POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 13:51
Zakłócenia po wgraniu "... Morze śródziemne"
Autor Wiadomość
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #1  Wysłany: 8 Kwiecień 2007, 16:40   Zakłócenia po wgraniu "... Morze śródziemne"

Czy szanowni koledzy i koleżanki zgłaszali już występowanie problemów po wgraniu dodatku "Morze śródziemne"? Może nie będę pierwszy, ale chciałbym się podzielić spostrzeżeniami.

Gram w "czystej" wersji SH III bez żadnych modów, natomiast zakupiony dodatek prócz wprowadzenia wielu ciekawych i brakujących w oryginale szczegółów, dał się poznać jako lekka psuja...

Wgrywam misję ( w którą grałem np dzień wcześniej) po włączeniu komputera, i co widzę, wszystkie zegary (dosłownie wszystkie) mają wskazówki na godzinie dwunastej. Natomiast wybieranie meldunków od mechanika (wskazania) pokazują prawidłowe zużycie paliwa, sprężonego powietrza itp. Mało tego atakowany przez niszczyciel niedaleko macierzystego portu wskaźnik integralności kadłuba wynosił 100%, w podsumowaniu po patrolu było 64%.

Po wgraniu nowej misji problem znikał. Ogólnie rzecz ma się wyłącznie (wyniki testów) do kontynuacji zapisanych wcześniej misji. Chętnie zapoznam się ze spostrzeżeniami innych, jeżeli ten sam problem miał miejsce.

Inne babole: wgrywam misję, którą kończyłem w zanurzeniu na peryskopowej, głębokość bez zmian, a moi wachtowi w najlepsze stoją na kiosku i wypatrują okrętów 10m pod wodą.

Komendą "...na peryskopową" wracają do kabin, okręt wydaje odgłosy zanurzania.
Gra także "polubiła" wyłączanie się z chwilą przewijania mapy nawigatora kursorami.
 
     
MefistO 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: U 700
Wiek: 46
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 34
Skąd: Kraków

 #2  Wysłany: 8 Kwiecień 2007, 23:19   

Przeczytaj sobie instrukcje dodatku "Morze śródziemne" wiele wyjaśni, miedzy innymi to ze po wgraniu powinniśmy zacząć odnowa kampanie. Błędy i tak będą, zawsze jakieś ...
_________________

 
     
Cadd 




Kraj:
poland

Imię: Radek
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Wiek: 42
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Wrocław

 #3  Wysłany: 21 Maj 2011, 13:15   

Mam identyczne problemy i dotyczą one kampanii rozpoczętej po wgraniu dodatku.
Co więcej - problem dotyczy zapisywania stanu gry podczas misji - w jakiś przedziwny sposób w tym samym czasie modyfikowany jest save "W bazie - przed misją". Kiedy powracam właśnie do tego zapisu (np. "Patrol 3 - W bazie - przed misją") podejmując się próby naprawienia sytuacji z 'zegarami wskazującymi północ' powstałymi w wyniku zapisu podczas patrolu, okazuje się, że wszelkie wcześniejsze zmiany podjęte przed wypłynięciem - jak na przykład przydzielenie medali lub specjalizacji - w ogóle nie są uwzględnione... ba - awanse, medale i specjalizacje nie są nawet dostępne (jedynym ratunkiem jest powrót do save'a kończącego poprzedni patrol - tzn. np. "Patrol 2 - W bazie - po ukończeniu misji").
Czy ktoś z Was zna rozwiązanie?
Od siebie powiem tylko tyle, że zauważyłem, iż ten problem pojawia się dopiero podczas trzeciego patrolu w kampanii (albo po zmianie U-boota z II na VIIB).

Inne babole znalezione na sieci:

SH3 PL 1.4 + Morze Śródziemne PL 1.2a (oba oryginały z Cenegi )

1. Znikły mapy zbliżeniowe wielu portów np. Wilhelmshaven.
2. Częste problemy z ręczna obsługą hydrofonu. Z reguły nie ma możliwości jego ręcznej obsługi.
3. Wszystkie wskaźniki w przedziałach stoją pionowo w górę - wspomniane wyżej.
4. Brak możliwosci wysłania meldunku o kontakcie.
5. Brak "punktów trafienia w żywotne elementy statku" przy idealnym podejściu pod kątem prostym na małym dystansie.
6. Spore błędy w opisie lub polonizacji dodanych nowych jednostek.
MSH - 2325t, ŚSH ma ten sam tonaż - 2325t, natomiast większa jednostka o tonażu 4430t też nazwana jest Małym Statkiem Handlowym.
Dodatkowo Transportowiec o wielkości jakieś 8000t opisany i zaliczany jest jako 14 - czternaście - ton.
Nie jestem pewny czy to błędy samego dodatku czy raczej tłumaczenia i polonizacji Cenegi.
7. Brak obrazu Frachtowca Victory II w książce identyfikacyjnej - puste pole.
8. Telegraf maszynowy pomylone ma oznaczenia "Naprzód" z "Pół Naprzód" chociaż to też raczej sam błąd Cenegi.
9. Już od 2 czy 3 misji w 1939 roku mam już cały czas przez kolejne misje porty St. Mere - Eglise oraz Trypolis jako własne czy sojusznicze. Możliwe że Niemcy już w 39 wjechali do Francji a Włosi z jednym portem dołączyli do Osi."
Ostatnio zmieniony przez Cadd 21 Maj 2011, 13:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Cadd 




Kraj:
poland

Imię: Radek
Ulubiona Gra: Silent Hunter
Wiek: 42
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 7
Skąd: Wrocław

 #4  Wysłany: 19 Czerwiec 2011, 17:08   

Po kilku dłuższych chwilach z dodatkiem, można zauważyć kolejny błąd - nie wiadomo z jakich powodów, gra po wyjściu z zapisanej kariery i ponownym jej wczytaniu nie uwzględnia przyznanego graczowi na danym profilu awansu stopnia wojskowego.
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #5  Wysłany: 20 Czerwiec 2011, 21:57   

Temat rozpoczęty cztery lata temu. Aż łza kręci się w oku.
Dodatek "Morze Śródziemne" uznałem za wadliwy i nie instalowałem go już więcej na czystą wersję. Chociaż podobał mi się superokręt: połączenie typu XD2 z XXI.

Takie niby co by było gdyby... hipotetycznie takie "cudo" pływało po Atlantyku na początku wojny.

Chyba wówczas PL_Cmd_Jacek doradzał sposób, jak wyciągnąć to cudo z dodatku (płyty)
i śmiałe używanie w czystej grze.

GWX 3.0. wraz z modami dźwiękowymi spełnił moje oczekiwania i powyższy dodatek uznałem za zbędny wydatek finansowy.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #6  Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 09:54   

Olaf, teraz powinieneś spróbować do GWX 3.0 dorzucić mod OLC MaGui F :)
Wyższa szkoła jazdy, ale satysfakcja nie do opisania :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
Ostatnio zmieniony przez PL_Daritto 21 Czerwiec 2011, 09:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Olaf 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Olaf
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 54
Skąd: Katowice

 #7  Wysłany: 25 Czerwiec 2011, 10:50   

Tak też ja zrobił. Znalazłem folder z TheMagui mod (final version), poszedł przez jgsm i ...
nic nie zmienił.

GWX 3.0., SH3Commander, kariera w toku, swoją drogą bardzo szybko się zainstalował przez wspomniany jgsm.

Będę wdzięczny za wsparcie, może podasz link do polecanego modu przez Ciebie, ponieważ
albo ja nie zassałem z netu właściwych plików, albo mam "nieprzyjazną" konfigurację.

A załapałem bakcyla, bo mówiłeś o nowych dźwiękach, a to najbardziej lubię w modach do SH3, m.in. taki Epic_Music_Mod.
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #8  Wysłany: 26 Czerwiec 2011, 17:49   

Musiałeś coś źle zainstalować albo masz niekompletną wersję.
Poniżej link do Ostatniej, finalnej wersji modu MEP MaGui:

http://www.gamefront.com/...al_Version__rar

Po ściągnięciu dokładnie przeczytaj instrukcję instalacji tego moda - w zależności od posiadanej konfiguracji SHIII wraz z GWX 3.0 musisz zainstalować tylko wybrane pliki. Powyższa wersja jest sprawdzona u mnie i działa w pełni prawidłowo :)
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
danio25 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: SH3
Wiek: 31
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 66
Skąd: Rydułtowy/Śląsk

 #9  Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 00:52   

PL_Daritto napisał/a:
Olaf, teraz powinieneś spróbować do GWX 3.0 dorzucić mod OLC MaGui F :)
Wyższa szkoła jazdy, ale satysfakcja nie do opisania :)


@PL_Daritto
Z GWX się nic na 100% nie gryzie?
_________________
http://run-log.com/site_m...ter/danio25.png




"...Nie ważne jest same zwycięstwo, ważne, że przeciwnik poniósł klęskę..."
 
 
     
PL_Daritto 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Darek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1292
Skąd: Liw

 #10  Wysłany: 27 Czerwiec 2011, 08:16   

Nie, MEP MaGui jest w pełni kompatybilny z GWX 3.0. Wszystkie niezbędne informacje na temat kolejności instalacji poszczególnych komponentów Modu znajdziesz w pliku z instrukcją. MaGui jest napisany pod kilka modów - dla każego z nich jest oddzielna instrukcja instalacji. Na początku może to wyglądać skomplikowanie, ale dokładne przeczytanie info wszystko Ci wyjaśni.

Sam używam GWX 3.0 z tym modem :)) )
_________________
Baretki zwycięzcy:
KIA KIA KIA KIA KIA
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest"
Tabela Wojenna i rozkazy
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 0 6 Październik 2008, 21:02
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Regulamin gier kampanii SH3 "Od Pekingu po Brest"
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 1 6 Listopad 2008, 16:08
BdU
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział I "Denn wir fahren gegen Engeland"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 15 5 Kwiecień 2014, 19:44
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Kampania Multiplayer "Od Pekingu po Brest" - KIA?
PL_CMDR Blue R Kampania multiplayer SH III 5 25 Wrzesień 2009, 20:39
PL_tnnn
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział III "Złoty okres U-Bootów"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 39 14 Listopad 2014, 21:21
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - PQ15/QP10 - "Długa droga do domu"
1-15 V PQ15/QP10
PL_CMDR Blue R Admirałowie Arktyki PBF 15 6 Czerwiec 2016, 17:13
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Gra 1 - Rozdział II "Atak na zachód"
PL_CMDR Blue R Szare Wilki PBF 41 22 Lipiec 2014, 20:22
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group