Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
#1 Wysłany: 29 Luty 2008, 18:46 U-booty na pacyfiku
Właśnie testowałem w/w dodatek, szczerze to graficznie jest bardzo ładnie zrobiony (jak zresztą SH 4).
Ale są też irytujące rzeczy, jedna jest strasznie ale zanim napisze protestuje więcej.
Co by nie pisać kilkakrotnie. Aha U-boot napędzany H2O2 jest super (choć wnętrze a'la typ XXI).
PS. Założyłem nowy temat bo poprzedni zamknęli (nie linczujcie mnie )
Na wstępie przepraszam za posta pod postem i proszę moderatora/admina o scalenie.
Właśnie jestem po testach w/w dodatku, graficznie oceniam 10/10 ale o reszta to tak na chwile obecną 5/10 możne nawet mniej.
Po zainstalowaniu z 1.4 robi się wersja 1.5
Wita nas nowy ekran powitalny
W menu dochodzi opcja Kampanii po stronie Niemieckiej
Są też misje pojedyncze i tu niespodzianka
Jak dla strony amerykańskiej misje są i wszystko ok
Ale dla strony Niemieckiej to już misji zapomnieli zrobić...
Ciekawa opcja jest to iż patrol można zacząć w porcie albo nieopodal
A tak wygląda działo pokładowe na U-Boocie typu IX-D2 z którego można strzelać ręcznie bez obsadzania załogą...
Poniżej screen na którym widać ewidentny brak warkocza peryskopu.
Na plus można zaliczyć że dodano Niemiecki pancernik kieszonkowy
(który będziemy mogli z czasem wezwać na pomoc )
Kolejny minus, bo z tego co mi wiadomo to tak ten U-booot nie wyglądał. Poszli na łatwiznę i wstawili XXI
Dla odmiany plus, to ładnie wygląda gry pierwszy mechanik ustawia na telegrafie maszynowym prędkość.
Krótkie spodenki, ale taka moda ...
Widok z peryskopu, o dziwo w wachtowym znikły cyfry z przybliżeniem (teraz się zastanawiam czy całe przybliżenie nie znikło). A w peryskopie do ataku było jak pamiętać z SH III 1x lub 6x tu UBI postanowiło ze będzie 4x. Całe szczęście ze reszta w stosunku do SH III się nie zmieniła (cały system jest ten sam) ale grałem i jest babol że niemożna zmierzyć prędkości celu Bo wyskakuje komunikat ze za mało danych (rozpoznałem jednostkę, kąt AoB, odległość i prędkości się i tak nie zmierzy).
Aha i w torpedzie TI Fat I nie można ustawić odległości zwrotów co 800m wiec zostaje tylko 1600m
Ale najgorszą i irytującą rzeczą jest to że załoga gada po angielsku i nie sposób tego zmienić no krew się we mnie gotuje gry wydaje komendę do zanurzenia i słyszę ten dźwięk syreny yyyyyyyyyy yyyyyyyyyy yyyyyyyyyy oraz dive, dive, dive no to przecież jakiś masochizm jest (vide oglądanie Das Boot-a z angielskim dubbingiem). Tego przeboleć niemożna, ale widzę już rozwiązanie że trzeba będzie podmienić pliki dźwiękowe z SH III.
PS. To tak na tyle po godzinie testowania i to niecałej. Postaram, się dla pewności przeinstalować grę i wgrać to jeszcze raz.
EDIT Poprawiłem i scaliłem jak prosiłeś.
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 29 Luty 2008, 23:17, w całości zmieniany 2 razy
Jako że dodatek zmienia grę do wersji 1.5 a wszelkie modyfikacje zostąły przygotowane pod wersję 1.4 istnieją poważne obawy czy mody będą działały poprawnie. Jak na razie brak jakiejkolwiek oficjalnej listy modów które są kompatybilne z "Add on-nem"
Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest cierpliwość z instalacja na wersje 1,5 do czasu kiedy nie zostaną one zmodyfikowane.
O zmianach będę starał się informować na bieżąco.
_________________ "...Jesteście nabrani, tak bardzo nabrani..."
T.Love
Imię: artur
Dołączył: 10 Gru 2007 Posty: 8 Skąd: śląsk
#5 Wysłany: 9 Maj 2008, 16:50 Proszę o pomoc!!!!
Drugi tydzień gram już w dodatek SHIV U-Boot , fakt że grafika robi wrażenie szczególnie promienie światła i woda , lecz mam pewne problemy i prosiłbym o pomoc :
1) w centrali niektóre wskaźniki jak np głębokościomierze tarcze mają zabarwione na czarno
2) na panelu sterowania wyrzutniami mogę otworzyć tylko jedną rure i to zawsze nr I
3) dlaczego marynarze wachty są czasem przeźroczyśći?
4) jak wezwać wsparcie lotnictwa ?
5) dlaczego dźwiek pracy disla słychać z przodu?
6) okręt IX d-2 zanurza mi się alarmowo krócej niż 10 sekund
7) czy wody są rzeczywiście zaminowane?
8) gdzie(po za stanowiskiem artylerii ) można sprawdzić stan amunicji do działa
9) czy zainstalowanie patcha 1.4 na wersje 1.5 opsuje grę?
Imię: Claude
Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 74 Skąd: Szczecin
#6 Wysłany: 12 Czerwiec 2008, 12:03
Wprawdzie jeszcze mocno nie szukalem ale czy da sie podmienic jakos dzwieki w tym dodatku ? Wolalbym zeby zaloga operowala jezykiem niemieckim , jankeski slabo brzmi na uboocie
_________________ 1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....
Imię: Claude
Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 74 Skąd: Szczecin
#8 Wysłany: 12 Czerwiec 2008, 12:24
Jeszcze nic nie probowalem, wczoraj zainstalowalem ubooty na pacyfiku i .... nie daje rady , kompletnie nie pasuje mi amerykanski - wieczorem przysiade i przeszukam Subsim forum
Cos znalazlem , teraz nie mam czasu zeby dokladnie zasledzic ten watek ale to chyba to http://www.subsim.com/rad...ad.php?t=131792
_________________ 1942, irgendwo im Nordatlantik - "Alaaarm!"....
Ostatnio zmieniony przez Claude 12 Czerwiec 2008, 12:25, w całości zmieniany 1 raz
rzeczywiście te yankeskie głosy strasznie psują klimat,aż się grać odechciewa,ponieważ nie chce mi się instalować sh3 żeby poprzerzucać te pliki to może mógłby ktoś te pliki dzwiękowe na rapida wrzucić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum