Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 22 Skąd: polska
#1 Wysłany: 12 Styczeń 2013, 12:32 siły zop w gwx3
Witam.Od dłuższego już czasu gram na gwx3 z modem hardcode,realizm 100%. Cieszy mnie poziom trudności, w 44' i w 45' naprawdę jest ciężko (szczególnie podoba mi się działalność lotnictwa). Mam jednak pytanie, czy nie można by było poprawić współpracy lotnictwa z jednostkami eskortowymi albo siłami zop. Przykład: działam sobie cały czas na tym samym akwenie tj na południe od Freetown, owszem odczuwam działalność lotnictwa, brak mi reakcji sił zop na moją obecność, topię tam bez przeszkód w końcowych latach wojny pojedyncze statki, zawsze wracam z patrolu z urobkiem powyżej 50000 BRT. Rzucam temat czy da się w tej kwestii coś poprawić, bo w czasie wojny alianci w to miejsce od razu wysyłali zop. Z góry dziękuję za pomoc.
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#2 Wysłany: 12 Styczeń 2013, 18:13
Nistety podobno taki bajer dostępny jest dopiero w SH5.
Nie zapominaj, że całym AI steruje komputer (czyli setki pojedynczych statków, w konwojach i zespołach uderzeniowych). Tak się składa że AI reaguje tylko jeżeli zostaniesz wykryty.
A jeżeli wykrył Cię samolot... cóż, atakuje Cię samodzielnie.
Niestety, są to ograniczenia mechaniki SH3, nie do przeskoczenia przez modderów.
Może kiedyś, jak UBI otworzy kod gry, ale szybko bym na to nie liczył.
Jest to rozwiązywalne.... Ale jednocześnie wymagałoby zaangażowania gracza, aby sam określił, czy zrobił wystarczająco dużo, aby taka ZOP się pojawiła.... Otóż, można do kampanii pomiędzy misjami (w porcie) dopisać losową grupę ZOP o losowej trasie, krążącą w okolicach...
Bo gra sama nie dopisuje jednostek. Może to zrobić tylko moder/user.
Teoretycznie jest możliwe nawet zautomatyzowanie takiego procesu... Ale jest to program, który sam w sobie wymaga tyle programowania, co chyba cały GWX.... I równie dobrze mógłby nasadzić 20 grup ZOP na milę kwadratową... Wiec masa roboty, aby napisać.... i może nie działać.
Więc poza ręcznym dodaniem losowej grupy na losowej trasie, albo poproszenia kumpla, aby zaplanował tam trasy patroli (abyś ty nie wiedział) nie widzę rozwiązania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum