POLISHSEAMEN Strona Główna POLISHSEAMEN
**** Forum Klanowe PolishSeamen ****

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki

Zaproszenie

 Ogłoszenie 


ZAPRASZAMY NA SERWER GŁOSOWY DISCORD


Uwaga ! Uwaga ! W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen. Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego. Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika. Adres się nie zmienia. Dalej jest to

www.forum.polishseamen.pl

Zachęcamy wszystkich do ponownego zarejestrowania się u nas i do czynnego udziału w naszej społeczności.

Przepraszamy za problemy. Pozdrawiamy Administracja PolishSeamen.

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
na ręcznym
Autor Wiadomość
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #1  Wysłany: 8 Marzec 2009, 22:14   na ręcznym

Ehhhh... Kiedyś trzeba się nauczyć :shy jak :shy torpedować :shy na :shy manualu :shy
Tak, tak, do tej pory bawiłem się jak ostatnia ciota w automatyka. Istnieje jakiś poradnik (bardzo dokładny - wszystkie przyrządy i parametry)? Pewnie istnieje, bo już słyszę link googli, ale ja chciałbym taki, który wy sami polecacie.
I jeszcze jedno, gg do osoby która podejmie się trudu odpowiedzenia na moje pytanka związane ze 100% realizmu. Ewentualnie mogę ściągnąć to Vertillo.
A później... Na Patrol!
_________________

 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #2  Wysłany: 8 Marzec 2009, 22:17   

http://www.forum.polishse...opic.php?t=2000

I łap mnie na Ventrillo, jakbyś chciał dokładnie. Na forum też staram się odpisywać.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #3  Wysłany: 8 Marzec 2009, 22:27   

Jutro się za to wezmę i mam nadzieję, że jest to kompatybilne z GWX 3.
_________________

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #4  Wysłany: 8 Marzec 2009, 23:21   

a co tam ma być nie kompatybilnego? jak to jest odpalanie torped :schock
Ostatnio zmieniony przez kołcz 8 Marzec 2009, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #5  Wysłany: 9 Marzec 2009, 10:43   

zawsze po pomiarze prędkości, wychodzą mi jakieś chore wielkości! loguję, włanczam stoper (10s) i 700knt!!
_________________

 
 
     
PL_Marco 



Kraj:
poland

Imię: Kamil
Pomógł: 45 razy
Wiek: 39
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2746
Skąd: Będzin

 #6  Wysłany: 9 Marzec 2009, 11:15   

Zły kąt AoB, lub zwrot U-boota podczas pomiaru
(lub w nielicznych przypadkach odległość).
Podczas pomiaru prędkość U-boota zero i w żadnym wypadku nie zmieniać kursu :!

Poprawny pomiar:
Identyfikacja celu - -> wyznaczenie AoB - -> pomiar odległości - -> pomiar prędkości
Jak już wspomniałem podczas pomiaru prędkości niewolno zmieniać kursu U-boota, a prędkość powinna wynosić zero (chyba ze korzysta się z "wyższej szkoły jazdy" ;) )
Ostatnio zmieniony przez PL_Marco 9 Marzec 2009, 11:20, w całości zmieniany 5 razy  
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #7  Wysłany: 9 Marzec 2009, 18:46   

Pierwsze trafienie (a nawet dwa) w niszczycia,l w misji Bismarc. Zawsze to coś :|
Pancernik wroga jest po prostu za blisko i dane odnośnie kąta zbyt szybko ulegają zmianie i podczas całego procesu, to właśnie kąt jest dla mnie tą barierą ;<
_________________

Ostatnio zmieniony przez PL_fox6 9 Marzec 2009, 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #8  Wysłany: 9 Marzec 2009, 19:30   

Nie są za blisko. Zwróć uwagę, że kąt nie musi być idealny, bo przy bliskiej odległości 1-2 węzły różnicy, to żaden błąd. I jeszcze jedno: Praktyka czyni mistrza
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #9  Wysłany: 9 Marzec 2009, 22:13   

czy Ventrilo 3,0.4 jest dobry? Ponieważ nie mogę się połączyć!
_________________

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #10  Wysłany: 9 Marzec 2009, 23:26   

fox6 napisał/a:
czy Ventrilo 3,0.4 jest dobry? Ponieważ nie mogę się połączyć!


nie wersja 3.0.4 nie jest kompatybilna z serwerem Polischseamen musisz ściągnąć wersje 2.1.4.0 a do pobrania jest chociaż by stad http://www.mydarkstar.de/...ndowsclient.exe i znów Google :schock naucz się szukać w Googlach tam jest WSZYSTKO naprawdę WSZYSTKO :! i pewnie zadasz pytanie jak ustawić ventrilo :slabe bo nie będziesz mógł znaleźć wiec wyprzedzając fakty już ci podeśle linka z tym tematem :) http://www.forum.polishse...topic.php?t=261 proszę :8)
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #11  Wysłany: 10 Marzec 2009, 00:12   

nie pytałem skąd ściągnąć, ani jak skonfigurować, tylko którą wersję zassać :|
_________________

 
 
     
kołcz 
Leutnant zur See




Kraj:
germany

Imię: Timo Hallmann
Pomógł: 4 razy
Wiek: 106
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 458
Skąd: Berlin

 #12  Wysłany: 10 Marzec 2009, 00:34   

wszystko jest wyjaśnione :)
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #13  Wysłany: 14 Marzec 2009, 13:20   

nie mogłem dziś spać, bo myślałem o torpedowaniu... Postępując według samouczka, można trafić w... nieruchomy cel. 1.Jednak załóżmy, że mam przed sobą duży frachtowiec (C3), określam odległość AOB np. 20 stopni od lewej. Mierzę prędkość przez 10-20 sek., jeżeli wychodzi realna, to teoretycznie mogę dać pal. Niestety to nie działa. Co mam zrobić po określeniu prędkości celu, poprawić AOB (na aktualne), CZY przesunąć peryskop, o powiedzmy 20 stopni?
2.Co do zaawansowanego torpedowania (mapa taktyczna), to moim zdaniem trafienie celu BEZ AUTOMATYCZNEJ AKTUALIZACJI MAPY jest niemożliwe, no chyba że na oko!
Z tego co widziałem na patrolach to co torpeda u was to trafienie! Co więc robię źle?
3.C.D. Jak ustawić akustyka?
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #14  Wysłany: 14 Marzec 2009, 14:44   

1. Nieruchomy cel? Nie musisz AoB i prędkości mierzyć. (po co?). Tylko dystans i pal.

Cytat:
Niestety to nie działa.


Bez obserwacji co robisz, nie dam rady pokazać, gdzie leży błąd. Fox6. Załatw sobie dostęp do Ventrillo, a przejdziemy przez tutorial kroczek po kroczku i zobaczę, gdzie robisz błędy.


Cytat:
2.Co do zaawansowanego torpedowania (mapa taktyczna), to moim zdaniem trafienie celu BEZ AUTOMATYCZNEJ AKTUALIZACJI MAPY jest niemożliwe, no chyba że na oko!


To nie było zaawansowane torpedowanie, tylko zaawansowane opcje. Czyli to, co po nauce podstaw powinieneś sobie przyswoić, aby skuteczniej atakować. (czyli ręczne poprawki i nastawienie torped). Tam wprowadzasz dane, aby skuteczniej atakować.

Cytat:
3.C.D. Jak ustawić akustyka?


Głębokość DD +2m, odpalić mniej więcej przed dziób przeciwnika... Czekać na efekt. Najskuteczniejsze, gdy wróg oddala się. Gdy się zbliża, może dojść do sytuacji, że torpeda i DD się rozminą.
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R 14 Marzec 2009, 14:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #15  Wysłany: 15 Marzec 2009, 07:59   

aaaa... właśnie co do opcji:brak automatycznej aktualizacji mapy - to dlaczego jest ona zaznaczona w rankingu? Procentowo nie wnosi nic do realizmu, ponieważ realistyczna nie jest! Kapitan chyba potrafił określić pozycję jednostki.
 
 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #16  Wysłany: 15 Marzec 2009, 12:29   

Cytat:
Kapitan chyba potrafił określić pozycję jednostki.


No to zaznacz... W kampanii multiplayer robiliśmy coś takiego:

http://www.forum.polishse...opic.php?t=4306
<spójrz na ostatni post>

I mogę się z tobą zgodzić... dopóki na mapie są najwyżej 2-3 statki i na dodatek nikt ciebie nie atakuje, a mapa na dodatek byłaby aktualizowana raz na powiedzmy 30 sekund.

Ale jak masz na niej:
a) niszczyciel, który skręca strzelając do ciebie z dokładną pozycją co do milimetra (a nie zgodnie z pomiarem)
b) cały konwój, liczący wiele statków (j.w.)
c) namiary z hydro z DOKŁADNĄ pozycją
d) dokładne pozycje samolotów

To strasznie schodzi z realizmu

to sam wiesz...
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #17  Wysłany: 15 Marzec 2009, 14:46   

fox6 napisał/a:
aaaa... właśnie co do opcji:brak automatycznej aktualizacji mapy - to dlaczego jest ona zaznaczona w rankingu? Procentowo nie wnosi nic do realizmu, ponieważ realistyczna nie jest! Kapitan chyba potrafił określić pozycję jednostki.


Automatyczna aktualizacja mapy to to co pokazuje sylwertki okretow na mapie?

Wiele rzeczy w SH3 realistycznych nie jest - np brak stabilizacji peryskopu (a raczej fakt ze jego wlaczenie obniza % "realizmu").
_________________

 
     
PL_CMDR Blue R 
Kapitan zur See






Kraj:
poland

Imię: Rafał; Finek
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 117 razy
Wiek: 38
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 19423
Skąd: Dąbrowa Górnicza

 #18  Wysłany: 15 Marzec 2009, 18:17   

Brak stabilizacji właśnie podnosi %
_________________
Czasami brak taktyki, to jedyna możliwa taktyka....
CMDR Blue R (Finek)
http://finektsc.deviantart.com/
http://pl.youtube.com/profile?user=FinekTSC
 
 
     
PL_tnnn 
Oberleutnant zur See




Kraj:
poland

Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 615
Skąd: Uć

 #19  Wysłany: 15 Marzec 2009, 21:55   

PL_CMDR Blue R napisał/a:
Brak stabilizacji właśnie podnosi %


No tak - chodzilo mi o to, ze wylaczenie stabilizacji dodaje %... Zle sie zgramatykowalem ;)

A ta aktualizacja mapy to wlasnie te zarysy okretow?
_________________

 
     
PL_fox6 
Kapitan zur See




Kraj:
poland

Imię: Daniel
Ulubiona Gra: Silent Hunter III
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 2264
Skąd: Kraków

 #20  Wysłany: 16 Marzec 2009, 10:06   

taak. W 2 dni nauczyłem się ręcznie torpedować, jednak z włączoną opcją aktualizacji. W ten sposób mogę "na oko" zlikwidować niszczyciela T1ką.W każdym razie olewam peryskop wyliczenia, a ustawiam tylko kilka opcji na mapie taktycznej i pal. Jest to metoda skuteczna do 2km. Aczkolwiek na rankingach już mi to nie wychodzi! Pytanko: gdy torpedujemy używając tylko peryskopu, to torpeda leci tam gdzie jest skierowany peryskop (np przed jednostkę), czy ma to jakiś związek z AOB, którego nie obczaiłem, bo wydaje się niepotrzebne, prócz wyznaczania prędkości celu. Na mapie taktycznej mogę kręcić tym AOB i szczerze mówiąc, wiele się nie zmienia!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group