Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Taaaak DW znamy i kochamy! Grałem niedawno kilka dobrych godzin z PL_Matrose. Chętnie popływam jeśli znajdzie się jeszcze ktoś chętny zasiąść za sterami współczesnej podwodnej maszynki
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#5 Wysłany: 27 Grudzień 2007, 23:04
Witam
Proponuję rozgrywkę jutro (28.12.2007) wieczorem, spotkanie o 21:00 na GameSpy. Start tak szybko jak możliwe -z regóły rozpoczynamy ok 21:30. DW v1.04 +LWAMI v3.08; korzystamy również z ventrilo, szczegóły ustali się przed rozgrywką.
Preferowany typ scenariuszy to teamplay; przy średniej ilości graczy 8-10 można zapewnić niezłe warunki do koordynacji działań w team'ie, przy czym sesja trwa średnio 3-4 godz.
Gramy regularnie w piątki, choć zdarzają się "bonusowe" sesje w soboty.
Zapraszam do gry oraz życzę szczęśliwego Nowego Roku
Pozdrawiam
I pytania...
1. Stopień realizmu? [;-)]
2. Może jakiś bonus w sobotę i... przed Sylwkiem dla tych co spędzają jego w domu i będą jeszcze trzeźwi? ;-)
3. Czy możnaby prosić o wyslanie danych dot serwera mi na PW? Prosiłbym, bo nie wiem czy się wyrobię z powrotem do domu z WMK...
4. Jak ustawić LWAMI - jakie mody właczyć, jakie nie?
Ostatnio zmieniony przez Storm 28 Grudzień 2007, 01:44, w całości zmieniany 1 raz
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#7 Wysłany: 28 Grudzień 2007, 13:55
1. Wszystkie stacje z wyjątkiem poniższych ustawione są na 'manual'
Wymienione niżej ustawiamy na auto/manual -użytkownik może w każdej chwili przełączyć wariant
SUBs:
-Active Intercept
-TMA
FFG:
-EW
AIR:
-MAD
-ESM
Ponadto:
-Show Allies -wyłączone
-Show Dead Platforms -wyłączone
-Show Link Data -włączone
jeżeli ktoś tego bardzo wymaga -wszystkie mogą być w trybie 'manual' -dla mnie na FFG nie robi to większej różnicy. Proponowana konfiguracja eliminuje nerwowe "skakanie" po stacjach w decydujących momentach, mówiąc krótko "siedzenie i pilnowanie" EW lub MAD nie ma na dłuższą metę sensu.
2. Nie wykluczone że coś zorganizujemy, zobaczymy jeszcze jak dziś na to zapatrują się inni gracze
3. Serwer stawiamy po przez GameSpy -najwygodniej tą drogą się dołączyć
4. Uruchom 'JSGME Tool' i aktywuj:
-LwAmi mod
-Kegetys_Fonts (to poprawia same czcionki -ale warto)
Ostatnio zmieniony przez grindler 28 Grudzień 2007, 13:57, w całości zmieniany 1 raz
Bo to nie to vento... Tu chodzi o vento OoO jest to nowsza wersja i tam jest kanał dla matrosów grających w DW Zresztą dzisiaj graliśmy 12 nas było jutro też 21.00 wchodzimy na GameSpyArcade i sie tam szykujemy.
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 28 Grudzień 2007, 23:56, w całości zmieniany 1 raz
Jak dla mnie - super
Gdyby jeszcze nie crash jaki dostałem "pod koniec" to by było nieco lepiej...
Co do scenariusza - trochę sporo cywilów jak na warunki wojenne, nie wiem czy w rzeczywistości tyle by się pchało pod ogień. No ale dzięki temu było czego posłuchać...
BTW: kto tam na starcie odpalił tyle torped?
Przydałoby się jakiś filmik - replay obejrzeć
Imię: K Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 243 Skąd: 3miasto
#15 Wysłany: 29 Grudzień 2007, 01:06
Niestety tym razem z problemami technicznymi, ale trzeba się przyzwyczaić bo DW od czasu do czasu stwarza tego typu problemy..
Rzeczywiście dużo jednostek cywilnych -poniekąd celowo, ze względu na charakterystykę rojonu. Z założenia sytuacja przedstawiona w scenariuszu jest początkiem konfliktu stąd jeszcze takie natężenie ruchu
do następnego
Ostatnio zmieniony przez grindler 29 Grudzień 2007, 01:06, w całości zmieniany 1 raz
Obejrzałem właśnie replaya do końca i tak na gorąco... Podsumowując...
1. Jeśli na koniec zostaje 1 OP Red, i po jego rozwaleniu nadal widzę ~6-7 torped Redów pływających sobie w koło - to coś jest nie tak...
2. Mija kilka chwil od startu, ledwo co zdązyłem odetchnąć, ledwo co Porta wystawiłem za burtę - już leci 7 torped. Show truth - rakiet. Gdzie i dokąd? W co się da. rezultatem tej salwy padl okręt cywilny, a pod drugim kręciła się torpeda przez dobrych kilka minut.
3. Obszar - zdązyłem dojsc do swojego celu (a tak naprawdę komputer za mnie doszedł po moim crashu) dopiero pod koniec walki, jak zostalo helikopterkowi sprawdzenie czy zrzucona przezeń torpeda trafiła w ostatni cel... Czy ja bylem za wolny, czy reszta z aszybka? ;-)
4. Wreszcie - widzę 2 688, ale co robił drugi 688? Patrzę i widzę, że od połowy gry płynłą niedaleko mnie, z cąłkiem niezłą prędkością. Wiec gdzie ja miałem uszy? Piętno dla siebie.
Podsumowując - bałagan. Ba... jatka - biorąc pod uwagę:
- strzelanie i zatapianie cywilów po drodze
- topienie torped torpedami
- strzelanie rakiet w kierunku torped...(?)
Od siebie dodam, że nie zdołałem nikogo wprowadzić do TMA nawet... A jeden cywil obok denerwował mnie swoim silniczkiem
Na przyszłość, dobrze chyba by było, gdyby:
- obszar ciut mniejszy
- cywila o jednego może mniej
- konwój nieco bliżej wyjścia, tak aby on już wychodził po kilku minutach z zatoki a nie dopiero z portu
I do graczy:
- szkoda tych cywili
- zanim odpalisz rakiety - patrz 1
- torpeda ma jeszcze do ustawiania parametry dotyczące głębokości, prędkości, zasięgu, dystansu do aktywacji - co potem wychodzi na replayu, jak torpeda krązy pod/nad celem i trafić nie może...
Tak sobie myślę, bo wczoraj/dzisiaj gadałem z Hagalem na temat misji PS do DW może byłoby paru chętnych do pomocy, nie muszą być to misje nie wiadomo na jakim poziomie a przydałoby się zrobić kolo 6-8 takich scenariuszy...
Ostatnio zmieniony przez PL_Matrose 31 Grudzień 2007, 18:16, w całości zmieniany 2 razy
Poniosło mnie trochę i postanowiłem rzucić kilka pomysłów odnośnie misji. Dobrze by było gdyby taka kampania miała ciekawą wiążącą z sobą fabulę np.
1. Przechwycenie irańskich atomowych okrętów podwodnych zanim dopłyną do wybrzeża europy i uzbroją głowice. W razie odpalenia przechwycić pociski i strącić.
2. Zestrzelić samoloty cywilne przejęte przez terrorystów zanim uderzą w obiekty strategiczne.
3. Zidentyfikować nieznane obiekty latające (prawdopodobnie nowa generacja samolotów wojskowych) pojawiające się w rejonie niezidentyfikowanych struktur budynków.
Uzyskać jak najwięcej informacji. W ramach zagrożenia wyeliminować i oddalić się z miejsca zdarzenia pozostawiając jak najmniej śladów i zbierając informacje (foto z peryskopów itp - do raportu załączyć screeny)
4. Odnaleźć pod pokrywą lodową łódź podwodną i przechwycić. Prawdopodobnie na jej pokładzie znajdują się części z rozbitych obiektów latających które znacznie przyspieszą badania nowych technologi wojskowych. Uważać na silne skarżenie radioaktywne, które w tym rejonie może zakłócić odczyty okrętu. Nie dać się oszukać, uważać na grubą warstwę lodu.
Trzeba by jeszcze dodać kilka misji tak by jedna wynikała z drugiej. DW to klimaty współczesne więc myślę, że takie przykłady dodały by smaku kampanii. Mam tu na myśli włącznie w misje zagrożenia terroryzmu, spisków rządowych etc a nie tylko typowe torpedowanie konwojów.
Pomysły są wystarczy podzielić się rolami i zasiąść do edytora. A co będziemy se żałować
Ostatnio zmieniony przez PL_Hagal 29 Grudzień 2007, 15:20, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum