POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: PL_Sheep
1 Marzec 2008, 12:16
Lotniskowce? w silent Hunter III +GWX
Autor Wiadomość
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #1  Wysłany: 4 Styczeń 2008, 19:37   Lotniskowce? w silent Hunter III +GWX

gdzie to spotkac bo gralem od poczatku wojny i nic nie spotkalem wiec poczekalem do ataku japoni na pearl harbor stany do wojny przystaopily to mowie znajde jakiegos bo wiadomo jaka ta flota byla ale no nie moge natrafic prosze pomocy gdzie tego szukac chociaz spotkac bym takiego chcial kurde pomocy rok 1942 17 lipca
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #2  Wysłany: 4 Styczeń 2008, 22:49   

Nie wiem jak w SH3, ale w SH4 kursy grup uderzeniowych sa dosc zbiezne z historycznym, wiec jak troszke znasz sie na historii tamtych walk to powiniens orientowac sie, gdzie w danej chwili mogą byc lotniskowce.

P
/Marcin
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 4 Styczeń 2008, 22:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #3  Wysłany: 5 Styczeń 2008, 11:22   

Dokładnie. W GWX mocno to dopracowali.
Wiem, ze 1 lotniskowiec pojawia się w ostatniej fazie Wessuerubung i podczas ucieczki z Norwegii zostaje zaatakowany przez Schnarhorsta i Gnesenau. (HMS Glorius) I ty jako gracz możesz go dorwać wcześniej. A jak będziesz w historycznym miejscu o historycznym czasie, to obejrzysz sobie bitwę.

Amerykańskich Lotniskowców możesz nie szukać. Oni chyba wszystkie na Pacyfiku używali.

Brytyjskich lotniskowców możesz szukać na morzu śródziemnym. Kilka brało tam udział w wielu operacjach.

Lotniskowce eskortowe pojawią się około 1943 roku. One będą pływały w okolicach tras konwojowych.

Przypadkowe wpadniecie na grupę uderzeniową złożoną z pancerników i lotniskowców jest dość trudne. (grupy uderzeniowe to także transporty wojsk).
W początkowych latach wojny podczas dużych operacji (vide Wesserubung) wystarczy czatować w pobliżu Scapa Flow i innych baz. Potem trzeba już uważać na zbytnie zbliżanie się do wybrzeża

Ja ostatnio byłem u ujścia fiorku z Narvikiem, gdy opuszczał je HMS Warpsite. Dorwałem go, a jego 9 niszczycieli eskorty (dokładnie tyle, ile w orginale) spuściło mi niezły łomot... Ale udało mi się zejsć na głębinę i uciec.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_tes 
Kapitan zur See





Kraj:
poland

Imię: Marcin
Pomógł: 13 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1878
Skąd: Gdańsk/Coventry

 #4  Wysłany: 5 Styczeń 2008, 14:39   

Z tym realizmem historycznym w grze to nie zawsze będzie się wszystko zgadało.
Pamiętam jak grając w SH4 1.3 z TM 1.6 (taki GWX do SH4) celowałem w grupę uderzeniową Nagumo przed Bitwą o Midway. Po kilku savach;)(z czystej ciekawości musiałem zobaczyć jak to wygląda w grze) udało się załapać na kurs grupy, co więcej za każdym razem była mniej więcej w tym samym miejscu. No cóż przeżycie takiego spotkania jest bezcenne, szczególnie jak sie jest pasjonatem tamtych walk. Skład mniej więcej odpowiadał rzeczywistość, szkoda tylko, że w tym dodatku nie było typów Akagi/Kaga:( zamiast nich wsadzono brutalnie typ Shokaku (nieskromnie dodam ze skorzystałem z okazji i puściłem takiego 1 na dno). Po udanym ataku zacziłem sie na orientacyjnej trasie powrotnej eskadry, udało się szczęśliwie złapac znowu kontakt, jakeż było moje zdziwienie kiedy w składzie grupy powrotnej było 6 (słownie sześć) lotniskowców! i to rożnych typów od Shokaku po Hiryu (dodam że patrol wcześniej zatopiłem Hiryu koło Nowej Gwinei) i mniejsze. Czyżby amerykanie nic nie zatopili? Mniejsza z tym, nieźle się wkurzyłem i odinstalowałem grę. Może to i lepiej, że powtarzają się jednostki bo dla takich maniaków jak ja to II wojna na Pacyfiku zakończyła by się chyba w 2 lata:D

P
/M
Ostatnio zmieniony przez PL_tes 5 Styczeń 2008, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #5  Wysłany: 5 Styczeń 2008, 14:49   

Powtarzanie się i "odnawianie" jednostek jest niestety rzeczą dość logiczną, jak zna się mechanike misji...

Załóżmy takie działanie:

Grupa z pancernikiem A płynie do portu B
W porcie B pancernik stoi przez tydzień
Grupa A płynie do portu C
W porcie C pancernik stoi przez tydzień
Grupa A płynie do portu D
W porcie D pancernik stoi przez tydzień
Grupa A płynie do portu E
W porcie E pancernik stoi przez tydzień
Grupa A płynie do portu F

I teraz tak. Dla gry każde z tych punktów... to nowa jednostka "A", pojawiająca się, gdy "zniknie" poprzednia (choć jeżeli np. ją zwolnisz i dotrze do portu 2 dni później, to przez te 2 dni będzie już stała w porcie. taka mechanika gry)...
Teoretycznie chyba da się zrobić, aby jeżeli pancernik A w drodze do punktu B został zatopiony to aby "usunęło" pojawienie się pancernika w porcie B, pojawienie się grupy do portu C, itd. Ale sam nie wiem, czy to dobrze działa...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 5 Styczeń 2008, 14:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #6  Wysłany: 5 Styczeń 2008, 15:04   

no to bede musial sie zaczaic kolo znanych miejsc historycznych w danym czasie i mozeuda mi sie cos wychaczyc albo obejrzec chociaz a szczerze to poslanie takiego na dnobyloby cudowne:P:)
A mam pare pytanek co to jest i jak to sie sprawdza w praktyce ta oslona sonarowa?? i jak beda przedstawione radary ktore mozna podobniez zainstalowac?bedzie jakies okno dodatkowe czy jak bo to ciekawe bedzie i co z wabiami?? i do czego mi sie przydadza te wabie wiadomo ze nikt torpedami nie atakuje chociaz sie nie spotkalem z tym i w ktorym roku beda?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #7  Wysłany: 5 Styczeń 2008, 15:14   

Osłona.. Teoretycznie ciut trudniej cię wykryć
Radary.. Pojawi się oscyloskop u radiooperatora i on będzie miał nowe opcje (ale prędszej twój radar wykryją, niż ty ich :D Choć kilka razy mnie ostrzegł)
Wabie mają zakłócać Azdyk...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #8  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 18:31   

spotkalem lotniskowiec ale dziwna nazwe mial i w niczym nie przypominal lotniskowcow napotkalem go na wodach kolo wybrzezy USA plynol z predkoscia 12 wezlow dostal jedna torpede i odziwo na dno poszedl tonaz maluttki
A te Okrety zaopatrzeniowe to sa te slynne krowy mleczne??
i jak sie sprawdzaja Chrapy na powiedzmy typie IVc? jest sens uzywac ich i na spalinach pod woda plynac czy nie bardzo
Ostatnio zmieniony przez Kriss 8 Styczeń 2008, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mike 
Fahnrich zur See




Kraj:
poland

Imię: Michał
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 280
Skąd: Katowice

 #9  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 19:39   

Cytat:
jak sie sprawdzaja Chrapy na powiedzmy typie IVc? jest sens uzywac ich i na spalinach pod woda plynac czy nie bardzo

:lol :lol w grze sprawdzają się świetnie, po 43 roku na niebie zaroi sie od samolotów "NATO" :lol :lol wiec jedyną szansą na spokojny rejs będzie zanurzenie i powolny marsz na chrapach
_________________
pozdr
Michał
 
     
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #10  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 19:49   

jaka predkosc mozna osiagnac na chrapach?? i czy ja dobrze rozumiem to pojecie chrapy daja zdolnosc okretowi na urochomienie Dizlow pod woda ? i jak tam glebokosci na jakich one pracuja?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #11  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 19:49   

do ok 12 m... A pójdą gdzieś 2/3 mocy z wynurzenia...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #12  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 20:08   

12m to pol kiosku bedzie widac nad woda na moim Okrecie a na glebszych glebokosciach nie chodza? i od ktorego roku mozliwe jest zamontowanie ich?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #13  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 20:23   

Chrapy to tak po krótce rura łącząca silnik z powierzchnią + systemy, aby woda nie wlała się do środka...

Więc ciężko, aby okręt płynął z 150m rurą (złamałaby się)...
Zamontuj chrapy to zobaczysz, taki podnoszony "komin"
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #14  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 20:35   


Na samym dole "Snorkel" to właśnie "chrapy". Dostępne w okolicach połowy 1943r.

PS. W tej "tabeli" można z najść także inne ulepszenie powinno sie przydać.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 8 Styczeń 2008, 20:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #15  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 20:36   

Mam juz dzieki za pomoc.
A ktore torpedy sa z systemem namierzania chodzi np.. o atak na konwuj z 3km slyszalem ze sa takie co kraza w srodku konwoju i szukaja celu i ze sie programuje jakos je
Ostatnio zmieniony przez Kriss 8 Styczeń 2008, 20:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #16  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 20:43   

Wyżej jak zerkniesz to już jest, a uruchamia sie tak
wciskamy klawisz " ; " i pierwszy mechanik melduje "głębokość dla chrap".
następnie "chrapy" podnosi sie/opuszcza klawiszem " x " (lud po kliknięciu w pierwszego mechanika i są ikonki i ostatnie dwie to podnoszenie/popuszczanie chrap).
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #17  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 21:09   

Torpedy z programowanym torem "lotu" <pływają zygzakiem>
FaT i LUT

Torpedy akustyczne:
TIV i TV (Falke i Zaunkoning)
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #18  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 21:17   

Chrapy uruchamiamy wciskamy klawisz " ; " i pierwszy mechanik melduje "głębokość dla chrap". Następnie "chrapy" podnosi sie/opuszcza klawiszem " x " (lud po kliknięciu w pierwszego mechanika i są ikonki i ostatnie dwie to podnoszenie/popuszczanie chrap).

Co do torped ze względu na "tor" poruszania sie można wyróżnić:
-zwykłe poruszające sie po torze prostym
-akustyczne (np. TIV później TV) po wystrzeleniu torpeda ta płynie około 400m a następnie nakierowuje sie na najgłośniejszy cel (np. szybko płynący niszczyciel).
-torpedy z programatorem FaT, taka torpeda płynie określony przez nas dystans po torze prostym a następnie wykonuje zwroty o 180* (możemy ustawić jej zwroty w lewo lub prawo i określony dystans 1600m lub 800m)
-torpeda z programatorem LuT (dostępna tylko w GWX 2.0) ale o niej później.
 
     
Kriss 
Bootsmann




Kraj:
poland

Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 56
Skąd: Nowe Miasto nad Wartą

 #19  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 21:41   

A znajde gdzies moze zamarzniety ocean morze? by przebijac sie po lodzie lub cos w tym stylu?
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #20  Wysłany: 8 Styczeń 2008, 21:41   

Nie

Co najwyżej górę lodową spotkasz
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: [ Ankieta ] FINAŁ konkursu filmowego Silent Hunter III + IV
PL_Hagal Dodatki, mody i modowanie 1 14 Wrzesień 2009, 17:16
PL_fox6
Brak nowych postów Ogłoszenie: Ranking Silent Hunter III - edycja 2015/2016
PL_Cmd_Jacek Ogólnie o Silent Hunter III 1 7 Grudzień 2015, 20:56
sNr
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak z nami zagrać w Silent Hunter IV
PL_Hagal Wykaz patroli 0 19 Wrzesień 2008, 09:58
PL_Hagal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ Silent Hunter III
Najczęściej zadawane pytania odnośnie SH III
PL_Marco Pytania i odpowiedzi 0 20 Luty 2007, 15:11
PL_Marco
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Ranking Silent Hunter III
Wszystko co musisz wiedzieć o grach rankingowych Silent Hunter 3
PL_CMDR Blue R Pytania i odpowiedzi 0 24 Wrzesień 2009, 14:38
PL_CMDR Blue R
Brak nowych postów Przyklejony: Jak skonfigurować Silent Hunter III + KOTA pod gry w multi
PL_Cmd_Jacek Nasze aktualne patrole 0 23 Wrzesień 2018, 14:15
PL_Cmd_Jacek
Brak nowych postów Przyklejony: Zaproszenie do gry rankingowej w Silent Hunter IV
Lista aktywnych graczy
PL_Hagal Wykaz patroli 33 6 Maj 2009, 14:01
Aras


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group