POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 12:53
NOWY MOD EKSTRA !!!
Autor Wiadomość
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #1  Wysłany: 5 Listopad 2007, 12:51   NOWY MOD EKSTRA !!!

No misiaczki, inne misiaczki z Ubootwaffe.pl wytropiły świetnego moda do GWX
OLC GUI dla GWX 1.03
Prezentacja tego „cuda „ tu
http://www.youtube.com/watch?v=t5YTbDVeTSA
http://www.youtube.com/watch?v=fdRH2KHFFFo
opis tu:
http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=123955


Ssa się go tu: http://files.filefront.co...;/fileinfo.html
Inne ciekawe dodatki są tu „
: http://hosted.filefront.com/onelifecrisis/
Waży 8, 4 meksa niesamowicie urealnie proces ręcznego ustawiania torped
Polecam do zabawy
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 5 Listopad 2007, 17:46   

wygląda fajnie... sOnar z tego co widziałem też się na nim bawi... Bardzo ciekawie wygląda ta masa zegarów na raz... Ciekawe też, czy sprawia kłopoty z grą na multi... Bo jak nie, to się chyba zaopatrzę...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #3  Wysłany: 16 Listopad 2007, 02:27   

[quote="PL_CMDR Blue R"]wygląda fajnie... sOnar z tego co widziałem też się na nim bawi... Bardzo ciekawie wygląda ta masa zegarów na raz... Ciekawe też, czy sprawia kłopoty z grą na multi... Bo jak nie, to się chyba zaopatrzę...[/quote]

Racja Finek. Muszę powiedzieć że po zainstalowaniu go - będziesz musiał poznać SH III od nowa. Zupełnie od innej strony. Nauka kalkulowania na nim przychodzi niezwykle trudno i miałem sporo problemów czego nie kryję. Mod ten jest niesamowity - wymaga niebiańskiego skupienia i precyzyjnego myślenia. Trzeba naprawdę się nagłowić aby to rozgryźć perfekto. Owszem - zacząłem zdrowo na nim kosić ale jednak nadal chwytając się za owe kalkulowanie nie mam 100 % pewności - nawet przy poprawnym zebraniu danych. Widok z peryskopu wachtowego po prostu zwala z nóg. Trzeba koniecznie zrobić backupy plików bo nie masz szans odzyskać czystej gry w razie dezinstalacji.

Mod ten tchnął w SH III nowe życie i używam go w combo z U-Jagd który dodaje jeszcze fajniejsze opcje (np. lepsza widoczność) ale kosztowało to wszystko masę reinstalek. Dla ludzi którzy nie lubią się głowić i ciężko myśleć stanowczo odradzam. Lipny tutorial i opis ostro daje po tyłku. Istne hierogilfy i zamota jak w enigmie. W dodatki trzeba liczyć też manualnie. Super sprawa ale może być odrażająca dla maniaków ułatwień w grze.

Po opanowaniu go jednak jest mocną rzeczą i będziecie 'piszczeć jak dziki' :lol jak go opanujecie. Polecam ten mod naprawdę ubootowym zbolom - bo inaczej się nie da tego określić. Dla nich jest super. Pozdrawiam. :schock
Ostatnio zmieniony przez sOnar 16 Listopad 2007, 02:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #4  Wysłany: 16 Listopad 2007, 08:35   

NOOO ja go wywaliłem, jestem leniem
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #5  Wysłany: 16 Listopad 2007, 09:55   

Tak peryskop wachtowy naprawdę powala, muszę go przenieść do mojego SH III z dopiskiem Multi co do reszty "masy zegarów" to wole żeby były tam gdzie zawsze (mapa bojowa że tak to nazwę). A nie że sie tak wyrażę zaśmiecało mi 3/4 widoku.

To sie tyczy tych "wihajstrów" od ustawiania torped (głębokość itp.) bo stoper, i reszta może być.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 16 Listopad 2007, 09:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #6  Wysłany: 18 Listopad 2007, 17:39   

Oj z tym przeniesieniem to się namęczyłem sporo czasu ale jestem dopiero w połowie roboty. Czeka Cię Marco istna droga krzyżowa. Sam zobaczysz. :schock
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #7  Wysłany: 30 Listopad 2007, 00:27   

niestety linki nie dzialaja :(
 
     
PL_piter07-71 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 8
Skąd: Mosina

 #8  Wysłany: 1 Grudzień 2007, 05:05   linki do extra moda

Witam

Tzn jakie linki , linki do filmów nie działają ,ale do ściągnięcia moda działa link co właśnie uczyniłem !

Z poważaniem :komp:
_________________
piter07-71
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #9  Wysłany: 1 Grudzień 2007, 10:29   

do filmow nie dzialaja a przed sciagnieciem chcial bym zobaczyc jak to wyglada
 
     
PL_piter07-71 




Kraj:
poland

Imię: Piotr
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 8
Skąd: Mosina

 #10  Wysłany: 1 Grudzień 2007, 16:58   Extra mod

Witam

Ale jak się nie mylę to pokazane są screeny z tego moda , co jeszcze można zobaczyć , one w całości odzwierciedlają to co jakie zadanie mają i jaka jest ich rola. :czytam:


Z poważaniem
_________________
piter07-71
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #11  Wysłany: 1 Grudzień 2007, 18:43   

no wlasne to zobaczyem :P
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #12  Wysłany: 11 Grudzień 2007, 00:01   

Jeju. Wystarczy na Youtube wpisać OLC. Czy to taki problem?

Co do Twoich planów Marco. Pisałeś że chcesz wachtówkę. W czym problem?

SH III używa 1 tła peryskopu. OLC aż dwóch różnych. Siedziałem trochę nad tym ale się kminiło. Nie było do końca tak - jakbym tego chciał. Po drugie 'ognisko' szkła jest przesunięte w OLC. Następnym problemem jest cameras.dat. To tam tkwi sztuka tego pięknego zooma. Niestety - sypią się podziałki na orginalnym tle. Trzeba hexadecymalnie wyżynać binaria i przeklejać do orginalnego dat...

Czeka Cię masa przeszczepów. Mnie również. Kiedyś jak nabiorę weny usiądę nad tym i zrobię to od nowa albo dokończę to co mam teraz w 6 różnych wesjach. Teraz chwilowo mam inne zajęcia i wachtówa z OLC leży na siedząco.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Nowy ranking SH4
Sezon 2009/2010 (mam nadzieję)
PL_Andrev Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 19:21
PL_Andrev
Brak nowych postów Ogłoszenie: Instalacja Dangerous waters + Mod RA 1.48
PL_Gooferus Dodatki, mody i modowanie 1 15 Czerwiec 2018, 09:05
PL_Cmd_Jacek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: JoneSoft Generic Mod Enabler (JSGME)
Instalator MODÓW do SHIV
PL_HUBAL Dodatki, mody i modowanie 0 16 Grudzień 2007, 00:24
PL_HUBAL
Brak nowych postów Przyklejony: Installation of Reinforced Alert 1.36 with Betasom mod
Setup of Dangerous Waters for multiplayer game
PL_Cmd_Jacek INTERNATIONAL CONTACTS 0 11 Listopad 2015, 13:49
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów nowy
gzyz Moje INTRO 8 6 Styczeń 2006, 11:02
Profit
Brak nowych postów Nowy utwór
PL_Marco Ogólne sprawy 1 21 Kwiecień 2010, 18:15
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Nowy ranking
PL_CMDR Blue R Ogólnie o Silent Hunter III 87 2 Październik 2013, 19:51
PL_kanaron


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group