Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Powiem szczerze, że śmieszą mnie osoby, które grając na "100% real" (w jakąkolwiek grę) starają w ten sposób dowieść swego "twardzielstwa" wyśmiewając graczy bawiących się na "niższych ustawieniach realizmu" mając je za rodzaj niższej kasty.
Mi granie na tzw 100% real sprawia dużo przyjemności ale każdy bawi się jak mu najwygodniej bo przecież to tylko zabawa.
I nawet ja często odpalam sobie SH3 z oknem na świat w postaci widoku zewnętrznego aby nacieszyć mój zmysł wzroku tym wyimaginowanym światem
_________________ Brak opisu wyrazem buntu przeciw grafomanii
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#23 Wysłany: 3 Luty 2007, 15:28
whiskey111 napisał/a:
Powiem szczerze, że śmieszą mnie osoby, które grając na "100% real" (w jakąkolwiek grę) starają w ten sposób dowieść swego "twardzielstwa" wyśmiewając graczy bawiących się na "niższych ustawieniach realizmu" mając je za rodzaj niższej kasty.
Mi granie na tzw 100% real sprawia dużo przyjemności ale każdy bawi się jak mu najwygodniej bo przecież to tylko zabawa.
I nawet ja często odpalam sobie SH3 z oknem na świat w postaci widoku zewnętrznego aby nacieszyć mój zmysł wzroku tym wyimaginowanym światem
ok masz rację, ale nie do końca, każdy gra na jakim poziomie ,mu wygodnie, ale jak widziałem teksty kolesia, który sam grając na 27 %, właził w posty fachowców. którzy skutecznie walczą w realu, chełpił się, jak to podczas jednego patrolu rozwalił z działa 8.8,mm oraz P/lotki kilkanaście DD, a innym razem z tej samej broni kilka krążowników liniowych to wybacz, ale kurwica mnie brała i do tej pory trzyma.
Po pierwsze Blue ironizowałem, bo nic do Ciebie nie mam i nie miałem a ty się wkurzasz . Nie ma po co. Przecież i ja grywam na normalu, bo często nie ma na czym ale go nie cierpię bo nawet nie trzeba lockować by trafić a to już żenada - więc celuję naprzód zamiast w statek. tam można jedynie ćwiczyć wyczucie wizualne. dajmy już spokój... nie chcę się z nikim źgać...
a propo... powstał nowy tutorial a propo... jak wykalkulować atak na zygzakującą jednostkę topiąc ją w odległości ok 2000m... video ale 27Mb. za duzo - wiem ale jakość 640x480 i 12 minut wyraźnego obrazu... nie wiem gdzie to wstawić, by nie kadrowało...
a co za problem maniek przepisać cyferki na dole i nacisnąć submit? - rozumiem, nie połapałeś się w downloadzie... troszkę cierpliwości i plik jest Twój...
miłego odbioru. mam nadzieję że komuś się spodoba. kilka godzin obróbki. pozdrawiam...
ps. użyj odtwarzacza do filmu z linku powyżej... czyta texty. to subedit.
[ Dodano: 6 Luty 2007, 14:55 ] POJAWIAJĄ SIĘ PYTANIA - JAK ŚCIĄGNĄĆ MÓJ TUTORIAL...
Imię: Olamagato Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 03 Paź 2005 Posty: 253 Skąd: z piekła rodem
#27 Wysłany: 25 Grudzień 2007, 22:03
Tak sobie czytam od wielu miesięcy te posty pomagające wejść i grać nowicjuszom na 100% realizmu i mam kilka drobnych spostrzeżeń.
1. AoB zasadniczo nigdy nie równa się kursowi jednostki, co w niektórych postach niektórzy zdają się sugerować.
2. Proponowałbym przy podawaniu jakichkolwiek przykładów NIGDY nie podawać wyliczeń dla przypadków szczególnych takich jak kurs 0 st własny lub celu. To samo z kątami będącymi wielokrotnością 45st. Wiadomo, że część obliczeń się upraszcza (kąty często redukują się do zer), ale dosłownie nikomu to nie uprości zrozumienia problemu, a wręcz odwrotnie. Jako najlepsze przykłady należałoby podawać najbardziej niekorzystne i nieintuicyjne dla obliczeń w pamięci przypadki. Jeżeli rozumie się to, to tym łatwiej wykorzystuje się ułatwienia w przypadkach szczególnych.
3. Jakoś nikt szczególnie nie wyróżnił, w którym miejscu podaje kąty relatywne w stosunku do naszej jednostki, a w którym absolutne. Wiadomo, że na mapie najlepiej wykreśla się wszystko w wartościach absolutnych, a do ataku wystarczą wartości relatywne (kalkulator torpedowy załatwia sprawę). Przechodzenie z kątami relatywnymi na absolutne i odwrotnie, to najtrudniejsza dla nowicjuszy sprawa.
Na koniec taka moja mała rada przy uczeniu się określania parametrów celu przy 100% realizmu. Najlepiej zmniejszyć go sobie (pozwalając na pomoc oficera torpedowego), następnie przy pomiarach cząstkowych (identyfikacji, odległości, kąta widzenia i prędkości zawsze porównywać z odczytem oficera uzbrojenia. Przy zaawansowanej załodze wyliczenia oficera można uznać za stuprocentowe pewniaki (torpeda nigdy nie chybia), więc jego wyliczenia są tymi wzorcowymi, do których dążymy robiąc je samodzielnie. Wielokrotne sprawdzanie tego samego aspektu, poprawianie i rozpoznawanie, gdzie leży przyczyna własnych błędów, to najlepszy sposób na skuteczną walkę w 100% realizmu, gdzie dobrych podpowiedzi już nie będzie.
sOnar [Usunięty] Kommodore
#28 Wysłany: 26 Grudzień 2007, 22:08
Dokładnie. Nie wiem po co motać jakieś odliczania i coś. Ja liczę na oko od dziobu 0 do kąta pod jakim mnie 'widzą' z centum okrętu. Mam AoB w 5 sekund. Patrzę na dym/kil - mam prędkość a odległość to już pikuś. Nie mam pewniaka co do prędkości - włączam stoper.
Demola gwarantowana i tyle - bez zbędnych bajerów i motania ludziom w głowach...
Pozdra z W.A.R.D.C
Ostatnio zmieniony przez sOnar 26 Grudzień 2007, 22:09, w całości zmieniany 1 raz
Kc - Kurs celu
Nr - Namiar rzeczywisty na cel (czyli względem północy geograficznej)
W wątku: http://www.polishseamen-f...p?p=18113#18113
zamieściłem link do swojego tutoriala (na podstawie manuala Wazoo) z ultraprecyzyjnym ręcznym namierzaniem z wykreślaniem pozycji na mapie. Mam nadzieję, że komuś to pomoże
pozdr.
mj
sOnar [Usunięty] Kommodore
#30 Wysłany: 27 Grudzień 2007, 18:16
Praktycznie to samo co na moim video-tutorialu do którgo link nie działa . Mój się różnił tym że śledziłem mocno zygzakujący cel i na podstawie wektorów na mapie wyznaczałem kurs do przodu i trafiałem w centralę. Link na tutorial zdechł i Finek powinieneś to... naprawić...
Dobra robota. Chodzi o to by wytłumaczyć ludziom jak tłuc bez dodatków. Fajny tutek mimo to! Choć trafienie niezbyt udane - bardzo ładny i w pdf.
Wkrótce zamieszczę mój ...w pełnym 3D... bez nakładek na mapę...
Mówisz tak, jakbym ja to usunął... Plik nie został usunięty automatycznie vide pliki na rapidshare, które są usuwane z miech (chyba, że coś się zmieniło przez ostatnie lata)po ostatnim ściągnięciu?
jak zmierzyć dokładnie rpędkość stoperem. zatrzymuję okręt loguję obraz na celu i włączam stoper i wyniki pokazują że np transportoweic zasuwa 180 węzłów.
co robię źle?
Ja też miałem problem z kosmicznymi prędkościami i powodem było niezatrzymanie suba.
Tutorial jest świetny i bardzo mi pomógł. Dzisiejszy rekord (co ciekawe zdązył mnie wykryc i dostał zanim zaczął zygzakowac):): Entfernung 2254
Volltreffer1.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 28.88 KB
Ostatnio zmieniony przez Nokturn 12 Czerwiec 2008, 15:58, w całości zmieniany 1 raz
sOnar [Usunięty] Kommodore
#39 Wysłany: 12 Czerwiec 2008, 19:27
tylko który tutorial? pisany czy video?
jeśli zygzakuje 'pobierasz' czas dłużej - mierzysz średnią przesuwu i walisz jak do idącego prosto... i to wszystko
Ostatnio zmieniony przez sOnar 12 Czerwiec 2008, 19:29, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum