POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
bomby głębinowe w gwx3
Autor Wiadomość
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #1  Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 11:55   bomby głębinowe w gwx3

Proszę o pomoc. Chciałbym zmienić w gwx3, by bomby głębinowe wybuchały już na 15m jak to jest w UTW. Jeśli ktoś wie w jakim pliku trzeba dokonać zmian to proszę o szybką odpowiedź. Myślę, że jest to dobry pomysł, gdyż na ten moment w gwx3 mogę cały czas być na peryskopowej i wykańczać całą eskortę, a ona nic nie może mi zrobić. To nie ma nic wspólnego z realizmem.
 
     
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #2  Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 20:45   

Wysokość detonacji bomb głębinowych zmieniasz w pliku DepthCharges.sim który znajduje się w folderze Library. Edytuj zmień co chcesz i graj.

W modzie UTW jest jeszcze jeden plik DepthCharges.zon wydaje mi się że zmienia on obrażenia (hitpoints) od bombek.
Ostatnio zmieniony przez Silent 11 Wrzesień 2013, 20:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Silent 




Kraj:
afghanistan

Imię: just
Dołączyła: 16 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: just

 #3  Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 22:06   

Jak nie masz edytora to przekopiuj pliki z moda UTW DepthCharges.sim i DepthCharges.zon co się będziesz pieprzył.
 
     
august40a 




Kraj:
poland

Imię: jarek
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 22
Skąd: polska

 #4  Wysłany: 11 Wrzesień 2013, 22:50   

dzięki za podpowiedz właśnie tak zrobiłem. Jest już dużo lepiej.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Bomby głębinowe...
Starszy sternik Pytania i odpowiedzi 13 29 Lipiec 2007, 08:03
PL_David
Brak nowych postów Zakłócenia hydrofonu przez bomby głębinowe
PL_Andrev Dodatki, mody i modowanie 1 20 Marzec 2011, 19:36
PL_Andrev
Brak nowych postów Bomby na Nowy Jork
Gość Historia I i II wojny światowej na morzach i oceanach 2 12 Kwiecień 2011, 23:20
CHUDY
Brak nowych postów instalacja GWX3.0 - POMOCY
pieru Dodatki, mody i modowanie 4 30 Wrzesień 2009, 08:33
pieru
Brak nowych postów Problem z GWX3...pomocy
peruzzi Dodatki, mody i modowanie 9 31 Lipiec 2010, 10:10
PL_Iroks
Brak nowych postów Q Ship Mod for GWX3
zamek9 Pytania i odpowiedzi 0 5 Wrzesień 2011, 17:25
zamek9
Brak nowych postów siły zop w gwx3
august40a Pytania i odpowiedzi 2 12 Styczeń 2013, 22:47
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group