POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Patrol Nierankingowy - "Mgła Wojny"
Autor Wiadomość
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #1  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:25   Patrol Nierankingowy - "Mgła Wojny"

Patrol Nierankingowy - "Mgła Wojny"
Godzina losowania: 20:00
Start serwera: 06.01.2015, godz: 20:00

Cytat:
"Mgła Wojny"
1 VI 1941, g 16:50
U-Booty: VIIC 1941, Zawodowcy

Tło historyczne:
Nie do końca jest prawdą, że prędkość konwoju była prędkością najwolniejszego ze statków. Na morzu konwój manewrował, aby zgubić potencjalnych myśliwych. Jeżeli któryś ze statków na skutek awarii nie mógł rozwinąć prędkości konwoju, kierował się prosto do wyznaczonego na następny dzień miejsca spotkania, aby spotkać się tam z konwojem. Podobne miejsca spotkania wyznaczało Kriegsmarine dla swoich jednostek, aby mogły spotkać się ze statkami zaopatrzeniowymi.
Obie strony nie wiedziały jednak, gdzie znajduje się przeciwnik. Mapy Atlantyku były jedną wielką niewiadomą, gdzie, o ile nie przechwycono wrogich meldunków, wiedziano tylko, w których miejscach są własne jednostki. Mgła Wojny przesłaniała tak wielkie obszary, że głównym celem obu stron było znalezienie wroga, aby móc to dobrze wykorzystać.

Odprawa:
Udajcie się pod Grenlandię, gdzie spotkacie się ze statkiem zaopatrzeniowym KMS Donau. Po odebraniu zaopatrzenia udajcie się na południe, aby sformować wilcze stado.


Sytuacja:
Gdy ostatni U-Boot kończył pobieranie zaopatrzenia, nagle z mgły wynurzył się brytyjski niszczyciel. Zaskoczeni Niemcy spodziewali się ataku, ale ten nadał tylko wiadomość po Angielsku:
"Już myśleliśmy, że was nie znajdziemy. Jesteście na złej pozycji. Konwój zbierze się 10 mil na wschód stąd o 18:00, jak ustalono, więc pospieszcie się"
Po czym niszczyciel odpłynął. Nadarzyła się niezwykła okazja. Oto poznano pozycję konwoju, zanim on tam dotarł.

UWAGA! MISJA ZAWIERA ZATAPIALNE C2!

PL_CMDR Blue R




W patrolu udział wzięli:

PL_U-55 - SURV
J Class Destroyer "HMS Jacobs" - 1 690
C Class Destroyer "HMS Charlie" - 1 375
---------------------------------------------------
Razem: 3 065 BRT

Olek0849 - SURV

UnnAmmEdd - SURV

PL_Kanaron - KIA
Dido Class "HMS Naiad" - 5 600
---------------------------------------------------
Razem: 5 600 BRT


Patrolik sie fajnie zaczoł 10 min do konwoju kanaron KIA podczas spotkania z dido
Zbyszek załatwił DD KMS Donau uciekł i wtedy kanaronowi sie gra zacieła.
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #2  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:35   

Konkretniej zminimalizowałem, przy maksymalizowaniu dźwięk się ściął, cały rdzeń poszedł na SH3, chwilkę później wszyscy zgłaszają disc...

Płynę przed siebie. Na ślepo Dido atakuję, trafiam w dziób, tonie. Jeden DD-ek odpływa, drugi robi kółka podobno nad Olkiem. Po kilku kółkach zawraca i chyba do tankowca naszego płynie. Ja rufową do Dido posłałem, więc odpuściłem. Nagle PING! Robię unik, zanurzenie na 200 metrów, cała naprzód, dopadł mnie na 30 metrach, nie miałem szans...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:40   

Kanaron... Jak jesteś hostem nie wolno zrzucać gry na pasek.

Tak robiła przy startach gier SH3 (Polish Run) pewna grupa właśnie po to, aby ludzi wywalało i można było zacząć nową grę. Od tamtej pory jest niepisany zapis "Host nie zrzuca gry na pasek".
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #4  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:47   

Dzięki, dobrze wiedzieć. Ja grę bardzo często minimalizuję (prawie co patrol), czy to aby muzykę zmienić, czy żeby odpisać, że gram i nie mogę gadać. Pierwszy raz mi się zdarzyło, że się ścięła. To musiał być przypadek jednostkowy.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 21:58   

To prawda, że na PR to jeszcze inne programy włączali, aby zadusić SH3, ale jak hostujesz, nie zrzucaj...
Graj w oknie, jak musisz (aby grafiki nie musiała gra na nowo wczytywać), jak musisz coś robić w międzyczasie.
A komunikatory to może lepiej wyłącz podczas hostowania.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #6  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 22:07   

Ok, zapamiętam. :)
 
     
PL_Adm.Lütjens 
Korvettenkapitan






Kraj:
poland

Imię: "Niewierny"
Ulubiona Gra: seria SILENT HUNTER, seria TOTAL WAR
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 949
Skąd: Zagłębie Sosnowiec

 #7  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 23:16   

Byłem hostem w wielu patrolach - ale nigdy mi się nie zdarzyło - przy zejściu do paska, żeby się gra zawiesiła.
Miałem przypadki zawieszenia ale to z innego powodu, np. chwilowy brak netu (za co się pewnej firmie nieźle obrywało i był mniejszy abonament).
Ale to może ze 3 takie przypadki miałem, że po długiej grze SH 3 mi się zawiesił.
No ale tak jak komandor napisał - jak hostujesz to nie "zmniejszaj".
_________________
"Chciałbym się pożegnać, nigdy już nie wrócę. Jeśli się weźmie pod uwagę przewagę Brytyjczyków, nie jest prawdopodobne, abyśmy to przeżyli...". - Admirał Günther Lütjens
"Krew, pot i żelazo" - motto marynarzy pancernika "Bismarck"
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 6 Styczeń 2015, 23:21   

Całość opiera się na jednym:
Gra na pasku ma mały priorytet do procka..
W PR dawniej to tym gościom, co chcieli wywalać szło, że jak zwalili grę do paska i włączyli coś zajmujące procka gra MUSIAŁA mieć zwisy.

Jak zrzucasz grę do paska to grafika "się wyłącza" (o ile można użyć takiego określenia) i potem znów musi się wczytać... I wystarczy, że przypadkiem przez błąd oprogramowania źle coś wczyta i się potem zapętli i zwis jest MOŻLIWY. Nie mówię, że murowany. Ale wiele razy mieliśmy przypadek (i to w tym sezonie), że zrzucona na pasek gra = zawias (głównie u Olka).
A są programy niby wyglądające na niepozorne (np. gg), a potrafiące przez błędy równo zajechać procesor (np. na starym gg potrafiło mi zwieszać kompa.... przez otwarcie okna rozmowy).
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_kanaron 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 4620
Skąd: Katowice

 #9  Wysłany: 7 Styczeń 2015, 07:31   

U Olka to się domyślam, że zwyczajnie mu pamięci brakło, procek nie wyrobił lub za wolna pamięć.

U mnie wszystko sprzętowo wyrabia. Jedyne co mi do głowy przychodzi to powyłączać niektóre programy, które się uruchamiają z systemem, a nie są mi potrzebne. Instalowałem je niedawno więc to one mogły troszkę obciążyć procka.

A jak będę chciał zminimalizować to wyłączę tryb pełnoekranowy (o ile w SH3 zadziała kombinacja Alt+Enter).
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 7 Styczeń 2015, 07:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest"
Tabela Wojenna i rozkazy
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 0 6 Październik 2008, 21:02
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest" - KIA?
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 5 25 Wrzesień 2009, 20:39
PL_tnnn
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział I "Denn wir fahren gegen Engeland"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 15 5 Kwiecień 2014, 19:44
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział II "Atak na zachód"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 41 22 Lipiec 2014, 20:22
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - PQ15/QP10 - "Długa droga do domu"
1-15 V PQ15/QP10
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 15 6 Czerwiec 2016, 17:13
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział III "Złoty okres U-Bootów"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 39 14 Listopad 2014, 21:21
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group