POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol 28 - "Wiedźma"
Autor Wiadomość
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #1  Wysłany: 10 Maj 2012, 22:42   Patrol 28 - "Wiedźma"

Godzina losowania: 20:00
Start serwera: czwartek 10.05.2012, godz: 20:30 <długo z Lutjernsem rozpratrywałem reklamacje tabeli.. Ostatecznie on pomylił się licząc o 1 neutrala, a ja o 1 wrogiego, co nie dopisałem. Nowa tabela uwzględni poprawkę>

Cytat:
"Wiedzma"
U-BOOTY: VIIC (1942) - Zawodowcy
CZAS MISJI: 1,5 - 2 godz.
25/10/1942 - Godzina 17:00

Misja całkowicie fikcyjna.
----Odprawa----
W kierunku Liverpoolu płynie duży konwój. Dzięki meldunkom U-176 znajdujecie się przed konwojem w idelnej pozycji do ataku.
Bądźcie jednak ostrożni!!
Ostatni meldunek U-176 brzmiał złowieszczo : " Nadchodzi ... wiedzma..."
---------------
Powodzenia PL_Mirko




W patrolu udział wzięli:

PL_CMDR Blue R - SURV
Ore Carrier "Oregano" - 5 142
C3 Cargo "Unsinkable" - 8 330
Tanker T3 "Idaho" - 11 655
Small Freighter "Dwarf" - 2 193
Fleet Auxilary Ammunition "Composite" - 7 168
---------------------------------------------------
Razem: 34 488 BRT

PL_Lutjens - KIA

Runio - KIA



O 17:30 wchodzę w konwój...
17:45 atakuję Arrowa z rufówki. W ostatniej chwili zauważam, że ma kontenery na pokładzie. Poprawiam cel i atakuję... Tonie od jednej.. I w tej chwili wydarzenia toczą się bardzo szybko... Wykryto i zatopiono Lutjensa... Chyba był przy DD, jak zaatakowałem.
Okazuje się, że jestem za blisko drugiej kolumny. Wykonuję zwrot.. Biorę na cel "Niezatapialnego"/
Od 17:53-17:57 wystrzeliwuje salwę 2 torped, a potem 2 dobitki. Okazuje się, że ostatnia nie była potrzebna... Tonie. Jak na razie 1 zmarnowana torpeda..
Obrót na troopa... Konwój chyba przyspieszył... I zmienił kurs. Troop prawie mnie staranował..
Ale o 18:06 nadpływa T3. Nie było możliwości mierzyć. Puszczam na oko magnetyka.. Trafia i tankowiec wylatuje.
Patrzę do przodu. Przedemną płynie KaBeL. Ja kabli nie lubię. Dziobowa idzie do KaBLa i go topi.*
Obracam się. Nadpływa amunicyjniak. Mam 1 torpedę. I poszła, trafiła... A ten płynie dalej. na dużej mocy go gonię. A tu zobaczyłem, że DD krąży w pobliżu. Kurczę...
18:15 DD przepływa w pobliżu... Na szczęście mija mnie.. Patrzę... A amunicyjniak też zwolił. Runio zgłasza wtedy KIA
18:25 Gdy DD przepuszczał amunicyjniaka, posłałem mu kolejną torpedę....
Płynę równolegle.. O 18:30 idzie kolejna torpeda... Modlę się, aby ten zachodzący frachtowiec nie eksplodował... Torpeda spudłowała.... Bo Amunicyjniak stanął!! On chyba reagował na torpedy z 5 minut opóźnienia.
O 18:35 i 18:45 wysyłam 2 ostatnie torpedy. I ostatnia powoduje dużą eksplozję. A ponieważ już miała mnie końcowa straż i nie mam torped... Zawróciłem do bazy



*Jak nie wiecie, o co chodzi z Kablem, to znaczy, że nigdy nie edytowaliście misji w notatniku. Podpowiedź: Sprawdźcie folder Data/Sea/NKBL.

1.jpg
Pierwszy jest trafiony-zatopiony
Plik ściągnięto 11 raz(y) 82.46 KB

2.jpg
"Unsinkable" dostaje pierwszą salwę torped
Plik ściągnięto 12 raz(y) 84.82 KB

3.jpg
Przez ten zwrot, aby mnie Troop nie staranował, uciekł mi CAM-ship
Plik ściągnięto 12 raz(y) 84.6 KB

4.jpg
Najcelniejszy strzał na oko w tym patrolu i największy tonaż na torpedę. Tylko 1 torpeda.
Plik ściągnięto 12 raz(y) 86.29 KB

5.jpg
Topienie amunicyjniaka
Plik ściągnięto 12 raz(y) 108.28 KB

6.jpg
Tabela1
Plik ściągnięto 13 raz(y) 161.91 KB

7.jpg
Tabela2
Plik ściągnięto 9 raz(y) 182.24 KB

_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #2  Wysłany: 10 Maj 2012, 23:56   

Nie mam pojęcia jakim cudem mnie namierzyli. Cały czas płynąłem na wyciszeniu.
Pierwszy atak b.g. i było w sumie po grze. Próbowałem jeszcze wypompować wodę ale niestety nie udało się i kadłub nie wytrzymał ciśnienia. (Pomyśleć, że wczoraj w pobliżu Norwegii tak się musieli namęczyć, żeby mnie zatopić) Szkoda.
Myślałem, że Runio przeżyje dzisiaj, ale też niestety został zatopiony.
W końcu udało mi się z komandorem Finkiem zagrać :)
Gratulacje komandorze za świetny tonaż :! :! :!
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
runio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce

 #3  Wysłany: 11 Maj 2012, 08:59   

PL_CMDR Blue R: zobaczyłem Twoje pytanie na czacie gry, ale nie zdążyłem odpowiedzieć, więc odpowiem teraz: nie, nie mogłem porobić fotek, gdyż przy widoku zewnętrznym ilość FPS spada do 1 (słownie: jedna klatka na sekundę). Niestety nie mam aż takiej cierpliwości. Przy widoku z peryskopu jest niewiele lepiej, jeśli widać kilka statków to spada do 4FPS, a o zoomie x1.5 można zapomnieć. Może to zabrzmi jak usprawiedliwianie się, ale myślę że to jest przyczyna moich nieciekawych wyników w rankingu - zebrać dane do ataku przy takim klatkowaniu jest naprawdę trudno. Ale, jak się nie ma co się lubi... :)

[ Dodano: 11 Maj 2012, 09:01 ]
BTW. Co się dzieje z czasem na tym forum? Przy poście Lütjensa wyżej mam: 'Wysłany: Dzisiaj 23:56'. Back to the Future? :)
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 11 Maj 2012, 11:20   

Zacznę od forum.
Status "Dzisiaj i wczoraj" jest określany datą serwera, a godzina jest ustalana datą z twojego profilu (o ile się nie mylę).

Więc jeżeli post jest w/g serwera o 0:56, to serwer podaje datę "Dzisiaj".
A ponieważ twój czas względem GMT +1, to godzina się podaje 23:56.
I stąd takie dziwy.


Co do klatkowania. Cóż. Rzeczywiście to problem...Kiedyś pamietam, zmniejszaliśmy Paticicośtam (poziom detali) praz wysoką jakość tekstur, aby pomagało. Mam nadzieję, że te 2 opcje masz bardzo nisko?
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
runio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce

 #5  Wysłany: 11 Maj 2012, 14:08   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Kiedyś pamietam, zmniejszaliśmy Paticicośtam (poziom detali) praz wysoką jakość tekstur, aby pomagało. Mam nadzieję, że te 2 opcje masz bardzo nisko?
Nie. Wysoka jakość tekstur wpływa tylko na widok zegarów, gdy klikniesz PPM na mechaniku, lub na tarczę hydrofonu. Ogólnie to tekstury wewnątrz okrętu. A co do poziomu detali, jego ustawienie wpływa wyłącznie na to, jak bardzo efektownie ekspoduje trafiony statek i ile fragmentów wyleci w powietrze. Nijak się to ma do np renderowania powierzchni wody, z czym jest największy problem.
Oczywiście to tylko moje przypuszczenia, możliwe że się mylę.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #6  Wysłany: 11 Maj 2012, 15:40   

Z tego co mi wiadomo, to dymy i światła też podlegają pod detale...
tak więc do obu: Zmniejszenie ich nie zaszkodzi na pewno.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 11 Maj 2012, 16:49   

Tobie by pomogło zmniejszenie rozdzielczości z 1024x760 na 800x600
 
     
runio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce

 #8  Wysłany: 11 Maj 2012, 17:08   

PL_Marco napisał/a:
Tobie by pomogło zmniejszenie rozdzielczości z 1024x760 na 800x600
Zapewne tak, tylko w jaki sposób to zrobić?
 
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #9  Wysłany: 11 Maj 2012, 18:15   

Panel Sterowania ---> Personalizacja ---> Ustawienia Ekranu (tutaj jest rozdzielczość)

Tak jest w moim laptopie, z którego teraz piszę.
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
runio 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 35
Skąd: Kielce

 #10  Wysłany: 11 Maj 2012, 18:16   

Ok, ale gra i tak po uruchomieniu przestawia sobie ekran na 1024x768 i z tego co wiem, raczej nie ma możliwości zmiany tego.
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #11  Wysłany: 11 Maj 2012, 18:26   

Możesz spróbować wymusić grę w innej rozdzielczości (prawy guzik myszy na ikonie SHIII, właściwości, tryb zgodności - tam znajdziesz taką funkcję) bądź uruchamiaj grę w oknie.
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #12  Wysłany: 11 Maj 2012, 18:46   

X:\Program Files\Ubisoft\SilentHunterIII - UTW\Data\Cfg\Main.cfg

Cytat:

[SETTINGS]
LoadingMovie=No
VoiceCommand=No
DisableMessages=Yes
EventCamera=Yes
TextsLanguage=0
VoicesLanguage=0

[TIME COMPRESSION]
TimeStop=0
RealTime=1
LandProximity=4
CriticalDamage=1
CrewEfficiency=1
AirEnemyDetected=1
SoundEffects=2
CharacterAnim=4
EnemyDetected=8
RadioReport=8
Particles=8
PrayState=8
HunterState=32
3DRender=32
Maximum=1024

[VIDEO]
Resolution=1024 x 800
DynamicShadows=No
FullScreen=Yes
Synchronized=No
ParticleDensity=100
TextureResolutionHigh=Yes


Nie wiem, czy tutaj jak zmienisz na 4:3 (800x600), dając FullScreen=No, czy nie pomoże...
Nie wiem, jak ustawienia GUI na to wpłyną, ale można spróbować zawsze.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #13  Wysłany: 11 Maj 2012, 23:49   

Hehe
:||

otóż Lütjens tam zmieniasz tylko rozdzielczość pulpitu. Gry mają to w
swoim osobnym menu, a w przypadku SH III jest sztywno 1024x768

Darek nie da rady

Finek to też odpada, możesz tam wpisać dowolną rozdzielczość, a i tak nic
to nie zmienia, jakby tak się dało to by nie powstały mody dla zmiany rozdzielczości.


Jest gdzieś (był?) taki mod właśnie do tego, to tak samo jak w przypadku
zwiększenia były modyfikowane pliki dll. Wywołałbym tutaj niejako
do tablicy Olamagato bo obeznany w temacie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest"
Tabela Wojenna i rozkazy
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 0 6 Październik 2008, 21:02
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział I "Denn wir fahren gegen Engeland"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 15 5 Kwiecień 2014, 19:44
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest" - KIA?
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 5 25 Wrzesień 2009, 20:39
PL_tnnn
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - PQ15/QP10 - "Długa droga do domu"
1-15 V PQ15/QP10
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 15 6 Czerwiec 2016, 17:13
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział III "Złoty okres U-Bootów"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 39 14 Listopad 2014, 21:21
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział II "Atak na zachód"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 41 22 Lipiec 2014, 20:22
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group