POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Marco
17 Listopad 2007, 13:23
celowanie w SH III
Autor Wiadomość
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #1  Wysłany: 14 Październik 2007, 01:46   

sOnar napisał/a:
'

Heh dzięki za dobre wieści o Twoim Orle. Miłe to niezwykle. Łał chętnie bym go zobaczył
- owszem jak tylko skurwiel wyjdzie, jak wiesz poprzedniego, identycznego, po 9 miesiącach pracy rozwaliłem o ścianę garażu.


sOnar napisał/a:
' Hm, siedzę owszem w 3D i modeluję Orła owszem ale o niebo lepszą niż poprzednia wersję okrętu do Virtual Sailor. ......
kurde jakoś to dla mnie jest nie do obcykania..
SOnar- "Smoku Wawelski" wyjaśnij mi ( po prawie roku) jak to zrobiłeś w SH III ( wspólna gra) 1 salwa=3 torpedy=3 DD ukatrupione. TJ- 2 strzały do 2 DD na namiar ( ok) 330 i 10 stopni, 3 strzał DD (OK)140 stopni WSZYSTKIE POD OSTRYMI KATAMI !!!!, tylko nie zalewaj, ... Książka celów, odległość, namiar itp., na to nie było czasu!!!!!!. Ja w tym czasie zdołałem zidentyfikować cel i ustalić jego odległość
pozdr
Co do wspólnych patroli, to wpadaj do nas ssaj misje i jednostki, i walimy na UBI.
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #2  Wysłany: 14 Październik 2007, 05:03   

owszem jak tylko ##urwiel wyjdzie, jak wiesz poprzedniego, identycznego, po 9 miesiącach pracy rozwaliłem o ścianę garażu.

hehe pamiętam... :8)

Co do wspólnych patroli, to wpadaj do nas ssaj misje i jednostki, i walimy na UBI

Chętnie wskoczę na wolnym czasie pomęczyć eskortę :D :rekin:


SOnar- "Smoku Wawelski" wyjaśnij mi ( po prawie roku) jak to zrobiłeś w SH III ( wspólna gra) 1 salwa=3 torpedy=3 DD ukatrupione. TJ- 2 strzały do 2 DD na namiar ( ok) 330 i 10 stopni, 3 strzał DD (OK)140 stopni WSZYSTKIE POD OSTRYMI KATAMI !!!!, tylko nie zalewaj, ... Książka celów, odległość, namiar itp., na to nie było czasu!!!!!!. Ja w tym czasie zdołałem zidentyfikować cel i ustalić jego odległość

Oko i praktyka. Pochył dymu=prędkość, kąt AOB wyczucie przestrzenne z programów 3D, odległość od DD dzielenie przez podziałkę... po prostu dobra obserwacja i momentalny odzew. Nic trudnego. Jedyna sztuka przewidzieć gdzie będą gdy odpalisz. Fast foody też zrobiły swoje.

Na spokojnych misjach nic się nie ewoluuje. Jedynie piekło zmusi Cię do błyskawicznego myślenia. To zostaje. Ćwiczę atakując konwoje wyłącznie z samych DD. Ubijanie kutra z 3 km cwiczę dużo rzadziej. Jedyne co mnie może ubić to dd. To właśnie z nimi trenuję. Kalkulator stał się powielaniem tego samego. Zero prawie emocji. Jedynie jakiś zygzak może coś spaprać.

Ćwicz w zwarciu. Warto. Spróbuj tym wzorem + czas. Pozdrawiam. :papapa:
Ostatnio zmieniony przez sOnar 14 Październik 2007, 05:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_maniek 
Korvettenkapitan




Kraj:
poland

Imię: Maniut
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Cze 2005
Posty: 842
Skąd: koło morza

 #3  Wysłany: 14 Październik 2007, 12:35   

sOnar napisał/a:

Oko i praktyka. Pochył dymu=prędkość, kąt AOB wyczucie przestrzenne z programów 3D, odległość od DD dzielenie przez podziałkę... po prostu dobra obserwacja i momentalny odzew. Nic trudnego. Jedyna sztuka przewidzieć gdzie będą gdy odpalisz. . Kalkulator stał się powielaniem tego samego.
Ćwicz w zwarciu. Warto. Spróbuj tym wzorem + czas. Pozdrawiam. :papapa:

sOnar proszę jaśniej, i dogłębniej.
proszę modera o przeniesienie tych postów do działu SH III
pozdr
_________________
Maniek


www.modelarstwopodwodne.hekko.pl/
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #4  Wysłany: 22 Grudzień 2007, 05:36   

Maniek - musisz nauczyć się obserwować. Musisz nauczyć się oceniać AOB, odległość i prędkość na oko. Po drugie musisz wiedzieć jak można wykorzystać wariacje kalkulatora. Da się ale to trudne.

Naucz się odkrywać. Poznaj symulator do perfekcji. Poznaj swoje bronie a także wroga. Rzuć kalkulator i poznaj to co potrafisz bez niego. Potem poznaj kalkulator.

Ćwicz wyobraźnię. Ćwicz zmysł przestrzenny i postrzegania. Obserwacja jest tu podstawą.

Jak Ci powiem że torpedę bez naprowadzania akustycznego możesz użyć jako 'akustyka' do skasowania zadka dd za Tobą - to pewnie mnie wyśmiejesz - wiem. Jednak taki trick jest możliwy - że strzelając z 1,2,3,4 możesz trafić sam siebie w tyłek - tylko zadaj sobie pytanie? Kto siedział nad możliwościami FAT na tyle by to odkryć? Prawie nikt lub niewielu...

Kto by w to uwierzył jakbym powiedział że FAT-em można sprzątnąć niszczyciela gnającego za Tobą? Da się. Poświęciłem obserwacjom i patentom wiele czasu i się opłacało.

To co chcesz opanować zdradza Ci obserwacja Maniek. Musisz jedynie we właściwym czasie wykorzystać to co masz! Sztuką jest czuć to co się dookoła dzieje i co może się stać.

Siądź w domu z kątomierzem i narysuj taką sytuację. Sam dojdziesz do tego jak łupnąć 3 dd jednocześnie...

Pozdrawiam...
Ostatnio zmieniony przez sOnar 22 Grudzień 2007, 05:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 22 Grudzień 2007, 09:17   

sOnar napisał/a:
Tylko zadaj sobie pytanie? Kto siedział nad możliwościami FAT na tyle by to odkryć? Prawie nikt lub niewielu...

Kto by w to uwierzył jakbym powiedział że FAT-em można sprzątnąć niszczyciela gnającego za Tobą? Da się. Poświęciłem obserwacjom i patentom wiele czasu i się opłacało.


Nie jesteś pierwszy, który to zauważył (w Sh2vsDC niektórzy podczas misji Azory tak używali Fatów (miałem przyjemność na DD zaliczyć takiego Fata) , ale bez bicia przyznam, że takie trafienie jest niezwykle trudne (wymaga wielu (podkreślę WIELU) treningów). Mogę się założyć, ze ja na Sh3 bym tak nie trafił.
Co do strzelania na oko poprę sOnara. Wczoraj na treningu Zyziek miał podobną sytaucję. Atakował pędzącego C3. Dym z komina huczał aż miło (szedł pełną parą). Zyziek wyliczył (a źle liczył z kalkulatora, ale chyba już zrozumiał swój błąd)i wyszło mu 6 węzłów i na tyle odpalił torpedę. Zwróciłem mu uwagę na dym. Przyznał rację, że nie wygląda na 6 węzłówkę. No i została daleko za rufą

Cytat:
Sztuką jest czuć to co się dookoła dzieje i co może się stać.


To racja. Choć niektórzy uważają, że to nie jest sztuka i Sh3 to shooter, patrząc na wyniki tych, co to oanowali. Szkoda, że sami nie zobaczą, jakie to trudne i wymagające treningów zadanie. Zupełnie jak trafienie suba z bomby w Sh2vsDC (torped nie liczę). Podczas wielu patroli przekonałem się, że to nie takie proste, na jakie się zanosiło.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #6  Wysłany: 22 Grudzień 2007, 17:24   

Za rufą? Jeśli miał mniej niż 6 - to przeszła przed dziobem Finek ;) . :piwko:
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 22 Grudzień 2007, 17:50   

C3 na pełnej parze robi więcej niż 6 sOnar :D
Może napisałem chaotycznie, ale pisze tam, ze płynął na pełnej parze...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 22 Grudzień 2007, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
sOnar
[Usunięty]
Kommodore




 #8  Wysłany: 22 Grudzień 2007, 21:34   

Ano zamotałeś. Racja - źle zrozumiałem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Brak nowych postów Przyklejony: Hostuje SH III
PL_Marco Obecny ranking 3 21 Październik 2011, 05:44
ORP Sęp
Brak nowych postów Przyklejony: Zakoczenie rankingu SH III
PL_Marco Wykaz Patroli 9 5 Styczeń 2011, 21:31
PL_CMDR Blue R
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: TABELA RANKINGOWA SH III
PL_Lisiu Wykaz patroli 0 7 Wrzesień 2008, 20:29
PL_Lisiu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group