POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Sierpień 2008, 17:13
jak naprawić
Autor Wiadomość
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #1  Wysłany: 24 Sierpień 2007, 21:00   jak naprawić

bylem w czystym sh3 przyzwyczajony do nazw typu 1st flotilla 2nd flotilla 3rd flotilla 31th flotilla 29th flotilla etc. w gwx są flotylle inaczej nazwane, jak przywrocic tamte?

pozatym za mocno przesadzii z realizmem, pt boat z swojego karabinku poslal mnie na dno po 2 minutach ostrzalu. wejscie na mine - po karierze w czystym sh3 zawsze okolo 10% kadluba zostawalo. samoloty - az amunicji w flakach brakuje .. owszem zgodze sie ze zbiegiem czasu liczba samolotow bedzie kolosalna z biegiem czasu jakosc min morskich rosnie i daja wiecej uszkodzen jak i rosnie moc karabinow/dzial ale zatopienia w 1dniu patrolu w macierzystym porcie to juz bezczelność .. jak mozna odrobinke przyciąc ten problem, sh3 inspector i sh3 mini tweaker zmieniaja tylko parametry jednostek (masa,predkosc,zanurzenie, itp) itp...
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 25 Sierpień 2007, 14:45   

Co do gry:
a) samoloty... prawie zawsze ich unikano, a nie strzelano
b) miny... Płyń za statkiem-przewodnikiem... On zna trasę (a miny zabezpieczają przed subami wroga <lub zostały zrzucone przez wroga)>).
A miny często niszczyły okręty podwodne...

Cytat:
jak mozna odrobinke przyciąc ten problem, sh3 inspector i sh3 mini tweaker zmieniaja tylko parametry jednostek (masa,predkosc,zanurzenie, itp) itp...


Niektóre rzeczy można edytorem misji... Wystarczy otworzyć kampanię i pozmieniać parę rzeczy (np. uciąć pola minowe)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #3  Wysłany: 25 Sierpień 2007, 16:09   

w głównym katalogu gry masz folder dokumentacja znajdziesz tam dokładny "manual" z GWX a w nim zdjecia z zaznaczonymi polami minowymi - zobacz jak sa rozmieszczone w twojej bazie i je omiń, co do samolotow to jak już mówił moj szanowny przedmówca z nimi sie walczy w ostatecznosci, jak go wykryjesz uciekaj pod wode
_________________
pozdr
Michał
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #4  Wysłany: 25 Sierpień 2007, 20:50   

offtop sie zrobil niesamowity.. no coz napisze wielkimi literami w czym tkwi rybka


W GWX'IE MAM POZMIENIANE NAZWY FLOTYLLI, NIEJESTEM WSTANIE WYBRAC, A JAK WYBIORE TO DOSTAJE PATROLOWANIE NULL I STARTUJE W POVLIZU AFRYKI..JAK ZACZYNAM NOWY PATROL 1939 ROK TO JAKAKOLWIEK FLOTYLLE BIORE TO MNIE ODSYLAJA DO AFYKI... NA NORMALNYM SH3 TAKICH KWIATKOW MI NIE ROBIą. DLATEGO SIE PYTAM JAK PRZYWROCIC PIERWOTNY STAN FLOTYLLI UBOOTóW //??

po drugie , pytalem sie takze JAK ODZYSKAC ZNACZNIK UBOOTA (takie kółeczko z strzałką)

jak zmniejszyc moc karabinku w pt boat, owszem kuter powinien miec mocne dzialka ale po 2ch minutach ląduje na dnie a pt świętuje zatopienie suba ,



co do samolotów to ja walcze z nimi, mam duze doswiadczenie i potrafie do 40 samolotow spuscic na dol swoja viic/42

(aspekt modowania)
jak zamienic dzialko pokladowe na flak gun?? bo jak zmieniam na ten 4ty typ kiosku dla viic to mam trzy flaki ale na miejscu dzialka jest pustka, czy mozna ja zapelnic dodatkowym flakiem?

natomiast osoba ktora przeniosla bezprawnie i bezpodstawnie ten temat zasluguje na wyrok łamania kołem a na koniec zgilotynowanie poczym wyprucie wnętrzności..
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 26 Sierpień 2007, 09:25   

Najprościoej usunąć GWX'a, skoro tak ci się nie podoba...


A nazwy flotyll można zmienić w pliku menu.txt w Gra/Data/Menu (ale tylko nazwę)

Cytat:
po drugie , pytalem sie takze JAK ODZYSKAC ZNACZNIK UBOOTA (takie kółeczko z strzałką)


Znaleźć plik za to odpowiedzialny i go zmienić na posiadający. (nie wiem który)

Cytat:
jak zmniejszyc moc karabinku w pt boat, owszem kuter powinien miec mocne dzialka ale po 2ch minutach ląduje na dnie a pt świętuje zatopienie suba ,


Najprościej zachować się jak kapitan U-Boota i albo szybko rozwalić motorówkę, ale ukryć się przed nią pod wodą...

Cytat:
co do samolotów to ja walcze z nimi, mam duze doswiadczenie i potrafie do 40 samolotow spuscic na dol swoja viic/42


Ja też... Ale tyle ich było... Zwróć uwagę... jeden samolot cię wypatrzy, ściąga na pomoc resztę... I zaczyna się obława... Przeczytaj soboe losy U-615, jak stoczył długą walkę z samolotami...
To zestrzeliwuj je... Tylko pamiętaj o amunicji..

GWX zmienia obraz gry... Jak ja w pierwszym patrolu na Sh3 potrafiłem zatopić ogromny tonaż, tak w GWX od razu ta ilość spadła... W GWX gra się inaczej niż w czyste Sh3... Musisz bardziej jak kapitan U-Boota się zachować.

Cytat:
jak zamienic dzialko pokladowe na flak gun?? bo jak zmieniam na ten 4ty typ kiosku dla viic to mam trzy flaki ale na miejscu dzialka jest pustka, czy mozna ja zapelnic dodatkowym flakiem?


Troszkę historii... W każdym roku wojny (a więc wersji kiosku) zagracenie pokładu było inne... Pod koniec wojny np. działa nie mieli... Tak samo... Wybierając kiosk przeczytaj opis jakie działka można na nim zamontować (jest w opisie)

Cytat:

natomiast osoba ktora przeniosla bezprawnie i bezpodstawnie ten temat zasluguje na wyrok łamania kołem a na koniec zgilotynowanie poczym wyprucie wnętrzności..


Ale temat nie był przenoszony... Ciągle jest tam, gdzie był (chyba).. Zreszatą do PYTAŃ i wątpliwości bardzo pasuje
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 26 Sierpień 2007, 09:29, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #6  Wysłany: 26 Sierpień 2007, 15:43   

temat byl w dziale sh3...

amunicja amunicją. z neta pobrałem pliczek który poczwarza amunicje dla dzial przeciwlotniczych, pozatym mam wyszkolona załoge a kazdy samolot to juz coś. gdybym walczyl z padnietymi akumulatorami i z brakiem paliwa to oczywiste ze nie zwieje przed samolotem, ale zawsze walcze z nimi na max predkosci, jesli napotkamy na cataline search plane to trzeba go szybko rozwalic nim wysle nasze dane w eter. inaczej cala BMW wysle tyle dd ile mają, a umnie dd plywaja z predkoscia 50 węzłów (większość poza somers i armed trawler) :dd:

odkrylem ze im wiecej lotniskowców jest w grupach uderzeniowych, tym więcej samolotów przybywa w ciagu 30minut od zaczecia misji. raz napotkalem 10 Ark Royali i 5 Uss Lexingtonów , płyneły z predkoscia 4 węzłów, gdy je dogoniłem to nademną pojawila sie chmara samolotów tak z 100 lub więcej. niestety same na siebie wpadały , niektore spadały na lotniskowce widowisko było ekstra...

=======================================================

chodzi mi o zastąpienie działa pokładowego dodatkowym flakiem, wiem że 4ty kiosk VIIC je usuwa i dodatkowego flaka daje ale na miejscu działa jest pusto wiec co zmienić aby tam był kolejny..
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #7  Wysłany: 26 Sierpień 2007, 15:45   

Oho szyba/sirklus w nowym wydaniu.
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 26 Sierpień 2007, 15:47   

Radomski.T napisał/a:
odkrylem ze im wiecej lotniskowców jest w grupach uderzeniowych, tym więcej samolotów przybywa w ciagu 30minut od zaczecia misji. raz napotkalem 10 Ark Royali i 5 Uss Lexingtonów , płyneły z predkoscia 4 węzłów, gdy je dogoniłem to nademną pojawila sie chmara samolotów tak z 100 lub więcej. niestety same na siebie wpadały , niektore spadały na lotniskowce widowisko było ekstra...


Co te żeś robił z plikiem kampanii? Pobrałeś mod tłok na wodzie, czy co? Przejrzałem kampanie w Sh3 czystym z GWX i na modzie Morze Sródziemne... Takiego konwoju nie ma, a generowany też nie osiągnie takiej wielkości
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #9  Wysłany: 26 Sierpień 2007, 23:47   

Cytat:
raz napotkalem 10 Ark Royali i 5 Uss Lexingtonów , płyneły z predkoscia 4 węzłów, gdy je dogoniłem to nademną pojawila sie chmara samolotów tak z 100 lub więcej. niestety same na siebie wpadały , niektore spadały na lotniskowce widowisko było ekstra...


a potem Cie mama obudziła :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol (bez urazy) ale "edytowałem" kampanie i takiego "cudu" nie widziałem
_________________
pozdr
Michał
Ostatnio zmieniony przez mike 26 Sierpień 2007, 23:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Radomski.T 
Stabsbootsmann




Kraj:
poland

Imię: adam
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 100
Skąd: wieliczka

 #10  Wysłany: 27 Sierpień 2007, 21:23   

powiem prawde, za pomoca edytora pamieci t-search grzebalem i podczas patrolu natknalem sie na lotniskowce.. potem wylaczylem gre, pod lupa edytora kampanii sprawdzilem i ich nie bylo. wchodze do gry ponownie, robie nowa kariere, wracam na tsearch, wyszukuje pewnego adresu i zmieniam jego wartosc, w grze poskutkowało wygenerowaniem 15 t3 .. pomyslalem ze to wina angielskiego sh3, wiec w sklepie kupilem sh3 PL z patchem 1.4 , zainstalowalem, i tym razem na czysto pobawilem sie z t-search'em i zla wartosc wpisalem bo wypuscilem do morza 10 torped z 4 wyrzutni zamaist wygenerowac statki w karierze. a gralem jako IID .


gre przeszedlem na czysto bez czitów.a teraz sprawdzam jak by wyglądała kariera z 4krotnie szybszymi statkami.. eksperyment z gwx sie udał. przynajmniej mnie prawie zatopil sub ktory odpalil wygenerowana torpede. niestety ai wlaczylo silniki i sam poszedl zwiedzać dno.
Ostatnio zmieniony przez Radomski.T 27 Sierpień 2007, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać
wymagane modyfikacje, programy
PL_fox6 Kampania multiplayer SH III 2 23 Listopad 2012, 18:05
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak zrobić misję - tutorial video
Gość Strefa MISJOnarzy 10 5 Listopad 2014, 17:57
PL_olek0849
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Brak nowych postów Przyklejony: Jak podać pozycję swoją / konwoju
PL_Andrev Kampania multiplayer SH III 4 24 Październik 2008, 14:10
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Jak naprawić (niby) nieuszkodzone wyrzutnie torped?:)
horhe Pytania i odpowiedzi 1 19 Październik 2009, 23:55
horhe
Brak nowych postów Jak poszło ?
PL_Cmd_Jacek Patrole MULTI 0 11 Luty 2017, 09:44
PL_Cmd_Jacek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group