Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#1 Wysłany: 24 Sierpień 2007, 21:00 jak naprawić
bylem w czystym sh3 przyzwyczajony do nazw typu 1st flotilla 2nd flotilla 3rd flotilla 31th flotilla 29th flotilla etc. w gwx są flotylle inaczej nazwane, jak przywrocic tamte?
pozatym za mocno przesadzii z realizmem, pt boat z swojego karabinku poslal mnie na dno po 2 minutach ostrzalu. wejscie na mine - po karierze w czystym sh3 zawsze okolo 10% kadluba zostawalo. samoloty - az amunicji w flakach brakuje .. owszem zgodze sie ze zbiegiem czasu liczba samolotow bedzie kolosalna z biegiem czasu jakosc min morskich rosnie i daja wiecej uszkodzen jak i rosnie moc karabinow/dzial ale zatopienia w 1dniu patrolu w macierzystym porcie to juz bezczelność .. jak mozna odrobinke przyciąc ten problem, sh3 inspector i sh3 mini tweaker zmieniaja tylko parametry jednostek (masa,predkosc,zanurzenie, itp) itp...
Co do gry:
a) samoloty... prawie zawsze ich unikano, a nie strzelano
b) miny... Płyń za statkiem-przewodnikiem... On zna trasę (a miny zabezpieczają przed subami wroga <lub zostały zrzucone przez wroga)>).
A miny często niszczyły okręty podwodne...
Cytat:
jak mozna odrobinke przyciąc ten problem, sh3 inspector i sh3 mini tweaker zmieniaja tylko parametry jednostek (masa,predkosc,zanurzenie, itp) itp...
Niektóre rzeczy można edytorem misji... Wystarczy otworzyć kampanię i pozmieniać parę rzeczy (np. uciąć pola minowe)
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#3 Wysłany: 25 Sierpień 2007, 16:09
w głównym katalogu gry masz folder dokumentacja znajdziesz tam dokładny "manual" z GWX a w nim zdjecia z zaznaczonymi polami minowymi - zobacz jak sa rozmieszczone w twojej bazie i je omiń, co do samolotow to jak już mówił moj szanowny przedmówca z nimi sie walczy w ostatecznosci, jak go wykryjesz uciekaj pod wode
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#4 Wysłany: 25 Sierpień 2007, 20:50
offtop sie zrobil niesamowity.. no coz napisze wielkimi literami w czym tkwi rybka
W GWX'IE MAM POZMIENIANE NAZWY FLOTYLLI, NIEJESTEM WSTANIE WYBRAC, A JAK WYBIORE TO DOSTAJE PATROLOWANIE NULL I STARTUJE W POVLIZU AFRYKI..JAK ZACZYNAM NOWY PATROL 1939 ROK TO JAKAKOLWIEK FLOTYLLE BIORE TO MNIE ODSYLAJA DO AFYKI... NA NORMALNYM SH3 TAKICH KWIATKOW MI NIE ROBIą. DLATEGO SIE PYTAM JAK PRZYWROCIC PIERWOTNY STAN FLOTYLLI UBOOTóW //??
po drugie , pytalem sie takze JAK ODZYSKAC ZNACZNIK UBOOTA (takie kółeczko z strzałką)
jak zmniejszyc moc karabinku w pt boat, owszem kuter powinien miec mocne dzialka ale po 2ch minutach ląduje na dnie a pt świętuje zatopienie suba ,
co do samolotów to ja walcze z nimi, mam duze doswiadczenie i potrafie do 40 samolotow spuscic na dol swoja viic/42
(aspekt modowania)
jak zamienic dzialko pokladowe na flak gun?? bo jak zmieniam na ten 4ty typ kiosku dla viic to mam trzy flaki ale na miejscu dzialka jest pustka, czy mozna ja zapelnic dodatkowym flakiem?
natomiast osoba ktora przeniosla bezprawnie i bezpodstawnie ten temat zasluguje na wyrok łamania kołem a na koniec zgilotynowanie poczym wyprucie wnętrzności..
Najprościoej usunąć GWX'a, skoro tak ci się nie podoba...
A nazwy flotyll można zmienić w pliku menu.txt w Gra/Data/Menu (ale tylko nazwę)
Cytat:
po drugie , pytalem sie takze JAK ODZYSKAC ZNACZNIK UBOOTA (takie kółeczko z strzałką)
Znaleźć plik za to odpowiedzialny i go zmienić na posiadający. (nie wiem który)
Cytat:
jak zmniejszyc moc karabinku w pt boat, owszem kuter powinien miec mocne dzialka ale po 2ch minutach ląduje na dnie a pt świętuje zatopienie suba ,
Najprościej zachować się jak kapitan U-Boota i albo szybko rozwalić motorówkę, ale ukryć się przed nią pod wodą...
Cytat:
co do samolotów to ja walcze z nimi, mam duze doswiadczenie i potrafie do 40 samolotow spuscic na dol swoja viic/42
Ja też... Ale tyle ich było... Zwróć uwagę... jeden samolot cię wypatrzy, ściąga na pomoc resztę... I zaczyna się obława... Przeczytaj soboe losy U-615, jak stoczył długą walkę z samolotami...
To zestrzeliwuj je... Tylko pamiętaj o amunicji..
GWX zmienia obraz gry... Jak ja w pierwszym patrolu na Sh3 potrafiłem zatopić ogromny tonaż, tak w GWX od razu ta ilość spadła... W GWX gra się inaczej niż w czyste Sh3... Musisz bardziej jak kapitan U-Boota się zachować.
Cytat:
jak zamienic dzialko pokladowe na flak gun?? bo jak zmieniam na ten 4ty typ kiosku dla viic to mam trzy flaki ale na miejscu dzialka jest pustka, czy mozna ja zapelnic dodatkowym flakiem?
Troszkę historii... W każdym roku wojny (a więc wersji kiosku) zagracenie pokładu było inne... Pod koniec wojny np. działa nie mieli... Tak samo... Wybierając kiosk przeczytaj opis jakie działka można na nim zamontować (jest w opisie)
Cytat:
natomiast osoba ktora przeniosla bezprawnie i bezpodstawnie ten temat zasluguje na wyrok łamania kołem a na koniec zgilotynowanie poczym wyprucie wnętrzności..
Ale temat nie był przenoszony... Ciągle jest tam, gdzie był (chyba).. Zreszatą do PYTAŃ i wątpliwości bardzo pasuje
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#6 Wysłany: 26 Sierpień 2007, 15:43
temat byl w dziale sh3...
amunicja amunicją. z neta pobrałem pliczek który poczwarza amunicje dla dzial przeciwlotniczych, pozatym mam wyszkolona załoge a kazdy samolot to juz coś. gdybym walczyl z padnietymi akumulatorami i z brakiem paliwa to oczywiste ze nie zwieje przed samolotem, ale zawsze walcze z nimi na max predkosci, jesli napotkamy na cataline search plane to trzeba go szybko rozwalic nim wysle nasze dane w eter. inaczej cala BMW wysle tyle dd ile mają, a umnie dd plywaja z predkoscia 50 węzłów (większość poza somers i armed trawler)
odkrylem ze im wiecej lotniskowców jest w grupach uderzeniowych, tym więcej samolotów przybywa w ciagu 30minut od zaczecia misji. raz napotkalem 10 Ark Royali i 5 Uss Lexingtonów , płyneły z predkoscia 4 węzłów, gdy je dogoniłem to nademną pojawila sie chmara samolotów tak z 100 lub więcej. niestety same na siebie wpadały , niektore spadały na lotniskowce widowisko było ekstra...
chodzi mi o zastąpienie działa pokładowego dodatkowym flakiem, wiem że 4ty kiosk VIIC je usuwa i dodatkowego flaka daje ale na miejscu działa jest pusto wiec co zmienić aby tam był kolejny..
odkrylem ze im wiecej lotniskowców jest w grupach uderzeniowych, tym więcej samolotów przybywa w ciagu 30minut od zaczecia misji. raz napotkalem 10 Ark Royali i 5 Uss Lexingtonów , płyneły z predkoscia 4 węzłów, gdy je dogoniłem to nademną pojawila sie chmara samolotów tak z 100 lub więcej. niestety same na siebie wpadały , niektore spadały na lotniskowce widowisko było ekstra...
Co te żeś robił z plikiem kampanii? Pobrałeś mod tłok na wodzie, czy co? Przejrzałem kampanie w Sh3 czystym z GWX i na modzie Morze Sródziemne... Takiego konwoju nie ma, a generowany też nie osiągnie takiej wielkości
Imię: Michał Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 29 Maj 2005 Posty: 280 Skąd: Katowice
#9 Wysłany: 26 Sierpień 2007, 23:47
Cytat:
raz napotkalem 10 Ark Royali i 5 Uss Lexingtonów , płyneły z predkoscia 4 węzłów, gdy je dogoniłem to nademną pojawila sie chmara samolotów tak z 100 lub więcej. niestety same na siebie wpadały , niektore spadały na lotniskowce widowisko było ekstra...
a potem Cie mama obudziła (bez urazy) ale "edytowałem" kampanie i takiego "cudu" nie widziałem
_________________ pozdr
Michał
Ostatnio zmieniony przez mike 26 Sierpień 2007, 23:48, w całości zmieniany 1 raz
Imię: adam
Wiek: 41 Dołączył: 12 Sie 2007 Posty: 100 Skąd: wieliczka
#10 Wysłany: 27 Sierpień 2007, 21:23
powiem prawde, za pomoca edytora pamieci t-search grzebalem i podczas patrolu natknalem sie na lotniskowce.. potem wylaczylem gre, pod lupa edytora kampanii sprawdzilem i ich nie bylo. wchodze do gry ponownie, robie nowa kariere, wracam na tsearch, wyszukuje pewnego adresu i zmieniam jego wartosc, w grze poskutkowało wygenerowaniem 15 t3 .. pomyslalem ze to wina angielskiego sh3, wiec w sklepie kupilem sh3 PL z patchem 1.4 , zainstalowalem, i tym razem na czysto pobawilem sie z t-search'em i zla wartosc wpisalem bo wypuscilem do morza 10 torped z 4 wyrzutni zamaist wygenerowac statki w karierze. a gralem jako IID .
gre przeszedlem na czysto bez czitów.a teraz sprawdzam jak by wyglądała kariera z 4krotnie szybszymi statkami.. eksperyment z gwx sie udał. przynajmniej mnie prawie zatopil sub ktory odpalil wygenerowana torpede. niestety ai wlaczylo silniki i sam poszedl zwiedzać dno.
Ostatnio zmieniony przez Radomski.T 27 Sierpień 2007, 21:24, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum