POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: PL_CMDR Blue R
18 Maj 2016, 07:17
Knights of The Abyss II: Hell in not over yet
Autor Wiadomość
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #1  Wysłany: 10 Maj 2015, 12:49   Knights of The Abyss II: Hell in not over yet

Witam

Przekazuję co mam przekazać i zmykam.

Wczoraj o 16:59 niejaki sOnar ruszył z pracami nad:

KotA II: Hell is not over Yet

Trochę mocno wstępnych screenów:

Galeria:

http://imgur.com/a/ax6eC

Oficjalna tapeta Knights of The Abyss II:

_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 10 Maj 2015, 13:13   

No mocno wstępne i już dobre.


Taka mała aktualizacja zdjęć:

http://imgur.com/a/muyWI


EDIT
Zlepiłem Posty
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 11 Maj 2015, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #3  Wysłany: 11 Maj 2015, 11:05   

Testy nowej wody, nieba i światła w pobliżu Gibraltaru:

http://www.tinyurl.pl/?H9G37dlQ
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #4  Wysłany: 11 Maj 2015, 11:40   

Trochę brudne te wody, jak na Morze Śródziemne.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 11 Maj 2015, 13:03   

G-Point,

jaki jest zakres prac ? Co masz w planach ?

I przede wszystkim, czy będzie możliwość ustawienia interfejsu pod panoramiczne rozdzielczości ?



==============================================
EDIT Finek.
Jedna mała edycja na prośbę zewnętrzną.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 11 Maj 2015, 13:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #6  Wysłany: 11 Maj 2015, 14:38   

Tego to ja niestety nie wiem Jacek co jegomość tworzy :||

Prezentacja akwenów + 2 x bonus do Winampa...

http://www.tinyurl.pl/?q2OSgOur
_________________

 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #7  Wysłany: 16 Maj 2015, 11:08   

sOnar jednak zaczął tworzyć Knights of the Abyss II w wersji panoramicznej :czapa

W planach jest też całkowicie dynamiczna kampania.

Poniższe screeny prezentują grę światła:

Akwen: Atlantyk
Stan morza: Flauta
Czas: pełne 24 godziny
Prędkość marszowa: 4 węzły

http://imgur.com/a/qxbRq
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 16 Maj 2015, 11:15   

No, wygląda ładnie.
Mam tylko nadzieję, że osoby nie posiadające panoram też sobie pograją.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #9  Wysłany: 16 Maj 2015, 20:45   

kolejne smaczki

http://imgur.com/a/cKRkm
_________________

 
     
xebek 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: sebastian
Ulubiona Gra: SH3,Assetto Corsa,Rfactor,Arma 3,ETS 2,SH5
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Szczecin

 #10  Wysłany: 16 Czerwiec 2015, 17:32   

Witam i jak tam prace nad modem ?.
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #11  Wysłany: 30 Czerwiec 2015, 13:14   

Jak to praca przy modzie. Powoli do przodu.

Przepisz sobie np. menu.ini pod panoramę - ponad jeden mega czystego tekstu do wklepania.

Nie sądzę że prędko będzie.
_________________

 
     
xebek 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: sebastian
Ulubiona Gra: SH3,Assetto Corsa,Rfactor,Arma 3,ETS 2,SH5
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 37
Skąd: Szczecin

 #12  Wysłany: 4 Lipiec 2015, 11:54   

Ale ważne że do przodu :)
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #13  Wysłany: 22 Lipiec 2015, 19:10   

Tak to wygląda obecnie. Autor ciężko działa by był to najlepszy mod do SH3.

Wszystko nadal jest tworzone.

Powoli posuwa się praca do przodu.

GALERIA KNIGHTS OF THE ABYSS II
_________________

 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #14  Wysłany: 2 Sierpień 2015, 11:36   

Co obecnie jest:

misje KOTA II (122) = 45%
kampania na KOTA II = 65%
tła peryskopów = 70%
nowe jednostki = 70%
nowe dźwięki = 70%
nowe kolory akwenów = 95%
skrypt menu HD = 97%
nowe czujniki = 100%

Knights of the Abyss II nieprawdopodobnie zmienia oblicze SHIII. Uporano się z błędami
co do czujników autorów gry z czym nie poradzili sobie do końca nawet ludzie tworzący GWX. Zbalanosowano wpływ morza, prędkość, poziom zakłóceń na czujniki eskorty. Usunięto ogrom błędów z gry i jednostek. Przywrócono zatapialne C2. Usunięto uszkodzoną jednostkę. Dodano nowe jednostki. Dodano nowe samoloty. Ucieczka hydrofonom słyszącym niemal wszystko bez względu na stan morza w latach 43-45 stała się realnie możliwa. ASDIC został poprawiony. Niestety jest dość zabójczy. Eskorta może wypingować U-boota z 2500m ale wcale nie musi. Sporo tu zależności od stanu morza i sytuacji. Może omieść Cię ASDIC-em ale wcale nie podejmie interwencji. Wszystko zależy od lokalnego natężenia szumu. Co do sonaru i hydrofonu]wprowadzono strefę zerową przez co można zmylić eskortowce. Gdy gracz zostanie osaczony przez większą ich ilość pozostają mu zdrowaśki bądź uniki po koniec patrolu rankingowego. Bywają przypadki, że grupę eskortowców można totalnie ogłupić i korzystając z zamieszania oddalić się z miejsca obławy. Każdy akwen ma swoje barwy nieba i odcienie wody. Patrolowanie na powierzchni wręcz zapiera dech w piersiach. To co nie udało się do końca w KOTA I - spełnia się właśnie w KOTA II.

Wczesne screeny z prac. http://imgur.com/a/P8HoO Jak wiadomo - to nie koniec zmian w Knights of the Abyss II.

Pozdrowienia z W.A.R.D.C
_________________

 
     
PL_olek0849 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Olek
Ulubiona Gra: SH3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 2413
Skąd: Kraków

 #15  Wysłany: 2 Sierpień 2015, 13:03   

EEEEEEEEE...Jednak poszukam panoramki:D To jest zarypiaste Trzeba przyznać że robi wrażenie.
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #16  Wysłany: 2 Sierpień 2015, 22:20   

Widac, ze wlozyles duzo pracy w otoczenie. Wyglada bardzo obiecujaco. Mam tylko watpliwosc odnosnie peryskopu. Czy zachowasz stary brudny, klimatyczny wyglad z poprzednich wersji (patrz: http://forum.polishseamen...ic.php?t=9027), czy sklaniasz sie ku jaskrawym kolorom jak to widac w na twoich screenach?
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #17  Wysłany: 5 Sierpień 2015, 09:49   

Tes. Dzięki za temat. Będą i takie i takie. Czyli czyste (nieco) i zasyfione klasycznie. Pery są rozdzielone na powrót. Wachtowy i bojowy wyglądają zupełnie inaczej.

Przedwczesna radość co do czujników okazała się bardzo bolesna.

Po dobie walki z czujnikami udało się ożywić słyszące hydrofony, które nikomu nie udało się ożywić do tej pory dzięki łamaniu heksadecymalnym pliku dat - ponieważ S3D jest za durny na takie zabiegi oraz pingajuce sonary... ale jest jeden problem nadal - nie udało się naprawiając to wszystko podpiąć pod wiązkę sonarową słyszalnego dźwięku pingowania.

SH3.exe nie ruszamy. Bynajmniej na razie. Jak coś będzie na to patch aktualizujący plik uruchamialny.

Walka będzie trwała nadal. Są już idealne wartości czułości hydro dla każdego stanu morza i roku - niestety, mimo raportu: Próbują nas namierzyć... egipska cisza...

Zamieniono dziesiątki wartości node miejscami i przeszczep się przyjął ale nadal bez dźwięku sonaru.

Poniższe zabiegi dały efekt z łamaniem heksadecymalnym flaków dat ale pomimo kilkunastogodzinnej walki na razie sonar milczy jak zaklęty mimo, że autentycznie działa jak powinien.

przywrócenie poprawnego działania hydrofonów (bez pingowania nimi)

147A > 144P 0x9af5803f3c856220 >< 0x9af58133bd546484
144A > 138P 0x9af580d9a106a374>< 0x9af581ee3c23960e
128A > 128P 0x9af581affdba35c4 >< 0x9af58068ec2de276
123A > 123P 0x9af58031d35d8dd4>< 0x9af580fc0d7557c4

warunki wyzwolenie wiązki dla sonarów

147A 0x9b124197fc121db0
144A 0x9b12416d68f93b18
128A 0x9b1240f0d2126f2e
123A 0x9b12402d83f791f4

nody sensorów aktywnych na pasywne (ożywienie pingującego sonaru)

0x9af5e007a9048772 >< 0x9af5a1f7ab0f1360
0x9af5e17926955ec8 >< 0x9af5a16b41ebcb3c
0x9af5e0a18d0cb74e >< 0x9af5a14a29442c2c
0x9af5e1e653c65d80 >< 0x9af5a0bb9f59c224

Pozdrawiam
_________________

Ostatnio zmieniony przez sNr 5 Sierpień 2015, 09:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #18  Wysłany: 5 Sierpień 2015, 11:36   

Hej,

A probowales kiedys dobic sie do osob odpowiedzialnych za tworzenie gry? Ona jest na tyle stara, ze jest szansa na jakakolwiek pomoc
_________________
Audentes fortuna iuvat (Wergiliusz)
 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #19  Wysłany: 6 Sierpień 2015, 21:45   

To byk fabryczny z ich strony:

- pingające słuchające hydrofony i nie działające asdiki

Teraz giera jest na Steam i wiesz: rumuński babol ma się tam zapewne świetnie.

Walka od jutra rusza dalej.

Pozdrówki
_________________

 
     
sNr 
Stabsoberbootsmann





Kraj:
poland

Imię: Mrzygłód Bożywór
Pomógł: 3 razy
Wiek: 86
Dołączył: 14 Lut 2015
Posty: 248
Skąd: z W.A.R.D.C

Ostrzeżeń:
 999/3/6
 #20  Wysłany: 13 Wrzesień 2015, 08:50   



ACHTUNG! ACHTUNG! ACHTUNG!




Jako, że w planach jest wprowadzenie starego (ale dość niesamowitego) dodatku autorstwa W.A.R.D.C do Knights of the Abyss II zwanego Team Logo Manager

umożliwiającemu każdemu podwodniakowi posiadanie własnego niepowtarzalnego herbu na swoim U-boocie na patrolach w multi
czekamy na wypociny graczy co do swoich herbów.

Pobieramy więc darmowy program Gimp.
Jest naprawdę cool a jak ktoś twierdzi, że jest inaczej: skończ gimbazić ;)

Męczymy się parę godzin i swoje wypociny co do herbu ślemy na:

mmhlm(bydle_żrące_banany)lykamspam.pl

Kto się nie załapie - to wina jego lenistwa. Do pracy panowie.

Wytypować sobie logo.

Format? 500x500 minimum.

Reszta orki należy do nas - czyli transparencja i zbydlenie do 256 kolorów a nawet 16.

PS1. U666 i U62 są zaklepane
PS2. Co do U666 patrz na lewo na coś ładnego w kolorze burdelowym :lol
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Knights of the Abyss w magazynie CHIP
Gość Wasza twórczość 10 10 Grudzień 2013, 18:35
PL_Adm.Lütjens
Brak nowych postów U-BOATS: TOTAL WAR - Knights of the Abyss
nowinki, opinie, aktualizacje UTW...
Gość Dodatki, mody i modowanie 69 24 Listopad 2012, 13:02
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Candy Bag dla Knights of the Abyss
sOnar Dodatki, mody i modowanie 0 15 Styczeń 2013, 14:53
Gość
Brak nowych postów Knights of the Abyss - tłumaczenie na angielski
sOnar Dodatki, mody i modowanie 3 5 Wrzesień 2013, 10:10
Gość
Brak nowych postów Patrol 21 - KOTA Knights of the Abyss (Rycerze Otchłani)
c0de RANKING ZA OKRES ... 13 27 Styczeń 2013, 20:03
c0de
Brak nowych postów Knights of the Abyss II - Wydanie kolekcjonerskie w DVD Box
Temat rozpoznawczy....
sNr Dodatki, mody i modowanie 22 13 Maj 2016, 07:38
sNr
Brak nowych postów gwx i knight of abyss razem
PL_olek0849 Pytania i odpowiedzi 3 22 Luty 2014, 18:23
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group