Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
"Mgła Wojny"
1 VI 1941, g 16:50
U-Booty: VIIC 1941, Zawodowcy
Tło historyczne:
Nie do końca jest prawdą, że prędkość konwoju była prędkością najwolniejszego ze statków. Na morzu konwój manewrował, aby zgubić potencjalnych myśliwych. Jeżeli któryś ze statków na skutek awarii nie mógł rozwinąć prędkości konwoju, kierował się prosto do wyznaczonego na następny dzień miejsca spotkania, aby spotkać się tam z konwojem. Podobne miejsca spotkania wyznaczało Kriegsmarine dla swoich jednostek, aby mogły spotkać się ze statkami zaopatrzeniowymi.
Obie strony nie wiedziały jednak, gdzie znajduje się przeciwnik. Mapy Atlantyku były jedną wielką niewiadomą, gdzie, o ile nie przechwycono wrogich meldunków, wiedziano tylko, w których miejscach są własne jednostki. Mgła Wojny przesłaniała tak wielkie obszary, że głównym celem obu stron było znalezienie wroga, aby móc to dobrze wykorzystać.
Odprawa:
Udajcie się pod Grenlandię, gdzie spotkacie się ze statkiem zaopatrzeniowym KMS Donau. Po odebraniu zaopatrzenia udajcie się na południe, aby sformować wilcze stado.
Sytuacja:
Gdy ostatni U-Boot kończył pobieranie zaopatrzenia, nagle z mgły wynurzył się brytyjski niszczyciel. Zaskoczeni Niemcy spodziewali się ataku, ale ten nadał tylko wiadomość po Angielsku:
"Już myśleliśmy, że was nie znajdziemy. Jesteście na złej pozycji. Konwój zbierze się 10 mil na wschód stąd o 18:00, jak ustalono, więc pospieszcie się"
Po czym niszczyciel odpłynął. Nadarzyła się niezwykła okazja. Oto poznano pozycję konwoju, zanim on tam dotarł.
UWAGA! MISJA ZAWIERA ZATAPIALNE C2!
PL_CMDR Blue R
W patrolu udział wzięli:
PL_U-55 - SURV • J Class Destroyer "HMS Jacobs" - 1 690 • C Class Destroyer "HMS Charlie" - 1 375
---------------------------------------------------
Razem: 3 065 BRT
Olek0849 - SURV
UnnAmmEdd - SURV
PL_Kanaron - KIA • Dido Class "HMS Naiad" - 5 600
---------------------------------------------------
Razem: 5 600 BRT
Patrolik sie fajnie zaczoł 10 min do konwoju kanaron KIA podczas spotkania z dido
Zbyszek załatwił DD KMS Donau uciekł i wtedy kanaronowi sie gra zacieła.
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#2 Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:35
Konkretniej zminimalizowałem, przy maksymalizowaniu dźwięk się ściął, cały rdzeń poszedł na SH3, chwilkę później wszyscy zgłaszają disc...
Płynę przed siebie. Na ślepo Dido atakuję, trafiam w dziób, tonie. Jeden DD-ek odpływa, drugi robi kółka podobno nad Olkiem. Po kilku kółkach zawraca i chyba do tankowca naszego płynie. Ja rufową do Dido posłałem, więc odpuściłem. Nagle PING! Robię unik, zanurzenie na 200 metrów, cała naprzód, dopadł mnie na 30 metrach, nie miałem szans...
Kanaron... Jak jesteś hostem nie wolno zrzucać gry na pasek.
Tak robiła przy startach gier SH3 (Polish Run) pewna grupa właśnie po to, aby ludzi wywalało i można było zacząć nową grę. Od tamtej pory jest niepisany zapis "Host nie zrzuca gry na pasek".
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#4 Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:47
Dzięki, dobrze wiedzieć. Ja grę bardzo często minimalizuję (prawie co patrol), czy to aby muzykę zmienić, czy żeby odpisać, że gram i nie mogę gadać. Pierwszy raz mi się zdarzyło, że się ścięła. To musiał być przypadek jednostkowy.
To prawda, że na PR to jeszcze inne programy włączali, aby zadusić SH3, ale jak hostujesz, nie zrzucaj...
Graj w oknie, jak musisz (aby grafiki nie musiała gra na nowo wczytywać), jak musisz coś robić w międzyczasie.
A komunikatory to może lepiej wyłącz podczas hostowania.
Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 949 Skąd: Zagłębie Sosnowiec
#7 Wysłany: 6 Styczeń 2015, 23:16
Byłem hostem w wielu patrolach - ale nigdy mi się nie zdarzyło - przy zejściu do paska, żeby się gra zawiesiła.
Miałem przypadki zawieszenia ale to z innego powodu, np. chwilowy brak netu (za co się pewnej firmie nieźle obrywało i był mniejszy abonament).
Ale to może ze 3 takie przypadki miałem, że po długiej grze SH 3 mi się zawiesił.
No ale tak jak komandor napisał - jak hostujesz to nie "zmniejszaj".
_________________ "Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
Całość opiera się na jednym:
Gra na pasku ma mały priorytet do procka..
W PR dawniej to tym gościom, co chcieli wywalać szło, że jak zwalili grę do paska i włączyli coś zajmujące procka gra MUSIAŁA mieć zwisy.
Jak zrzucasz grę do paska to grafika "się wyłącza" (o ile można użyć takiego określenia) i potem znów musi się wczytać... I wystarczy, że przypadkiem przez błąd oprogramowania źle coś wczyta i się potem zapętli i zwis jest MOŻLIWY. Nie mówię, że murowany. Ale wiele razy mieliśmy przypadek (i to w tym sezonie), że zrzucona na pasek gra = zawias (głównie u Olka).
A są programy niby wyglądające na niepozorne (np. gg), a potrafiące przez błędy równo zajechać procesor (np. na starym gg potrafiło mi zwieszać kompa.... przez otwarcie okna rozmowy).
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#9 Wysłany: 7 Styczeń 2015, 07:31
U Olka to się domyślam, że zwyczajnie mu pamięci brakło, procek nie wyrobił lub za wolna pamięć.
U mnie wszystko sprzętowo wyrabia. Jedyne co mi do głowy przychodzi to powyłączać niektóre programy, które się uruchamiają z systemem, a nie są mi potrzebne. Instalowałem je niedawno więc to one mogły troszkę obciążyć procka.
A jak będę chciał zminimalizować to wyłączę tryb pełnoekranowy (o ile w SH3 zadziała kombinacja Alt+Enter).
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 7 Styczeń 2015, 07:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum