Uwaga ! Uwaga !
W dniu 29 grudnia 2019 roku zmieniliśmy silnik naszego forum PoilshSeamen.
Ze względu na to że dotychczas używany silnik był przestarzały (pracował od maja 2005 roku), był pełen luk i błędów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu tego forum i otwarciu nowego.
Stare (to) forum jest dostępne "tylko do odczytu". Nowe zaś wymaga ponownego zarejestrowania użytkownika.
Adres się nie zmienia. Dalej jest to
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#1 Wysłany: 24 Kwiecień 2009, 21:21 Kaszana z połączeniem
Od dłuższego czasu nie możemy sobie pograć, mimo że misje testowe przebiegały bezproblemowo.
Wilku zasugerował możliwą odpowiedź.
To nie UBI nawala, ale w packu PS zaszły zbyt daleko idące zmiany.
Ostatnie gry, w które nam udawało się zagrać to te, w których (o ile dobrze pamiętam) pozycje "Crew Quarters" przekraczały liczbę dopuszczalną (przynajmniej dla mojej rozdzielczości ekranu.
Może przywróćmy przedostatnią wersję pliku?
Nie wiem jakie oprócz tego zaszły zmiany, ale wtedy gra była w miarę stabilna, a teraz wszystko się kaszani...
Imię: Paweł Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 294 Skąd: Rzeszów
#2 Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 10:01
Cytat:
Od dłuższego czasu nie możemy sobie pograć, mimo że misje testowe przebiegały bezproblemowo.
Krótkie pytanie: czy hostował PL_Wilk? Po ostatnich problemach z połączeniami spędziliśmy z PL_Hagalem cały wieczór na konfiguracji jego routera. Efekt: Hagal może ponownie hostować gry w SH4. Na koniec wykonaliśmy dwa testy: uruchomiliśmy grę na trzy osoby (ja, Hagal i Wilk). Niestety misja okazała się zupełnie niegrywalna: lagi i przycięcia grafiki mimo, że na zewnątrz niewiele się działo. Drugi patrol zagraliśmy już bez PL_Wilka: tym razem wszystko było w porządku: płynnie i "pokazu slajdów".
Rafał sam przyznał, że ma coś nie tak z łączem (sprawdził parametry połączenia i wyszło mu, że download nie przekracza 256 kbs względem 1MB zadeklarowanego).
"Crew quarters" to zaledwie kilka dodatkowych sekcji w pliku konfiguracyjnym - bez jakiegokolwiek wpływu na płynność rozgrywki. Od momentu uruchomienia rankingu nie modyfikowałem zawartości PolishSeamenPack.
_________________ Kiedy woda pędzi, by wypełnić próżnię, która kiedyś byłą wnętrzem okrętu podwodnego, iskierki życia gasną...
Imię: And Pomógł: 37 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 4398 Skąd: Gůrny Ślůnsk
#3 Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 11:06
PL_Pasterz napisał/a:
Krótkie pytanie: czy hostował PL_Wilk?
Nie.
W ciągu 3 prób hostował Hagal, wywalało z reguły 3-4 graczy lub hosta naszego.
Z tego co pamiętam, przy kilku misjach testowych Wilku hostował i nie było większych problemów (co nie znaczy że ich w ogóle nie było).
Czy to nie dziwne, że od momentu ruszenia z rankingiem zaczęło się fajczyć?
Ostatnie poprawki dotyczyły właśnie "crew quarters" (a nie jestem w stanie stwierdzić czy nie czegoś więcej, bo i jak) - może to i przypadek...
Przypomnę, że nie ma możliwości samostwierdzenia kto ma jaką wersję Polishseamen packa, bo wszystkie się nazywają tak samo... Możliwe że któryś z nas ma wadliwą wersję i stąd się też sypie.
Ostatnio zmieniony przez PL_Andrev 25 Kwiecień 2009, 11:10, w całości zmieniany 1 raz
Niestety misja okazała się zupełnie niegrywalna: lagi i przycięcia grafiki mimo, że na zewnątrz niewiele się działo. Drugi patrol zagraliśmy już bez PL_Wilka: tym razem wszystko było w porządku: płynnie i "pokazu slajdów".
To była misja mojego autorstwa... Pierwszy raz testowana więc mogło coś przyciąć z powodu zbyt dużej ilości jednostek na mapie, lub innych ustawień (wrzuciłem ok. 30 okrętów + 2 samoloty + 2 bazy). Z drugiej strony u mnie misja chodzi płynnie więc problem może wyniknąć z połączenia internetowego. Dziś wieczorem spróbuje zahostowac jeszcze raz.
PL_Pasterz napisał/a:
Przypomnę, że nie ma możliwości samostwierdzenia kto ma jaką wersję Polishseamen packa, bo wszystkie się nazywają tak samo... Możliwe że któryś z nas ma wadliwą wersję i stąd się też sypie.
To jest bardzo prawdopodobne. Proponuje te paczki wrzucać spakowane ze zmienioną nazwą w dacie. Ewentualnie spróbować zahostować dziś na wcześniejszej paczce - tej z przed paru dni w tedy będziemy mieli pewność.
Pozatym do diaska skoro wystartował RANKING SH4 - to po kiego co chwile uaktualniać i grzebać w tych plikach. Raz, że coś się pierniczy w grze a dwa, że to ma wpływ na wyniki ponieważ przy podsumowaniu okażę się, że np. początki patroli były beznadziejne a końcówka to już w ogóle łatwizna bo przy okazji trudność również się zmieniała. Ja bym zostawił to tak jak było wcześniej + ewentualnie dodawał do tego tylko dodatkowe misje. Inne zmiany powinny mieć charakter osobnych projektów np. osobnej kampanii autorstwa Andreva czy tam kogoś kto chce zrobić coś dodatkowo i wybić się ponad plan obowiązkowego rankingu. W przyszłości taki sprawdzony projekt misji/kampanii bądź ingerencji plików można by było wrzucić do kolejnej edycji rankingu.
Imię: Paweł Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 294 Skąd: Rzeszów
#5 Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 12:24
OK. Dzięki za wyjaśnienie. Postaram się do wieczora przygotować poprawioną paczkę (bez "Crew Quarters"). W międzyczasie prosiłbym graczy, którzy mają możliwość hostowania o przeprowadzenie dwóch testów:
- misja bez PolishSeamen Pack (tylko TM Full + patch 1.6.3)
- misja bez żadnych modów (czysty SH4 v. 1.5)
To pozwoli nam upewnić się, że idziemy w dobrym kierunku, a wina faktycznie leży w ustawieniach naszego moda.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum