Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
19 II 1944, 7:00
U-Booty: VIIC lub IXC 1944, załoga zawodowcy
Tło historyczne:
Wyścig zbrojeń na Atlantyku opierał się ciągłym wymyślaniu sposobów na przeciwdziałanie wrogim technologiom.
Niemcy dość długo szukali rozwiązania, które pozwoli na przeciwdziałanie wyposażonym w radar samolotom. Gdy osłony antyradarowe oraz anteny ostrzegawcze nie zdawały rezultatu, ostatnią nadzieją było schowanie U-Boota pod wodę.
Do tego celu niektóre jednostki przerobiono, montując na nich podnoszone, niezbyt doskonałe kominy - chrapy, pozwalające pływać na głębokości peryskopowej z pracuyjącymi silnikami diesla.
Jednak na prawdziwe kontrukcje podwodnych okrętów trzeba było jeszcze czekać.
Odprawa:
Kapitanie!
Dysponujecie najnowocześniejszym okrętem, jaki jest dostępny w tej chwili. Chrapy pozwolą wam na naładowanie akumulatorów oraz poruszanie się w zanurzeniu, co w obliczu wrogiej przewagi powietrznej jest konieczne.
Odnajdźcie wrogie statki i zatopcie jak najwięcej z nich. Ojczyzna liczy na was!
PL_CMDR Blue R
W patrolu udział wzięli:
PL_Kanaron - SURV • Flower Class "HMS Mignonette" - 950
---------------------------------------------------
Razem: 950 BRT
UnnAmmEdd - KIA • Old Passenger Liner "Jamet M Hodlleston" - 14 086 • Arrow Tanker "Atlantic States" - 8 327
---------------------------------------------------
Razem: 22 413 BRT
PL_U-55 - KIA • Flower Class "Myostis" - 950 • River Class Escort Destroyer "HMS Alnwick Castle" - 1 350
---------------------------------------------------
Razem: 2 300 BRT
Podejście do konwoju szybkie i przyjemne. Wymanewrowałem Hunta i minąłem go ok. 700m wchodząc tym do konwoju. Następnie posłałem salwę 1 torpede do Arrowa w oddali i 2 do OPLa. Wszystkie trafiły idealnie w tym samym czasie. Old Passenger zatonął po chwili, Arrow dalej płynął. Posłałem rufową do Liberciaka oraz FaTa do Arrowa. Liberciak oberwał i stanął w miejscu, z kolei Arrow zatonął nim torpeda dopłynęła do celu. Następnie zacząłem gonić konwój. W przypływie chciwości posłałem po jednej torpedzie do odpływających T3 i Arrowa ale obydwa spudłowałem. Potem usłyszałem pingi. No to ostatnia rudowa do Liberty i jedziemy w głębiny. Dostał, ale dalej nie tonął ;< . Dalej to zabawa w Szczęki z niszczycielem, pod koniec już z pięcioma. No i 12 min. przed końcem KIA.
OPL.jpg Po prawej stronie od prawej nadbudówki widać odległe trafienie w Arrowa
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#3 Wysłany: 26 Luty 2015, 10:17
Pamiętałem, że miałem coś napisać, ale zapomniałem gdzie A szczegóły z głowy wyleciały...
Od początku widać dym. Podejście bezbolesne.
Wpływam do konwoju, korweta przejdzie obok. Niestety zawróciła gdy zbierałem dane. Namierzyła mnie, posłałem akustyka. Przeszedł ale kontakt miał. Zawrócił. W tym czasie korweta zmusiła mnie do robienia wszystkich możliwych uników.
Na namiary posłałem dziobową, ale musiałem chybić.
W peryskopie obserwuję korwetę i akustyka gnającego za nią... a ja na pełnej mocy. Szczęście, ze zwolniłem, a korweta przy zrzucaniu bomb przyspieszyła.
Pamiętam, że zostałem uszkodzony, ale nie pamiętam jak bardzo. A akustyk dorwał korwetę.
Zbliżał się niszczyciel, salwa na namiary i zanurzenie. Jedna w coś trafiła, ale nie zatonął więc nie wiem w co.
Reszta patrolu to lawirowanie wszystkimi możliwymi unikami między bombami. Chyba miałem nad głową 5 niszczycieli.
W ostatniej minucie trochę "się rozleniwiłem" i nie usłyszałem bomb. Trochę mną potrząsało, ale przeżyłem.
Koniec, SURV, kilka sekund później oberwałem bombą.
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#4 Wysłany: 28 Luty 2015, 09:13
Cytat:
W peryskopie obserwuję korwetę i akustyka gnającego za nią
A sygnaturki off???
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Adam
Ulubiona Gra: Aktualnie brak Pomógł: 5 razy Wiek: 30 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 658 Skąd: oni mają tyle tonażu?
#6 Wysłany: 28 Luty 2015, 09:20
To jak możesz zobaczyć akustyka gnającego za nią ??? W peryskopie?
_________________ Ford Mondeo Mk III ST220
Wysoko obrotowy silnik DURAtec ST 3.0 V6
226 koni. 7 sekund do setki, ponad 240 km/h maksymalnej prędkości.
Mój ulubieniec ze względu na osiągi i wyposażenie w stosunku do ceny
Imię: Mati
Ulubiona Gra: Attack the Warship, SH, FSX, IL-2 Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4620 Skąd: Katowice
#7 Wysłany: 28 Luty 2015, 09:43
W dokładnie ten sam sposób w jaki widać kadłub korwety pod wodą... w peryskopie. Torpedy mają tekstury, nie są niewidzialne. Systemy cząsteczek też są widzialne, jedynie triggery są niewidzialne, ale działają... Jakoś torpeda musi wybuchnąć. Dokładnie tak samo jest z jednostkami: mają tekstury i dodane oskryptowane systemy cząsteczek.
Ostatnio zmieniony przez PL_kanaron 28 Luty 2015, 09:55, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum