac przez DD :>


Niestety mi się ten warship mod w ogóle nie podoba - nie ma klimatu (choć kilka razy byłem w opałach). Swego czasu jak męczyłem Battlestations jedna z misji polegała na przedarciu się japońskim pancernikiem przez akwen opanowany przez Amerykanów. Owszem, stada DDków szły pod wodę... ale równocześnie zadały mi największe straty swoimi torpedami. A w SH3 torped ni ma, i Ci taki kuter torpedowy może co najwyżej "skoczyć".
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #17  Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 11:04   

Hunter_Silent13 napisał/a:
wiem co on ma na myśli, ja gram na warship modzie i czasami jest tak że jak mój oficer zauważy statek daje odrazu rozkaz peryskopowej
Oczywiscie okręt się nie zanurza ale znikają kontrolki, mostku, dział, i p-lot
Oczywiscie da sie wynurzyc ale jest to uciązliwe bo jak zobaczysz konwój składający się z 20 statków to typ 20 razy wyda rozkaz peryskopowej :D


Bo raz widocznie dałeś to jako akcję domyślną.
Podczas gry esc i tam ustawić aby nie robił nic gdy wykryje wroga jednostkę
i problem zniknie.
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #18  Wysłany: 19 Wrzesień 2010, 14:16   

PL_Marco napisał/a:
Hunter_Silent13 napisał/a:
wiem co on ma na myśli, ja gram na warship modzie i czasami jest tak że jak mój oficer zauważy statek daje odrazu rozkaz peryskopowej
Oczywiscie okręt się nie zanurza ale znikają kontrolki, mostku, dział, i p-lot
Oczywiscie da sie wynurzyc ale jest to uciązliwe bo jak zobaczysz konwój składający się z 20 statków to typ 20 razy wyda rozkaz peryskopowej :D


Bo raz widocznie dałeś to jako akcję domyślną.
Podczas gry esc i tam ustawić aby nie robił nic gdy wykryje wroga jednostkę
i problem zniknie.


Dziękuje za podpowiedź, jesteś moim wybawcą bo już sobie włosy rwałem z głowy żeby ten typ nie dawał rozkazu peryskopowej
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Hunter_Silent13 
Kapitanleutnant




Kraj:
poland

Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 658
Skąd: oni mają tyle tonażu?

 #19  Wysłany: 24 Październik 2010, 15:04   

PL_Matrose napisał/a:
Mi bardziej podobają się "komary"... Zresztą grałem wczoraj na Modzie WS 3.0 i jakimś "bydlakiem" zatopiłem cały konwój ściągając na siebie cały ogień eskorty. Obeszło się bez większych uszkodzeń... Co jest w sumie nie realne trochę... Bo w eskorcie płynęło kilka Light Cruiserów gdzie w sumie w takiej ilości powinny mnie zmasakrować... :||

A komarki ciekawe misje miały jakby nie patrzeć. :P


ja tak miałem w kampanii że płynąłem CA i spotkałem 2 CL obiły mnie że miałem cały czarny okręt ale CL zatopiłem :D
_________________
Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
 
 
     
PL_Andrev 
Konteradmiral






Kraj:
poland

Imię: And
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 4398
Skąd: Gůrny Ślůnsk

 #20  Wysłany: 24 Październik 2010, 17:05   

A jak prace nad modem Matros?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Schnellboot mod final
mike Dodatki, mody i modowanie 3 18 Luty 2012, 19:32
Mikołaj
Brak nowych postów Schnellboot TOAL WAR
by woonteerxd Ónd matros and CO.
PL_Matrose Dodatki, mody i modowanie 14 26 Lipiec 2010, 23:37
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Schnellboot, czyli o umiejętnościach załogi słów kilka ...
Zbik Dział ogólny do rozmów na temat SH V 14 28 Marzec 2010, 00:40
kołcz
Brak nowych postów MOD-y
matmilanfan Dodatki, mody i modowanie 2 12 Czerwiec 2008, 22:19
PL_tnnn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group