POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
RA 1.41 i SUBROCKI UUM-44
Autor Wiadomość
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #1  Wysłany: 4 Luty 2017, 12:03   RA 1.41 i SUBROCKI UUM-44

Coś jest nie tak z tymi pociskami. Oglądałem sobie replay z wczorajszej gry i niektóre wybuchały od razu, jak wpadły do wody, a niektóre zachowywały się jak miny magnetyczne.

Ta która uszkodziła Pepe, dokładnie w ten sposób zadziałała. Wpadła do wody i nic. Pepe manewrując zbliżył się do niej po paru minutach na odległość ok 1nm i bum. Wybuch.

W poprzedniej wersji nie przypominam sobie takiego zachowania tej broni.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 4 Luty 2017, 16:14   

Też to zauważyłem ale dopiero później oglądałem replay. Co ciekawe prawie cały czas używałem HF i bomby nie było obok mnie.
Problem z SUBROCami był zgłaszany chyba jako pierwszy błąd i być może fix nie działa do końca poprawnie. Druga możliwość to nie tyle samo złe działanie tej broni co po prostu "za dużo obliczeń" dla DW i w efekcie błędy.
To zauwazyłem juz wielokrotnie, że podczas sesji bardzo skomplikowanych scenariuszy często dzieje sie cos dziwnego. Z Włochami nie zniknął irański Kilom przy większej ilości samolotów gra szaleje (to zdarzało sie w scenariuszach Kyta).
Trzecia opcja to tak jak sugerował "Długi-Grzmot-Jaszczi": może coś się skopało z poprawkami?

Wczoraj zanim zaczęliśmy grać razem, udało mi sie przetestować mój ostatni scenariusz z Jamie (z Discorda). Gra mu się zawiesiła pod koniec ale jak sam pisał "przeskakiwał ALT+TAB" i jak po pewnym czasie ponownie przełączył miał "disconnecta" (co akurat nie wydaje mi się do końca prawdą bo gra najczęściej się zawiesza a nie wychodzi do "podsumowania misji").

BTW trzeba przejrzeć scenariusz, bo wczoraj dwukrotnie gra się u mnie (hosta) zawiesiła w momencie kiedy coś eksplodowało. Ponadto sugerowałbym wyrzucenie smigłowców AI, które mogą powodować złe działanie gry. Było ich za duzo w powietrzu.
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #3  Wysłany: 4 Luty 2017, 17:23   

Błąd gry przetestowałem także na quick mission. I niestety tam także ok 1 na 5,6 subroc ów nie działało. Sprawdziłem skipjacka i sturgeona. - to samo.

Tak wiec coś jest ewidentnie nie tak.

Co to śmigłowców, to nie powinno było ich byc. Prawdopodobnie po 1 godzinie wystartowały zapasowe, gdyż pierwsze zostały usunięte na początku gry.
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

 
 
     
PL_Cmd_Jacek 
Viceadmiral





Kraj:
poland

Imię: Jacek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 29 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 4428
Skąd: Będzin

 #4  Wysłany: 5 Luty 2017, 16:18   

No i Crazy Ivan poprawił błąd :juppi: .

http://forum.polishseamen.pl/download.php?id=21606

Sprawdziłem. Wystrzeliłem prawie setkę subroc-ów na obszarach o różnych głębokościach i wszystkie wybuchały tak jak powinny.

Poprawka naprawia także jakiś błąd Szkwałów, które nie trzymały głębokości.

A przy okazji sprawdziłem, że subroc-i uszkadzają także okręty nawodne :8)
_________________
"Mówię tylko do tych, którzy chcą mnie słuchać
Ci, którzy nie chcą nie obchodzą mnie.
Po co mam czas tracić na mówienie do ściany
ściana i tak zawsze swoje wie"

Ostatnio zmieniony przez PL_Cmd_Jacek 5 Luty 2017, 16:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pepe
[Usunięty]
Kommodore




 #5  Wysłany: 5 Luty 2017, 16:36   

Bardzo możliwe z tymi szkwalami bo jak grałem z Jamie moje torpedy poszły bardzo płytko pod lodem i uderzyły w jakiś podwodny sopel.
Wrócę do domu to sprawdzę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Patrol 41
Szare Wilki
PL_Marco Wykaz patroli 16 10 Listopad 2009, 18:39
PL_Marco
Brak nowych postów Patrol 41
Kierunek Włochy
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 0 20 Marzec 2008, 14:45
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów VIIC/41 w SH4
kołcz Dodatki, mody i modowanie 14 16 Wrzesień 2009, 22:21
kołcz
Brak nowych postów Reinforced Alert 1.41
PL_Cmd_Jacek Dodatki, mody i modowanie 32 7 Kwiecień 2017, 18:16
Gość
Brak nowych postów U-Boot VII C/41
PL_olek0849 Modelarstwo 12 27 Styczeń 2015, 18:57
PL_olek0849
Brak nowych postów Patrol 41 - Hiszpańska Roszada
PL_CMDR Blue R Wykaz patroli 3 28 Kwiecień 2009, 19:56
PL_Sebol
Brak nowych postów Patrol 41 - Trudny wybór
PL_CMDR Blue R RANKING ZA OKRES ... 0 6 Marzec 2013, 23:08
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group