Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Mam pytanie czy warto zainstalowac GWX 2.0 czy sa jakies bardzo wyraznie zmiany jesli chodzi o kampanie. W tej chwilo mam GWX 1.3 i jestem zniego zadowolony ale nie do konca. Jak narazie jestem w roku 1941 niedawno przebazowany do Brestu i brakuje mi nalotow alianckich na port a jak sadze w tym roku juz takowe byly prowadzone. Biorac pod uwage ze w porcie stoja Sharnhorst Gneisenau i wrocil Prinz Eugen po ostatniej i pierwszej wyprawie Bismarcka.
Czy GWX 2.0 posiada rozbudowana realnosc historyczna tzn. jezeli znajde sie w niejscu gdzie rozegrala sie bitwa Bismarck vs. Hood zobacze obydwa (obycztery okrety walczace ze soba, itp.
I ogolnie wszystkie za i przeciw.
Dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi
Imię: Maniut Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Cze 2005 Posty: 842 Skąd: koło morza
#2 Wysłany: 6 Marzec 2008, 21:32
witaj miałem GWX 2,0 wywaliłem go. jeżeli chodzi o grafikę to było oK, natomiast strasznie długo się ładowała, ponadto DD w 40 roku miały taką wykrywalność i upierdliwość jak w 45 !!!!, wyszedł nowy, moim zdaniem lepszy super mod poczytaj o nim tu:
http://ubootwaffe.pl/foru...?p=21555#21555. chyba jest ciekawszy od GWX 2,0, chociaż nie mogę w nim znaleźć ksiażki z sylwetkami jednostek, do strzelania w realu
pozdr
ponadto DD w 40 roku miały taką wykrywalność i upierdliwość jak w 45 !!!!
Nie przesadzaj. Rankiem pod Narvikiem storpedowałem Warspite i po 1h mogłem znów zbliżyć się do powierzchni.. Ale za bardzo nahałasowałem (chciałem zobaczyć na płytkim dnie wrak pancernika) i jeszcze 30minut dłużej mnie trzymał... Miesiąc później śledziłem konwój... Iowszem. 1 DD mnie wykrył, ale na 3 bombach w puste miejsce się skończyło...
Za to w nocy frachtowiec nie zobaczył mnie z 300 metrów... Choć faktem jest, że jak NIE WŁĄCZYSZ cichej prędkości, to strasznie łatwo cię wykrywają (załoga baluje na pokładzie?)
Ja zaistalowalem wczoraj i wyglada genialnie wrecz:) Np mapa w czasie gry, ktora wczesniej drukowalem, albo przeliczenia predkosci i odleglosci. Mam pytanie tylko. Gdzies bylo napisane, ze trzeba przenies jakis plik, zeby mozna bylo odpalas torpedy pod enter jak wczesniej. Wie ktos moze?
Mogę się mylić, ale w GWX chyba ctrl+enter to strzał. Takie zabezpieczenie na multi (nie pamiętam to C czy to było ctrl czy inny klawisz (alt,shift), ale chyba ctrl)
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 13 Skąd: Warszawa
#7 Wysłany: 16 Lipiec 2008, 19:59
Dorzucę jeszcze moje skromne zdanie o GWX 2.0.Testowałem tylko jego i Community Unit Mod .Nie jestem takim zawodowcem "modziarzem" jak szanowni koledzy .Gram w niego dopiero kilka dni i powiem , że jest trudniejszy od gołej gry lub z dodatkiem u-boot Morze Śródziemne.Normalnie można było łatwo rozszyfrować kurs wrogiego statku na mapie .Teraz to troszkę trudniejsze.Zaatakowałem w 1939 roku dwa niszczyciele koło Orkadów .Płynąłem na wolno naprzód na kompresji czasu .Odkryły mnie z odległości 500 m.Jeden dostał torpedę i eksplodował .Drugi trochę popływał i oświetlił mnie reflektorem .Parę bombek głębinowych i uszkodzenie kiosku.Dałem noge . Dodam swoje screeny ,jeśli kolega admin pozwoli.
bum!!!.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 73.28 KB
Pierwsza ofiara.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 61.69 KB
długi pościg.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 47.43 KB
Ostatnio zmieniony przez uboocik 16 Lipiec 2008, 20:01, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum