POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z portem w kampanii
Autor Wiadomość
mrtomek99 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Tomasz
Ulubiona Gra: Silent hunter 5, Il-2 1946, FSX
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 34
Skąd: Zabrze

 #1  Wysłany: 17 Czerwiec 2013, 19:13   Problem z portem w kampanii

Witam, jestem tu zupełnie nowy. Mam problem, ponieważ gdy po wybraniu misji rozpoczynam kampanię, znika mi cały port, zostaje tylko dok i kilka okrętów stojących przy trawie, gdzie na mapie mam zaznaczony port. Proszę o pomoc. Oto lista używanych prze ze mnie modów:

NewUIs_TDC_7_4_2_ByTheDarkWraith=1
OPEN HORIZONS II_full v2.2=2
IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith=3
FX_Update_0_0_21_ByTheDarkWraith=4
Reduced Mission Tonnage v02=5
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith=6
NewUIs_TDC_7_4_2_Real_Navigation=7
Real Environment - Revision_3=8
Sjizzle's - Charts for NewUIs part1_07.06.2013=9
SteelViking's Interior Mod V1.2=10
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch=11
SubFlags_0_0_8_byTheDarkWraith=12
Crew MEGA-mod (contains MightyFine crew) for TDW UIs=13
MCCD_1.04_MFCM_1.2.1_compatible=14
No magic skills v1.5 MCCD compatible=15
MCCD_1.04_POL=16
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #2  Wysłany: 18 Czerwiec 2013, 21:20   

na pewno masz źle ustawioną kolejność. To co na pewno widać, to Open Horizon musi być zainstalowane na końcu.

Z innych FX ma być przed IRAI a oba przed NewUIs_TDC.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #3  Wysłany: 19 Czerwiec 2013, 19:11   

Prawdopodobnie dochodzi też kwestia wydajności komputera, grafiki i pamięci. Pisze tak dla tego, że miałem podobny problem. Po wczytaniu gry nie miałem obiektów naziemnych (pirsów, budynków, dźwigów) tylko piaszczystą plażę, po zmianie sprzętu na "silniejszy" problem znikł.

Ps. Mody bardzo obciążają "sprzęt" i wymagają naprawdę silnego komputera i grafiki. Na windzie XP przy prawie 3MB RAM nie mogłem grać np. z modem OPEN HORIZONS II_full.
Ostatnio zmieniony przez Hoth 19 Czerwiec 2013, 19:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mrtomek99 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Tomasz
Ulubiona Gra: Silent hunter 5, Il-2 1946, FSX
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 34
Skąd: Zabrze

 #4  Wysłany: 22 Czerwiec 2013, 19:13   

Chyba rzeczywiście mam za słaby komputer żeby grać kampanię z użyciem modów, ponieważ gdy chcę rozpocząć nową kampanię (z użyciem "silentotto") to po dłuuugim wczytywaniu wychodzi mi komunikat, że aplikacja musi zostać zamknięta. Może to z powodu złej kolejności modów? Ku zdziwieniu dodam, że pojedyncze misje działają mi na maksymalnych ustawieniach graficznych (z użyciem tych samych modów). Innym problemem jest to, że często nie chce mi się wczytać zapisana misja (wychodzi ten sam komunikat o zamknięciu aplikacji).

FX_Update_0_0_21_ByTheDarkWraith=1
IRAI_0_0_39_ByTheDarkWraith=2
SteelViking's Interior Mod V1.2=3
SteelViking's Interior Mod V1.2.2 Patch=4
Real Environment - Revision_3=5
SubFlags_0_0_8_byTheDarkWraith=6
NewUIs_TDC_7_4_2_ByTheDarkWraith=7
Crew MEGA-mod (contains MightyFine crew) for TDW UIs=8
OPEN HORIZONS II_full v2.2=9
AI_sub_crew_1_0_2_TheDarkWraith=10
NewUIs_TDC_7_4_2_Real_Navigation=11
 
     
Hoth 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: Elek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 70
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa

 #5  Wysłany: 23 Czerwiec 2013, 13:19   

Może spróbuj OPEN HORIZONS II w wersji "okrojonej" na słabsze komputery. Wiem, że to nie rozwiązuje problemu, bo sam mając taki dylemat (przy słabym kompie) przestałem grać w SHV.
Teraz mając trochę lepszy sprzęt też nie wszystko "chodzi" dobrze, może wreszcie pojawi się zoptymalizowana modyfikacja taka jak GWX w SHIII, co spowoduje, że mody nie będą się ze sobą "gryzły", bo "Magnum Opus" to chyba już dawno padł.
Trzeba jeszcze chyba poczekać, bo silnik SHV ma tyle jeszcze możliwości nie wykorzystanych przez "tfórców", że co chwila wychodzi coś nowego, co zwiększa, tzw. grywalność.

Pozdrawiam
 
     
mrtomek99 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Tomasz
Ulubiona Gra: Silent hunter 5, Il-2 1946, FSX
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 34
Skąd: Zabrze

 #6  Wysłany: 23 Czerwiec 2013, 20:59   

Rzeczywiście, główny problem tkwi w Open Horizons II, jednak nie wyobrażam sobie gry bez tego modu :chusteczka: . Mimo Windows XP, komputer mam dobry i sprawny, więc nie wiem czemu nie mogę grać z OH2. Może OH2 Base v2.2 będzie mi działał. Z tego co pamiętam, dalej nie widuję portów w kampanii. Nie wiem czemu też, gdy załatwiam sprawy związane ze sprzętem i uzbrojeniem w porcie, mój okręt rozpoczyna zanurzanie (to bardzo śmiesznie wygląda :lol )
Jeśli ktoś ma podobne problemy, zna na nie odpowiedź, ma inny ciekawy pomysł, lub zna jakieś ciekawe mody kompatybilne z moimi, to bardzo proszę o odpowiedź :pocieszenie:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów wydłużenie kampanii
marek238 Pytania i odpowiedzi 3 8 Lipiec 2010, 19:36
woonteerxd
Brak nowych postów Błędy w kampanii
mar Pytania i odpowiedzi 3 17 Styczeń 2008, 22:24
pawelus6
Brak nowych postów OTWARCIE KAMPANII
PL_fox6 Kampania multiplayer SH III 8 22 Listopad 2012, 20:19
PL_Mirko
Brak nowych postów Edytowanie mapy kampanii
HandSaw Dział ogólny do rozmów na temat SH V 0 23 Luty 2014, 12:47
HandSaw
Brak nowych postów Filmy o Kampanii Wrześniowej
PL_Szylol POMOC 7 15 Styczeń 2012, 22:13
PL_Andrev
Brak nowych postów Porblem z 13 misją w kampanii
13 misja w Kampanii - wywala gre i pokazuje się Janus.Err
PL_wolf Pytania i odpowiedzi 8 2 Listopad 2007, 19:24
PL_wolf


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group